Yatakta yatmış tavanı izlerken geçen hafta sonu Ecrin'nin verdiği maskeli balo aklımdaydı. Kiminle dans ettiğimi bile bilmiyordum ama çok tatlı biri olduğunu biliyorum; çok kibar, nazik ve maskesi olmasına rağmen çok yakışıklıydı. Acaba kimdi? İlk defa görüyorum gerçi suratını görmedim ama bizimkilerden biri değildi olsaydı sesinden tanırdım. Ecrin'e sorsam kafasında elli tane senaryo oluşturur, beni esir tutar.'Aman be ne diyorum ben yedi senelik sevdiceğim varken onu mu düşünücen? '
Kapının açılmasıyla üstüme biri atladı. "Beeerk" diye bağırdığımda abim kafama yastık atıp "Ben senden büyüğüm abi diyeceksin." dedi saçımı düzeltirken "Sende her seferinde Kaan'ı üstüme atıyorsun yani bende insanım değil mi?" deyip yataktan banyoya giderken arkamdan "Sende hergün yatakta onaylanıp durma." bir de "Sen insan değilsin sana bir şey olmaz." dediğini duydum.
Her sabah böyle tartışmalarımız oluyor, alıştım artık. Tartışmamıza rağmen çok seviyorum onu, abim olmasa aşık olurdum çok yakışıklı. Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım odama giderken Kaan gelip "Dülaycim" diye bacağıma sarıldı yine yalakalık yapıyordu. Bacağımdan ittirip "Tamam okuldan gelirken çikolata alırım sana." dedim ellerini çırparak zıpladı. Allahım bu çocuk niye bu kadar tatlı dizimin üzerine eğilip yanağını öptüm "İyy Dülay ölpme beli yaa" deyip yanağını sildi, saçlarını karıştırıp "benim adım Dülay değil Dünya hem bana abla de." dediğimde arkasını dönüp gitti ben de gülümseyip odama girdim.
Telefonum çalıyordu. Arayana baktığımda "ÇİKOLATALI KURABİYEMM" yazısını görünce gülümseyerek açtım telefonu; "Aradığınız kişi şu anda telefona cevap veremiyor. Lütfen bib sesinden sonra tekrar deneyin. Bib..."dedikten sonra güldüm çünkü her seferinde Ecrin inanıyordu. "Neyse ya telefona bakınca görürsün benim aradığımı hadi görüşürüz." dediğinde kahkaha attım. Kahkaham bitip telefonu kulağıma koyduğumda Ecrin söyleniyordu "Dur be kızım ne şöyleniyorsun hemen." dediğimde kapı açıldı. Annem "Kahkaha atacağına hazırlan, okula geç kalacaksın. Abin beklemez bak. Hadi." "Tamam anne telefonda konuşuyorum." deyip annemin yanağından öptüm annem kapıyı kapatıp gittiğinde telefona döndüm.
"Kızım sende her gün aynı numarayı yiyorsun he." deyip tekrar güldüm. "Aman ya sende hergün aynı numarayı yapmaktan bıkmadın mı?" dediğinde sessizce yine güldüm. "Tamam neyse sen ne için aradın, bir şey mi oldu?" deyip dolabımın önüne geçtim "Heh, dur hatırlattığını iyi oldu. Şimdi ben kararsız kaldım. Mor fuları mı takayım, yoksa pembeyi mi?" dediğinde lafın kesip "Ya kızım sizi bana sayıyla mı veriyorlar? Modayı takip eden sensin bana ne soruyorsun? Git dergilere bak." bu sefer o benim lafım kesti "Knk niye kızıyorsun ki? Ben de biliyorum modayı takip etmediğini, belki kafana birşey düşmüştür de bir fikir verirsin diye aradım." tam birşey söyleyecektim ki telefonu yüzüme kapattı. İşte en çok nefret ettiğim şey. Arkasından telefonuma mesaj geldi:
Kimden; ÇİKOLATALI KURABİYEMM
Ayy Knk çok özür dilerim bir daha kapatmam suratına kızma tamam mı? :-D :-D"Madem biliyorsun kızacağımı niye kapatıyorsun?" diye söylenip formalarımı dolaptan çıkarıp yatağın üstüne koydum. Saçımı bol bir şekilde örüp yanıma aldım. Yatağın üstünden gömleğimi alıp üzerime giydim eteğimi de giydikten sonra siyah beyaz dizime gelen çoraplarımı da giyip çantamı alıp odamdan çıktım.
