Mitä ihmettä tapahtuu

9 1 0
                                    

Heräsin minun kissani kehräykseen. Kello oli vielä 05:00, joten minua vielä väsytti, mutta en silti halunnut mennä nukkumaan. Pimeys ympärilläni häiritsi joten päätin mennä laittamaan valot päälle. Kun olin laittanut valot päälle kuului kännykästäni kilahdus, ja säihkähdin. Minulle oli tullut viesti niinkuin kilahduksesta monikin päättelee. Kävin katsomassa ja joku no joku oli laittanut "I kill you." En välittänyt, ja kuului taas kilahdus enkä tällä kertaa pelästynyt. Kävin katsomassa ja oli tullut Millalta viesti. Milla oli kysynyt voinko olla. Ihmettelin miksi näin aikaisin ja laitoin Millalle viestin että "onko kaikki siellä hyvin kello on vasta 05:48!!?." Kuuluu hetken päästä taas kilahdus ja hän laittoi "on on😅  kysyin vaa tuutko vaik meille?" Minä vastasin "jooh puen vaa päälle.👚" kuului kilahdus jälleen, ja menin katsomaan ja oli tullut "juuh.😊" Menin pukemaan nopeasti mutta hiljaa ja laitoin viestiä äidille että "en halunnut herättää teitäkin mutta minä menen Millalle en tiiädä mikä on hätänä mutta meen katsomaan tilanteen. Mutta hyvää yötä ja jatka uniasi vaan.😴" Olin saanut vaatteet päälleni, Ja lähdin ovesta ulos.
  Pimpotin Millan oveen ja Milla tuli peloissaan avaamaan, ja kysyin "onko kaikki oikeasti hyvin?!" Milla katsoi minua oudosti ja osoitti ulos Millan takapihalle, ja siellä oli
Anteeksi kun oli näin lyhyt🙁
                 JATKUU!!

I hope you love me || In Finnish❤❤Where stories live. Discover now