O gün lisedeki ilk günündü daha kimseyi tanımıyordum yeni şehir yeni okul belkide yeni arkadaşlar üzerimde bol okul pantolonu ve okul lagosu sacimi toplamış şişkin ve cirkin bi sekilde okuldan iceri girdim. Okula adımı mı atar atmaz kalabalığın içinde buldum kendimi. Yabancı yüzler dolanıyordu etrafımda kalabalığın arasından sıyrılarak bir sınıfa attim kendimi boş bi sıra bularaktan oturdum ilerleyen vakitlerde sınıfa gelen bi kaç grup insanla tanisma firsati buldum iyi insanlara benziyorlardida. Aradan 1 aya yakin bi zaman gecti artık daha cok arkadaş edinmiş okulda ağa gibi geziyordum. Birgün merdivenden inerken bir cocuk bana doğru yaklaştı 11.sınıftı uzun boylu, esmer zayıf bi çocukdu koluma vuraraktan :
-Naber Burcin dedi.
Etrafıma baktığımda benden baska kimse yoktu bana demiş olamazdi çünkü adım cansu degil Merveydi.
Çok şaşırmıştım birşey söylemeden yoluma devam ettim. Bu olay bi kaç defa daha tekrarlandı. En sonunda merak etmeye baslamistim bana neden sürekli Burçin diyordu koridorda yürüken yine yanima geldi.
-Naber? dedi ilk cevap verdim konuşmaya devam ederken bana niye sürekli Burçin dediğini sordum oda beni benim yanimdaki arkadaşlarımdan Burçini ben sanmış böylelikle ona doğruyu söyledik den sonra sohbet ettik iyi cocukdu içimden bi ses bana bu çocukla cok yakın arkadaş olacasiniz diyordu öylede oldu zaten sürekli beraber gezer onunla bende erkek gibi davranirdim. Birgün biz otururken yakışıklı bi çocuk bize doğru geliyordu Onura selam verip elini sıktı bana da hafif basini sallayaraktan selam verip yanimiza oturdu daha ilk defa görmüştüm kimdi bu belliki Onurun yakın bi arkadaşıydı. Adı da Mert di Yakışıklıydı ama bi o kadar da ukalâ birine benziyordu. Onu ilk gördüğüm an bisy olmuştu sanki ona karşı bişey hissetmistim olabilirmiydi bende anlamamıştım sonuçta bu zamana kadar erkek gibiydim kimseye karşı böyle bişey hissettiğimi hatırlamıyordum nasıl anlayacaktım onu bile bilmiyordum. Eve gittiğimde başımı yastığa koyduğum an aklıma geldi o gülüşü aptalca bi tebessüm kapladi yüzümü ama sonradan birden düştü yüzüm nedeni etrafında o kadar güzel kiz varken neden benim gibi çirkin bi kıza baksın ki dedim kendi kendime yatakta dön dön sabahı etmiştim. Okula gitmeyi hiç istemeyen ben artik okula güle oynaya gidiyordum çünkü onu gorecegimi biliyordum herzaman ki gibi pantolonla lagosu giyip çıkmıştım üstüme oyle çeki düzen vermemiştim ki sanki savastan çıkmış bi şekilde okula gittim Onurla kahvalti yapip kahve içiyorduk kantinde Mert geldi o gelince elim ayağıma dolasaraktan elimdeki kahveyi üzerime döktüm Onur birden panikledi bana biseyimin olmadığını sordu bende iyi olduğumu fakat üzerimin battığını soyledim oflayaraktan peçete ariyordum birden Mert cebinden çıkardığı peçeteyle üzerimi sildi sanki kalbim duracak gibi oldu bana sen ne kadar değişik sakar bi kizsin ya diye çemkirdi sinirlenmiştim bana hem değişik hemde sakar demişti evet haklıydı etrafındaki diğer kızlar gibi değildim onlar kadar güzel onlar kadar dikkatli sırf ona inat kendime bi söz verdim etrafindaki kızlar kadar güzel ve dikkatli olacaktım bunu yapmaya da hafta sonu yapma ya baslamaya karar verdim zaten 1 gün kalmıştı hafta sonuna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKAYEM
RomanceBir genç kızın aşk hayatı ve sosyal hayatındaki yaşadığı bunalımlar