Akdong Musician - Melted
***
Chanyeol her şeyin onun için değişeceği güne uyandı. Olacakları bilse belki tek kişilik yatağına cenin pozisyonunda yatar ve çıkmazdı.
Belki de gördüğü ilk çiçekçiden papatyalar alırdı. Onun en sevdiği...
Ama bilirsiniz, henüz olacakların farkında değildi ve sakince kahvaltısını yapıyordu. Bitirince gerindi, ardından doğrulup her şeyi başlatacak olan çantayı omuzuna astı.
Sonuçta her peri masalı bir çift ayakkabının etrafında dönmek zorunda değildi.
***
Baekhyun geç kalmıştı. Yine.
Mutsuzca yatağın içine saklanıp gerçek dünyaya çıkmama hissini bastırmaya çalıştı. Bugün okula gitmeyecekti hayır, istemiyordu. Kalbi aldığı kararla sakinleşip, beyni onu azarlarken ikisini de kilide vurup derin bir nefes alıp yataktan kalktı. Bakışları dolabın üstüne tutturulmuş takvimi görünce tekrar panik oldu. Bugünkü ders yerine panel vardı ve katılmazsa dersten kalacaktı.
Aceleyle yırtık kotunu bacaklarından geçirdi, pijama üstünü hızlıca üzerinden çıkarıp odanın derinliklerine gönderdikten sonra diğerlerine nazaran daha temiz görünen kırmızı kazağı çekti. Açık renk saçlarının daha da dağılmasını umursamadan kafasından geçirdi. Ardından ağzı gözü dağılmış, orada terk edilmeyi tercih eder gibi duran çantaya masadaki birkaç kitabı tıkıştırıp omzuna asarak odadan çıktı.
***
Saatler sonra aradığı kitabı bulan Chanyeol cüzdanını çıkarmak için çantasına uzandı. Metal aksesuara takılan kırmızı ipliği çekiştirdi, bakışları büyüyerek cadde boyunca devam eden kırmızı ipliğe baktı.
Çarşı boyunca kırmızı iplik sürüyordu. Aradığı kitabın parasını verip, üstünü almadan döndü. Dudakları, ona elf gibi bir görünüm sunan kepçe ve sivri kulaklarına uzanan bir gülüşle aralanırken kırmızı ipliği avucuna aldı.
Chanyeol Edebiyat Bölümü'nde okuyan, hayatı masallara inanmakla geçmiş, melek kalpli ve pembe gözlüklerle dünyayı gören sayılı insanlardandı. Belki de bu yüzden çantasına takılan ipliği söküp atmak yerine sıkıca tutup takip etti.
Kırmızı iplik onu çarşıda az önce geçtiği sahaflardan sonra asla yolunun düşmediği bir yöne sürüklediğinde avucunda topladığı kırmızı yumak, şaşkın gözlerle önündeki kaykay pistlerinde Amerikan lise filmlerindeki gibi hareketler yapıp kayan kaykaycılara baktı.
Bakışları tekrar kırmızı ipliğe kaydı. İpliği gözleri ile takip ettiğinde kaymak için platforma çıkan çocukla gözleri büyüdü.
"HEEY!"
Ne yazık ki gürültü sesini yutmuştu, o da koşarak platforma çıktı. Adımları kırmızı kazaklı ince yapılı çocuğa ulaştığı an ona uzandı, aynı anda kaymak için hamle yapan çocukla dengesi sarsıldı ve kazağı kavradı.
Sonraki olanlar maalesef drama dizilerinden fırlamış gibiydi.
Chanyeol nasıl olduğunu anlamadığı bir şekilde platformdan kaymış ve kırmızı kazaklı çocuğun üstüne düşmüştü.
Ezdiği bedenden acı dolu bir inleme gelince dirsekleri üstünde yükseldi. Altındaki çocuk yavru köpek bakışları ile ona bakarken dudakları kurumuş, aniden hızlanan kalp atışlarına anlam veremeyerek karamel saçlı çocuğu süzdü.