Am postat de mai multe ori acest capitol deoarece nu se posta tot :)
Va implor dupa ce cititi acest capitol,sa citit nota autorului de la sfarsitul acestuia. Este foarte important. Multumesc anticipat!
DACA VEZI ACEST LUCRU CAND MAI SUNT SI ALTE CAPITOLE SCRISE,DEASEMENEA TE ROG SA CITESTI NOTA AUTORULUI.
-Ce se intampla?intreaba Zayn nervos.
-Taci!Suntem in direct,raspunde un tip cu ochii albastrii si parul castaniu.
-Defapt numai suntem,raspunde un cameraman.
-Fa ceva!tipa prezentatorul.
-Nu merge pentru ca am taiat eu cablurile!urla Harry cu doua fire in mana. Acum iesiti din casa mea!!
-Il sun pe Simon!spune furios Louis. Nu este posibil asa ceva!
-De ce faceti asta?intreaba Niall.
-Pentru ca asa trebuie,raspunde Cameron indiferent.
-Bineinteles ca nu raspunde la telefon ca deo...,dar Louis este intrerupt.
-Eram in bucatarie,din acest motiv nu raspundeam la telefon,zise un om inalt cu parul usor castaniu.
-Simon,te rog spune-ne ce se intampla.
-In primul rand voi iesiti afara,spune acesta catre cei doi cameramani si reporter. Acestia fara a spune ceva isi impacheteteaza repede lucrurile. Ei,continua Simon in timp ce arata sper baietii cu care a venit Cameron si invlusiv spre el,mi-au cerut ajutorul. Au vrut sa opreasca aceasta cearta si toate stirile legate de voi. Am vorbit si cu producatorul lor si cateva cunostinte,am facut o sedinta si am ajuns la o concluzie. Daca ve-ti locui impreuna si v-ati intelege bine,iar publicul va vedea asta atunci nu va mai fi asa nu val de pareri,va vor lasa in pace.
-Adica trebuie doar sa ne intelegem?intreaba Harry.
-Exact,raspunde Simon.
-Si daca nu vom face asta?
-Harry...atunci persoanele pe care abia am reusit sa le indepartam vor reveni,doar stiti cu toti cum s-a aflat de voi doi,continua Simon.
-Scuze,intervin eu,dar nu inteleg nimic. Ei se urasc,dar daca nu stau impreuna o sa intervina cineva,iar daca stau impreuna nu o sa aiba liniste. Stiu ca nu am dreptul sa imi dau cu parerea,dar stiu ca am dreptate. Nu o sa se inteleaga daca sunt fortati sa o faca.
Am vazut ca am captat atentia tuturor.
-Continua,spune Simon.
-Bun....,spune eu. Ce le place lor sa faca? Sa cante. Ce este cel mai important pentru un cantaret? Fanii. Daca fanii ii vad impreuna si o sa le placa atunci vor inceta sa mai judece pe nedrept.
-Si ce propui?ma intreaba Simon.
-Propun sa cante o singura data impreuna. Daca iese totul bine,atunci...
-Asta e!exclama Simon! E o idee geniala! Un concert cat mai repede cu numele...
-One Magcon,spun.
-Exact!spune Simon fiind in extaz.**peste cateva ore**
Eu am urcat in camera mea. De cand am vorbit cu Simon este in continuu agitat. Vorbeste la telefon,se gandeste, isi noteaza lucruri,fiind asa obositor. Au decis ca baietii din Magcon sa stea la noi,pentru ca aveam o casa mare si pentru a nu sta la hotel. Am reusit sa ii cunosc pe toti cat timp 1D a fost la studio. Tipul saten cu ochii albastri este Nash Grier si este cel mai bun prieten al lui Cam. Mai sunt si cei doi Jack,Gilinski si Johnson,apoi Carter,Tayler,Matt,Shawn si Aaron. Ma inteleg bine cu ei sunt amuzanti si la fel de tacaniti ca si baietii din 1D. Toti au fost draguti si politicosi cu mine si i-am auzit cantand in studioul din casa si canta foarte frumos.
In acest timp am reusit sa vorbesc si cu Cam. Mi-a explicat tot si am ajuns sa il iert si sa ramanem prieteni. Este foarte dragut la fel ca si prietenii lui si nu stiu ce o sa fac cu baietii. Simt ca o sa explodez daca mai aud ca se cearta sau ca vorbesc despre Taylor.
Ma asez pe canapeau de langa geam,imi i-au chitara si incep sa cant pe o linie melodia pe care tot am fredonat-o si fara sa ma gandesc incep sa imi vina niste versuri...She lives in the shadow of a lonely girl
Voice so quiet you don't hear a word,
Always talking but she can't be heard,You can see there if you catch her eye,
I know she's brave but it's trapped inside,
Scared to talk but she don't know why,Wish I knew back then
What I know now.
