- Melissa
Na 2 uur bezig geweest te zijn met omkleden en opmaken zijn we eindelijk klaar. "Wat zouden de jongens gedaan hebben?" vraagt Luna aan ons. "Ik heb geen idee" antwoord ik. "Ik ook niet" zegt Bibi lachend. "Daar moeten we maar is achter zien te komen dan" zegt Luna en ze staat op. Luna heeft een mooie zwarte jurk aan die net iets boven haar knieën valt. Bibi heeft een zwarte broek aan met een zilver topje en ik heb een rokje aan met een shirt erin. "Luna, ik wil je eigenlijk opsluiten" zegt Bibi serieus. "Huh hoezo?" vraagt ze geschrokken. "Je ziet er zo mooi uit" zegt ze met een lach op haar gezicht. "Jezus ik schrok me dood, but thanks girl" antwoord Luna en ze geeft haar een knuffel. "Melissa, jou moet ik opsluiten" zegt Bibi serieus. "Dag hoor" antwoord ik lachend. "Kaj die weet niet wat hij ziet" zegt ze vervolgens. "Moet hij maar aan wennen" zeg ik en ik steek m'n tong uit. "Gek kind" zegt Luna lachend. "Zullen we maar naar beneden gaan dan?" vraagt Luna die nog steeds staat. "Yes" antwoord ik en we staan alle 2 op. "We moeten zo beneden wel ff fototje maken" zegt Bibi als we de gang op lopen. "Ja is goed" antwoord Luna. We lopen de trap af en zien Kaj, Dioni en Samuel op de bank zitten. Ze kijken naar de tv en hebben niet eens door dat we er aan komen. "Lekker dan" fluister ik lachend in Bibi haar oor. Bibi lacht hardop waardoor ze het nu wel door hebben. "Hehe ze zijn wakker hoor" zegt Bibi die nog steeds lacht. "Wat zien jullie er netjes uit zeg" zegt Kaj die opstaat. "Dankjewel" zeg ik en ik lach naar hem. Hij komt naar me toe lopen en geeft me een kus. "Mag je wel vaker doen" fluistert hij in m'n oor. Ik geef hem een kusje in z'n nek en antwoord fluisterend "komt goed". In m'n oog hoek zie ik Bibi en Dioni ook bij elkaar staan. "Aaaah Luna kom hier" zegt Samuel die met z'n armen open gaat staan. Luna wordt rood maar geeft hem wel een knuffel. "Schattig dit" zegt Kaj in m'n oor zodat niemand hem hoort. "Ik weet het" antwoord ik en ik lach naar Luna en Samuel. Ik zou zo graag willen dat hun iets zouden krijgen. "Dioni, wil je ff foto's maken van ons?" vraagt Bibi. "Tuurlijk, ik ga boven ff m'n camera pakken" antwoord hij. "Thanks" antwoord Bibi en Dioni gaat naar boven. Na 3 seconde is hij alweer terug met zijn camera in zijn hand. "Het is wel donker buiten dus misschien is binnen beter" zegt hij als hij naar buiten kijkt. "Ja is prima joh" zegt Luna. We gaan met z'n 3en op een rijtje staan en lachen naar de camera. "Ik voel me een beetje aangekeken" zeg ik lachend als we van plek wisselen. "Same" zegt Luna en we moeten alle 3 lachen. De jongens schudden hun hoofd maar lachen wel mee.
