Capitolul 5

26 8 5
                                    

- Auzi, sti ce? Nu am de ce sa îmi bat capul cu o tarfa ca tine. Dar îți spun doar atât, nu te mai apropia de mine sau de prietenii mei! Ai început singura un război cu mine, inca din clasa a-8-a, de cand nu ma lasi in pace si ma tot sacai, dar tot tu ești singura care lupti. Și câteodată ma întreb de ce, dacă nu m-ai considera o amenințare nu ai face în halul asta, serios, te temi ca pot fi mai buna ca tine? Și ghici ce! Sunt mult mai buna ca tine, nu sunt eu aia care intra in patul oricui. Daca as fi in locul tau, mi-ar fi si rusine sa ies si din casa! Asa ca lasă-mă naibii în pace și termina tot circul asta de prost gust. Este chiar penibil! Tu ești penibila!

-Draga mea, lupta nu s-a încheiat, vei vedea tu pana la urma cine va câștiga! Și amintește-ți, tu mereu vei rămâne o tocilara!
-Uite ca deja tremur de frica. De cate ori trebuie sa îți spun că amenințările tale nu mai sunt valabile pentru mine? Chiar atât de grea de cap ești?

Ea s-a uitat în jur și a plecat dându-și parul pe spate și dând din fundul ala de plastic. Acum am observat ca aproape toată școala era strânsă în jurul nostru. Și se uitau la mine. Nu se uitau urat, ba din contra, se uitau parca cu admirație. După un timp au plecat toți.

-Nimeni nu a mai înfrânt-o asa pe Sara asa pana acum! Îmi spune căpitanul echipei de fotbal. Și pot spune ca nu arata rău deloc, avea ochii albastri, parul era de o culoare greu de definit dar foarte frumoasa, între șaten deschis și blond și purta un tricou negru, prin care se putea observa abdomenul sculptat, o jacheta alba și niște blugi rupți în genunchi.

-Pai cineva trebuia sa o facă și pe asta, îi răspund eu sigura pe mine.
-Ai dreptate, îmi spune el chicotind. Eu sunt Zayn, iar tu?
-Timeea.
-Ce nume frumos ai, nu l-am mai auzit pana acum.
-Mda..nu mi se pare atât de frumos, sincera sa fiu niciodată nu mi-a plăcut.

-Ba nu, e special, la fel ca tine.
Când îmi spune asta ma face sa chicotesc, e atât de dragut, chiar știe cum sa se poarte cu o fata.
-Vrei sa iei masa cu mine și prietenii mei?
-Sigur, mi-ar face placere. Dar mai întâi sa ii spun lui Nathan.
-Stai, tu luai masa cu ei..?
-Da, de ce? Ce au?

-Nimic, doar ca nu îmi place atât e mult tipul, cândva eram prieteni, dar ne-am certat.
-Am, înțeleg. Nu am mai vrut mai multe detalii și am mers catre Nathan.
-Nathan!
-Da, nu vi la masa?
-Asta voiam sa spun. Nu o sa iau masa cu voi azi. Sper sa nu va supărați.
-Nu, stai linistita. Dar cu cine?

-Cu Zayn. Am răspuns eu simplu. Dar imediat am văzut cum și-a încleștat maxilarul și cum s-a încordat, la auzul numelui. Ma întreb ce s-o fi întâmplat intre ei, de nu se suporta. Nu am mai spus nimic și am plecat îndreptându-ma spre masa la care era Zayn.
-Bună! I-am salutat pe cei care erau cu el la masa, presupun ca sunt prietenii lui
-Bună! mi-au răspuns ei la unison. Ne uitam unii la alții așteptând ca Zayn sa faca prezentările.

- Timeea, ei sunt prietenii mei, ea este Bella, îmi spune arătând spre o roșcată, cu trăsături bine definite și ochii negrii, ....El este Erik, îmi spune arătând spre un băiat cu parul negru si ochii verzi, ea este Isabella, o blonda, cu ochii albastri iar el este Ryan, era un băiat cu parul șaten și ochii ciocolatii.

După ce ne-am cunoscut mai bine, am văzut ca sunt foarte drăguți și chiar de treaba, chiar dacă de la distanta par mai reci și mai aroganți, când ajungi sa ii cunoști, vei vedea ca defapt te-ai înșelat în privința lor

Când ma mai uitam la masa celorlalți, îl vedeam pe Nathan uitându-se la mine cu coada ochiului, dar nu am dat prea multa importanta și mi-am continuat pranzul. După ce am terminat de mâncat, mi-am luat larevedere de la noii mei prieteni și m-am dus spre dulap, unde cine credeți ca ma astepta, nimeni altul decât Nathan. Eram sigura ca va începe sa ma bulverseze cu o tona de întrebări .....

Hei!❤❤❤ Știu ca este foarte scurt, dar nu am prea avut timp. Și îmi cer mii de scuze pentru ca am postat atat de tarziu, voi încerca postez cat mai des pisibil.

Ce parere aveti despre Zayn?
Dacă ar trebui sa alegeți intre Zayn și Nathan, ce ați alege? Si de ce?

LA MEDIA- TIMEEA♡♡♡




Changes...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum