♠11♠
Kalbini dinle! Tüm umut
ışığın orada..
kivircikbirdunya(Gülseven Medar-Eman eman)
Kadının Afran'a olan davranışları adamı sinir ediyordu. Dilini tutamayıp karşı gelmesi cabasıydı. Adam öfkeleniyor ve karşısında ki kadını himayesi altına almak istiyordu. Kadın adamın sürekli sinirli oluşuna ve sürekli kaba davranmasına kaş çatıyordu.
Bu muameleyi görmesi hakkı değildi. Revin korkmadığını belli ederek Parmağı adamın pençesindeyken adamın yüzüne doğru yaklaşmış harelerini geceden ayırmamış "Sıkar o biraz!" demişti. Dili zehirdi, zehir iki yüzün arasına akmış, Revin'in parmağına yönelmişti.
Revin parmağındaki acıyla eğilmemek için kendini zor tutmuştu ama parmak adamın pençesindeydi.
Adam parmağın şiştiğini algılayamıyor, kadınsa parmağını hissetmiyordu. Afran kasıldığını hatta kadının parmağını tuttuğunun farkında değildi taa ki, Taki daldığı orman yeşillere ve kahverengi dallara, kadının harelerine acı konduğunu anlayana kadar.
Kadının gözlerindeki acıyı da bakışlarını kadının, gecelerinden çekmediği harelerinden almış, kadının şişen ve moraran parmağına bakmıştı.
Revinin havada kalan parmağını yavaş yavaş indirmiş ve dik duran kadına gecelerini dikmişti. Afran ne yaptığını bilmiyordu. Siniri esiri altına almıştı onu, Revin'in şu an ki görüntüsü adamın içine huzur getiriyordu.
Dudakları gülmek istedi. Kırdığı kadına sarılıp onu doyasıya öpmek istiyordu. Nitekim siniri bunun tam tersini yapıyor, dönülmez hatalar yapmasını sağlıyordu.. Afran hangi ara bu kadar sinirlendi yine anlamıyordu ama kadının dik başından belliydi, ona iyi gitmezse ters tepecekdi.
Afran sol yanında bir sıcaklık hissetti, Revin'in büzülen çikolatalı dolgun dudakları, çikolataya bulanmış ve yüzüne düşmüş iki tel saçı onu tatlılığa boğmuştu.
Ve sıcaklık hissetti adam sol yanında. Revinin bakışlarının göğsünde olduğunu hissedince gözlerini kapamış ağzından bir s*ktir firar etmişti.
Adam sol yanında oluşan sıcaklığın kanı olduğundan habersizdi. Farkına vardığında ise çok geçti.
Afran bakışlarını göğsüne indirdiğinde yanılmadığını farketti. Revin adamı kenara itip kendine yol açtı, adamın kilitlediği kapıyı açarak Afran'ı arkasında bırakmış ve çıkmıştı.
Adamın gözleri buğulandığı esnada derin bi nefes aldı. Sapa sağlam ayaktaydı ama içi çoktan çökmüştü. Bu esnada koluna dolanan parmaklarla kafasını çevirdi.
Revin ortalıkta kimsenin olmadığını anladığı esnada geri dönmüş adamı almıştı. Afran gözlerini kapayıp tekrar açtı, Revin'in yüzüne baktı, kadın adamın yüzüne bakmayarak Afran'ı kolundan tutmuş mutfaktan çıkarmıştı..
Afran kapanan gözleri ile dik durmaya çalışmış Revinden güç alarak yukarı çıkmıştı. Revin Afran'ı odasına götürmüş yatağına oturtturmuştu. Adamın gömleğine yönelmemiş, yarasına bile bakmamış, banyoya yönelmişti. İlk yardım kutusunu Afran:ın kucağına bırakmış tekrar banyoya girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVİN (KAÇ - MA - K)
Aktuelle Literatur???????????????????????????? Adım attı. Sağlam bastı. Bastığı yerin canı acıyor, kadının yürüyebilmesi için fırsat tanıyordu. Kadın, gözlerini gezdirdi, büyük bahçede duranlarda. Attığı adımlar onu konağın kapısına sürüklüyordu. Adım attı, acı k...