Umutlarimi, hayallerimi ve dileklerimi balonun ucuna bağlayıp gönderiyorum gökyüzüne.
Ruhumu da gonderip gondermemek arasinda kaldim açıkçası .
Dünyada sıkışıyor ruhum.
Anilar,
Yasanmişliklar,
Pismanliklar,
Hüzünler,
Ve sebepsiz burukluklar...
Bogazima yapışıyor rahat birakmiyor.
Bu dünya nede zalim!
Iyi insanlarin canını almadan rahat birakmiyor.
Mutlu olmak icin çok sebep varken aslinda mutsuzluklar içerisinde kaybolup gidiyoruz.
Nereye kadar boyle devam edecek bu ızdırap ?
Döndüm arkama baktım hüzünlerim, burukluklarim, üzüntülerim ve gerçek benliği mi gördüm.
Tekrar önüme döndüm ve düşündüm , 'değer mi?' Dedim 'hiç birşey için değmez' dedim 'değdi mi?' 'Hayir değmedi keşke deyseydi bu kadar mahfetmezdi bizi.' dedim ve 'değecekmi ? ' dedim sonkez 'Hayir değmeyecek değseydi su zamana kadar değerdi bu sorulari sorma konumuna düşmezdim.' dedim.
Dizdim önüme
Acilari,
Burukluklari,
Canimi yakanlari,
Hüzünleri,
Üzüntüleri ,
Yenilgilerimi,
Gecmisimi,
Dertlerimi,
Yasanmisliklarimi ...
Vazgeçtim herşeyden ve hepsinden. Bir çırpıda sildim, saydim, sövdüm ve yakip gectim herseyi.
Vazgectiklerimin arasina sende hoş geldin.
Artik;
Gökyüzü ağlasin,
Yeni doğan bebekler ağlasin,
Ve zalimler ağlasin .
Herkes görevini yapsin.
Benden buraya kadar gözlüklerimi çıkardım ve kollarimi actim, basimi gökyüzüne kaldirdim, kahkahalar ile sevinçlerimi yaşadim dakikalarca.
Simdiye kadar neden yapmadim diye kendimi sorgulamadim.
Çünkü ben hatalarimdan pay çıkartıp bu günlere ulaştım .
...Ve gökyüzünün mavi tonuyla tanıştıktan sonra artik hayatimdan siyah rengini çıkardım , yeni renkler ile yaşamaya başladım . Sari, beyaz, pembe, yeşil, kirmizi, mavi...
Hayati rengârenk yasamak ne de güzel .
Balonlarin ucuna bağladım kendimi
gökyüzü turuna ciktim. Gökkuşağından kaydim
bulutlarin üzerine uzandim
yağmur bulutlarina da ugradım.
Hayat ne de guzel :) Hayat her daim yaşamaya değer dedim ve önume baktim.Instagram:denizdoneofficial
Facebook:deniz Döne
Twetter:denizdone1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ KADARDI SEVDAM
RomanceBir renkle seversin bazen insanlari. Bazen ise renklere benzetirsin insanlari. Benim Rengim maviydi, mavi gibi sevmistim seni.