Ráno jsem se probudila díky Skylynn. Protože k nám přiběhla a skočila na nás. Bylo to divné probuzení.
Skylynn: Vstávejte prosím. Já si chci hrát.
Nash: My chceme spát.
Skylynn: Mia nevypadá jako že by chtěla spát.Ani jsem nic nestihla říct a Skylynn mě chytila za ruku a zvedla mě z postele.
Skylynn: S čím si chceš hrát nebo co chceš dělat???
Já: Tak můžeme jit ven.
Skylynn: Joo a budeme skákat na trampolíně.
Já: Dobře.Takže já ještě v pižamu skáču na trampolíně. Musí to vypadat komicky. Skylynn mi ukázala co všechno umí a po chvilce jsme šli zase do baráku. Hned jsem si zase lehla do postele.
Nash: Skákala jsi na trampolíně, že jo???
Já: Jo a teď umírám.
Nash: To věřím. A já s ní tam skáču třeba 2 hodiny.
Já: Tak to já bych nezvládla.A do pokoje přišla Elizabeth Nashova mamka.
Elizabeth: Šup už vstávejte. Snídaně je na stole.
Nash: Jo mami už jdeme.Vstali jsme a šli se nasnídat. Měli jsme palačinky. Byli moc dobrý. Jak jinak. Pak jsme se šli obléknout. Měla jsem toto:
Nash: Co by si řekla na to kdyby jsem tě vzal dneska na svoje oblíbené místo???
Já: Jo moc ráda. A v kolik hodin mě tam vezmeš???
Nash: Tak kolem čtvrté hodiny.
Já: A co budeme dělat než mě vezmeš na to místo???
Nash: No mohli by jsme se jít někam projít.
Skylynn: Já chci s vámi. Prosííím
Nash: No já nevím
Já: Jo můžeš.
Nash: Co... proč???
Já: To snad nevadí, ne???
Nash: Ne nevadí vůbec.
Já: Až půjdeme na to tvoje oblíbené místo tak tam budeme sami. Takže teď s námi může jít Skylynn.
Nash: No jo no
Skylynn: Super.A šli jsme. Jak jsme šli tak po cestě před námi šla nějaká holka. A najednou začala vřískat: Jéé pane bože to je Nash Grier a jeho malá ségra.
A hned se tam objevilo dalších deset holek.Já: Nashy kdo to je???
Nash: Moje faninky.
Já: Ještě že nejsem slavná.
Nash: No teď už jsi.
Já: Jak to myslíš???
Nash: Fotili si nás takže když se ty fotky dostanou na internet tak jsi slavná.
Já: A proč???
Nash: Protože se držíme za ruku.
Já: A z toho poznaj že s tebou chodím???
Nash: Jo takže tě všechny moje faninky nenávidí.
Já: No super.
Skylynn: Ach jo to je rozhovor.A začali jsme se smát. Došli jsme do centra. Tam jsme si dali zmrzlinu.
Už jsme šli zpátky protože nám volala Nashova mamka že už je oběd. Dorszili jsme domů a páni tam to vonělo. Hned jsme si sedli ke stolu a začali jíst něco jako špagety. Bylo to úžasný. Když jsme dojedli tak jsme si šli na chvilku lehnout. Nash se Skylynn usnuli.
Byli oba roztomilý. Tak jsem je nebudila a šla do kuchyně za Elizabeth. Myla tam nádobí.
Já: Chceš pomoct???
Elizabeth: Jo to budu ráda. Jaktože nejsi se Skylynn a Nashem???
Já: Oni oba dva usnuli.
Elizabeth: Pane bože to jsou ospalci. Furt jenom spí hlavně Nash.
( já jsem se jen zasmála )
Já: Já si udělám jen něco k pití.
Elizabeth: Jo jo udělej. A kdy vlastně jedete zase do New Yorku???
Já: Abych řekla pravdu já vůbec nevím.
Elizabeth: To nevadí alspoň stihnete Hayse.
Já: Hays přijede???
Elizabeth: No zítra.
Já: AhaTakhle jsme si povídali asi hodinu a půl. Elizabeth je super, moc fajn. A pak přišel Nash.
Nash: Promiň že jsem usnul.
Já: To se neomlouvej. Ale už je pět hodin.
Nash: Jaj tak šup pojď.Hned jak to dořek tak me chytil za ruku a běželi jsme ven. Asi ještě 50m jsme běželi ale potom už jsme šli. Po 30 minutách jsme dorazili na Nashovo oblíbené místo. Byl tam obrovský strom a na tom stromu byla přidělaná velká houpačka. A ten výhled pane bože. Sedli jsme si na houpačku.
Nash: Sem chodím přemýšlet. Jsem tady skoro furt.
Já: Se ti nedivím je to tu nádherný. A kdo sem dal tu houpačku???
Nash: Já. Nikdo o tomhle místě neví takže jsem to musel udělat všechno sám.
Já: Tak to jsi šikovný.A koukla jsem se na něj on zas na mě.
Já: Miluju tě ale opravdu hodně.
Nash: Ja tebe taky.Hrozně silně jsem ho obejmula. A pak mi dal pusu. Bylo to krásný. Okolo nás ta krásná příroda a prostě to tam bylo úžasný. Už zapadalo slunce bylo to krásný. Začala jsem přemýšlet co asi dělá mamka a ségra. Z přemýšlení mě vyrušil Nash.
Nash: Už pojď je zima.
Já: Ne prosím ještě ne. Je to tu krásný chci tu zůstat.
Nash: Uděláme si dneska přespávačku venku???
Já: Jo to bude super. Ale musíme si dojít pro deku a další blbosti.
Nash: Tak pojď.Hned jsem vstala a šla jsem. Došli jsme domů vzali asi 20 dek a řekli Elizabeth že dneska spíme venku. A abych nezapoměla tak jsme si vzali jídlo a víno k pití. Došli jsme tam a rozložili jsme deky a lehli si a koukali na hvězdy. Bylo mi úžasně. Obejmula jsem Nashe a koukala furt do nebe. Chtělo se mi brečet ale ani nevím proč. Nash nalil víno a začali jsme pít. Po chvilce jsme ho vypili celý.
Nash: Mám tu ještě jedno. Chceš???
Já: No jasně.Tak rozdělal i to druhý. Už jsem byla docela unavená.
Já: Nashy nepůjdeme už spát???
Nash: Jo klidně.A lehli jsme si. Dala jsem mu pusu na dobrou noc a po chvíli jsme usli.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ráno jsem se probudila a Nash nikde.Já: Nashy!!!!
( nic se neozívalo )Začala jsem hysterčit. Hrozně jsem se bála a najednou mi někdo šáhl na rameno. Já se otočila a vrazil mi facku. Omdlela jsem...........
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ........
ČTEŠ
Dating in New York
RomansaAhoj jsem 18 letá holka a jmenuji se Mia s kamarádkou letím do New Yourku moc se tam těšíme. Ale nečekali jsme že se nám stane to co se stalo.