- Luna
Als we klaar zijn met foto's maken stuurt Dioni ze naar ons. "Ze zijn we goed gelukt zeg" zeg ik tegen Dioni. "Thanks" antwoord hij en hij lacht naar me. "Netjes hoor" zegt Kaj die ze ook bekijkt. Ik krijg een melding op twitter 'bbraveofficial tweet: Onze vakantie begeleiders afbeelding'. "Serieus?" zeg ik lachend als ik de tweet open. "Ja leuk he" antwoord Kaj. "Je bent niet goed" zeg ik tegen hem en we moeten allemaal lachen. "Het hele fandom slaat op hol" zegt Dioni die door zijn timeline scrolld. "Vind je het heel gek" antwoord Bibi lachend. "Zullen we alvast even een drankje drinken?" vraagt Samuel. "Ja lekker" antwoord Melissa. "Zal ik gewoon wat op tafel zetten?" vraagt hij vervolgens. "Ja beste" antwoord Dioni. Samuel komt met 3 flessen drank de kamer in lopen. "Ik zal ff helpen" zeg ik als hij de flessen op tafel heeft neer gezet. Ik pak wat frisdrank en zet dat er bij. Ik loop nog even terug naar de keuken om glazen te pakken. "Thanks" zegt Samuel als hij ook in de keuken staat. "Geen dank" antwoord ik en ik lach naar hem. "Alleen nog maar glazen" zegt hij. "Yes, hadden we ook nog shot glaasjes eigenlijk?" vraag ik aan hem. "Pfoe, zou ik niet weten. Zou Kaj die niet mee nemen?" vraagt hij. "Ik ga het ff vragen" antwoord ik en ik loop de kamer in. "Kaj" zeg ik als ik de kamer in gelopen ben. "Ja?" antwoord hij. "Had jij nog shot glaasjes meegenomen?" vraag ik. "Ohja! Die zitten in m'n koffer" zegt hij. "Ze zitten achter de rits in de bovenkant van de koffer" zegt hij daarna. "Ik ga ff die glaasjes pakken uit Kaj zijn koffer" zeg ik tegen Samuel als ik de keuken in kom. "Ga je ze vinden?" vraagt hij. "Ik hoop het" antwoord ik lachend. "Ik loop wel ff mee" antwoord hij. Ik knik naar hem en we lopen naar boven. "Waar zei hij dat het zat?" vraagt Samuel als hij de kamer deur van Kaj en Melissa open doet. "In de bovenkant van zijn koffer achter een rits" antwoord ik. Samuel doet de koffer open en onze blik valt alle 2 op iets in de koffer. Samuel en ik lachen heel hard en kijken nog steeds naar de koffer. "Deze jongen is veel van plan" zeg ik lachend en Samuel lacht mee. "Zoveel heb ik er nog niet eens bij" antwoord hij lachend. "Oh" zeg ik lachend. Dit wordt awkward denk ik bij mezelf. "Maar goed, we kwamen voor de shot glaasjes" zegt Samuel als hij gestopt is met lachen. "Inderdaad" antwoord ik. Samuel ritst het open en we zien inderdaad de glaasjes. "Yes hebbes" zegt hij en hij pakt de glaasjes. "Het duurde even maar dan hebben we ook wat" zeg ik als Samuel opstaat. We lopen weer naar beneden toe. "Zo Kaj, wat een mooie koffer heb jij" zegt Samuel lachend als we in de kamer staan met de glaasjes. Kaj wordt rood en begint te lachen. "Jullie hebben de glaasjes gevonden zie ik" antwoord Kaj lachend. "Ja en dat terwijl we moesten zoeken in die berg..." zeg ik totdat ik onderbroken wordt door een hand op m'n mond van Samuel. "Sssssst" zegt hij lachend. Ik knik en hij trekt z'n hand los. Bibi, Dioni en Melissa kijken ons vragend aan. "Ja sorry ik mag niks zeggen" zeg ik als ik naar hun kijk. "Laten we een drankje drinken" zegt Kaj lachend. Samuel en ik gaan ook zitten en Dioni schenkt voor iedereen een shotje in. "Op een gezellige avond" roept Dioni. "Proost" zeggen we allemaal en we atten het glaasje alle 6 leeg.
JE LEEST
I'm Sorry Ft. B-Brave
FanfictionBibi is net verhuisd naar Amsterdam. Ze komt al snel terecht in een leuke groep jongens. Is het liefde of vriendschap?