Wish I could somehow
Go back in time and maybe listen to my own advice.I'd tell her to speak up, tell her to shout out,
Talk a bit louder, be a bit prouder,
Tell her she's beautiful, wonderful,
Everything she doesn't see,You gotta speak up, you gotta shout out,
And know that right here, right now,
You can be beautiful, wonderful,
Anything you wanna be,Little me...
Cand ma intorc ii vad pe toti...si cand spun toti,spun toti. Baietii,adica toti baietii si familia mea si cei prietenii lui Cam cu Sabrina si Simon sunt in camera mea. Toti sunt in camera mea si nimeni nu spune nimic.
-Asta...incepe Simon.
-A fost,spune Cam.
-Incredibil,urla toti.
Toata lumea vine la mine si ma felicita,dar nu eram atenta la ei. Ma uitam la o persoana care pleaca,el pur si simplu pleaca. Louis,iar ma lasa,iar imi intoarce spatele fara motiv si nu inteleg de ce o face.
Insa imi revin cand Simon tipa:
-Hai la bucatarie sa sarbatorim.
Toata lumea coboara si cand sa trecem prin sufragerie ca sa ajungem in bucatarie,apare Louis.
-Hai Louis,vino si tu,spune Simon.
-Hmm...nu mersi,spune acesta. Am altceva de facut.
-Si ce ai de facut?intreaba Zayn
-Sa va deschid mintile tuturor! Nu pot sa cred ca acceptati asta! Cum sa cantam pe aceeasi scena?! Cum sa ne impartim fanii?!
-Louis ce faci?intreb furioasa si curioasa.
-Ce fac?!Eu ce fac?!raspunde acesta la randul lui. Tu esti cea care vine cu idei aici! Tu esti cea care le-a bagat asta in cap!
Tipa la mine nervos,foarte nervos.
-Draga mea este vina ta pentu tot ceea ce se intampla!continua el.
-Vina mea?!intervin eu tipand. Vina mea?! Pentru ce e vina mea cand incerc sa va impac?! Sa fie putina liniste in casa asta?! Ce vina am eu ca va iubesc pe toti si ca va vreau binele?!
-Ne iubesti?!raspunde acesta. Si tu chiar crezi ca noi suntem asa naivi sa te credem? Sau sa te iubim? Cum sa facem asta cand tot ceea ce se intampla acum este din cauza ta!
-Da Louis va iubesc! Si nu voi sunteti naivi,singura naiva sunt eu! Si stii de ce sunt?! Pentru ca am avut incredere in tine! Sunt naiva pentru ca te-am crezut prieten! Sunt naiva pentru ca am inceput sa am sentimente pentru tine,Louis! Si stii a cui e vina?! A ta! Pentru ca daca tu nu ma adoptai! Nu as fi venit cu nici o propunere acum! V-ati fi descurcat si singuri si nu as fi intrat in viata voastra! Si stii,mai e si vina ta pentru ca acum te urasc cat pot de mult!si in sfarsit respir,ma opresc din vorbit,dar lacrimi mi se scurg pe obraz.
Il privesc pe Louis direct in ochi si apoi ma intorc,imi i-au geaca pe mine,geanta si plec. Se aud in fundal strigate,dar nu ma intorc. Nu pot sa cred ca arunca vina pe mine!!!NOTA AUTORULUI:
Hei! Stiu ca nu am mai scris de mult aici,dar o fac acum. Vreau sa va multumesc ca citit cartea si ca votati la fiecare capitol,insa vreau sa va spun ca aceasta carte nu are legatura cu realitatea. Zayn va ramane in trupa,nu va fi cu Gigi,trupa nu intra in pauza,Louis si Liam nu vor avea copii cu Briana si Cherly,iar acestea doua nu vor intra in carte si tot felul de lucruri din acestea,care se intampla in realitate. Asta este ideea mea,insa vreau sa stiu parerea voastra si va rog sa scrieti in comm care este,dar sa nu fie exprimata doar prin cuvantul "next" si chair daca vezi capitolul tarziu,nu ezita sa iti spui parerea.Va rog sa va scrieti cat mai multi parerile in comentarii.Vreau sa va stiu parerile deoarece nu stiu daca sa continui sa scriu asa sau sa continui sa scriu cartea,va rog ajutati-ma voi! Multumesc!❤
YOU ARE READING
Me And One Direction ❤
Teen FictionCand viata iti ofera o posibilitate,ce faci? Accepti si mergi mai departe sau dai cu piciporul la tot,nepasandu-ti? Ei bine,asta se intampla in cazul meu. Ma numesc Crystal Reed si am o poveste complicata. Oare voi fi vreodata fericita cu adevarat? ...