Çantamı kapının yanına koyup mutfağa girmemle annemin söylenmesi bir oldu "Bak senin yapacağın işi abin yapıyor. Bana kahvaltı hazırlamamda yardım ediyor." dediğinde gülüp annemin yanağından öpüp "Desene abimi alan koca yaşadı." dediğimde annem bile güldü. Bir an da abim kafama vurdu kafamı ovarak "Nedir yav benim güzel kafamı senden çektiği?" dediğimde annem beni sofraya doğru itip "Hadi yemeğinizi yiyin okula geç kalacaksınız." dedi. Bu nedir yav annemin tek bildiği 'Hadi şunu yapmayın okula geç kalacaksınız' diye içimden geçirdim sonra sesli bir şekilde "Tövbe tövbe Allah'ım sen beni affet." dediğimde abim bana bakıp anneme "Geçmiş olsun anne, Dünya delirdi. Çabuk deliler hastanesini ara alsınlar götürsünler bu deliyi." diye beni gösterdi, annem elindeki mutfak maşasıyla abimin koluna vurup "Düzgün konuşun birbirinizle." dediğinde gülüp kahvaltı yapmaya başladım.
Annem "Yavaş Dünya boğulacaksın." derken tabakta ne kaldıysa hepsini ağzıma tıkıyordum sonra sesli "Obim dö ole diyordu zoton." dedim ve mutfaktan çıktım.
Banyonun kapısında durup ağzımdakileri hızlıca bitirmeye çalışıyordum. Abim önümden geçip lovobaya girdiğinde kapıya vurmaya başladım, ağzımdakileri yutup "Ben girecektim çabuk çık." diye bağırdığımda kapıyı açtı ve "Ne tuvalet meraklıymışsın." deyip yanımdan geçti. Lavobaya girip dişlerimi fırçaladım ağzımı kuruladıktan sonra banyodan çıkıp odama koştum, parfüm sıkıp çıktım.
Abim "Yine mi doldurdun ya? Arabam senin yüzünden parfüm kokuyor." dediğinde ben de "Bir şey olmaz. Zaten erkek parfümü, kız arkadaşın anlamaz." dediğimde gözlerini kocaman yapıp "Kız arkadaşım olduğunu nerden biliyorsun?" dediğinde "Özel güçler." deyip ellerimi sağa sola oynattım "Hadi be ordan, telefonumumu karıştırdın." dediğinde "Ben mi ? Hiçte bile, mesajlaşırken gülmenden belli ediyorsun." dedim ve annemi öpüp evden çıktım.
Arabaya binip son ses müzik açtım. Abimde arabaya binince "Kemerini tak." dediğinde oflayıp kemeri taktım. Cok sıkıyor ya. Okula gelince abime dönüp "Akşam yine beni unutup eve gitme." dedim. Gülüp "Tamam bakarız." dedi. Onu öptüm ve arabadan indim.
Ecrin de bankta oturuyordu yanına gittim "Hadi kantin gidelim." dediğimde ayağa kalktı "Hadi gidelim bende acıktım." dedi.Kantine girince ben masaya oturdum. Sonra aklıma gelen şeyle "Ecrin." derken ayağa kalkıp arkamı döndüğümde...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eveeeeeeet. İlk bölümümle karşınızdayım. Gerçekten çok heyecanlıyım. Nasıl bir bölüm olduğunu yorumlarda belirtirseniz gerçekten çok mutlu olurum. İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim?
Teen FictionBir kostümlü ve maskeli baloda birbirleriyle tanışıp, dans edip, eğlendikten sonra birbirlerini görmeyen ama sürekli arayan iki gencin hikayesi. Dünya adını hatta yüzünü bile bilmediği bir çocuktan hoşlanır. Ve onu her yerde aramaya başlar. Barış sa...