Un nou tata!

41 5 3
                                    

   Urs, ar trebui sa ii combinam si pe Junior si Cale. Ii sugerez eu.
   Buna idee!Dar cu cine? Ma intreaba Urs.
   Pai am eu 2 prietene... Pe Adela si Alexandra... S.ar potrivi foarte bine cu ei. Ii raspund eu.
   Cine cu cine? Intreaba si mai curios.
    Pai mi se pare ca Ade s.ar potrivi cu Junior si Ale cu Căle. Ii spun eu.
    De unde sti? Spune razand.
    Pentru ca le.am aratat o poza cu baietii si au zis ca sunt foarte frumosi😂. Ii argumentez eu in timp ce rad.
     Bine, cum zici tu. Acum trebuie sa ne culcam pentru ca e tarziu. Sugereaza el.
     Okk. Spun ofrand.
.
.
.
E dimineata
Ma trezesc din cauza lumini puternice. Eram exact cum am adormit, adica in bratele lui Urs❤. Zambesc in timp ce imi pun din nou capul pe pieptul lui. Din pacate el se trezeste.
  Buna dimineata, raza mea de soare! Spune Urs zambind.
   Buna dimineata, iubire! Ii spun in timp ce ma intind.
Ne sarutam dupa care hotaram sa ne ridicam din pat insa un telefon ma opreste.

Alo da. Raspund eu
...
Am inteles!
...
Diseara? Ok o sa fiu acolo!
...
La revedere!

  Cine a fost? Ma intreaba Urs curios.
   Seful. A zis ca diseara o sa cant. Ii raspund eu.

Suntem toti la masa si mancam faimoasa omleta. Linistea de la masa era placuta dar am hotarat sa o sparg.
  In seara asta am sa cant si eu in clubul in care ne.am intalnit. Spun eu.
   Blană! Zice Junior.
    M.a intrebat daca nu puteti canta si voi... Sugerez eu.
    Sigur. Raspunde Șerif.

Dupa masa am ramas doar eu si Șeriful acasa. Toti au plecat in oras la cumparaturi.
  Si, povesteste.mi ceva despre tine. Spune Șeriful.
   Ce vrei sa sti? Intreb.
    Despre familia ta, copilaria ta..
   Pai nu am o familie tocmai draguta. Mama e o scorpie de cand se stie. Ii pasa doar de bani si distractie. Din pacate l.a corupt si pe tata. Inainte si el era un om bun dar dupa ce a cunoscut.o pe mama lucrurile s.au schimbat. A devenit si el un fitos pe care il intereseaza doar banii si distractia. Din cauza asta mai tot timpul ei sunt plecati in vacante. Pana la vreo 13 ani m.a mai crescut sora mea dar dupa ea s.a casatorit si a plecat in Germania cu sotul ei. De atunci ma cam cresc sigura. Dintr.un an intreg daca stau alaturi de parinti o luna e bine. In rest sunt plecati  doar in vacante. Ei cred ca daca imi ofera bani imi e de ajuns dar nu e tocmai asa. De aceea nu prea ii consider parintii mei.. Ei sunt niste oameni care m.au adus pe pamant si atat! Nu stiu nici unul ce inseamna sa cresti un copil. Ei stiu doar sa se distreze. In fine.. M.am obijnuit asa.
   Imi pare rau sa aud asta. Inseamna ca nu ai avut o viata tocmai usoara. Imi spune el.
   Ai dreptate. Dar m.am obijnuit asa.. Sti cum se spune. Familia nu ti.o alegi. Desi daca as fi putut sa sti ca mi.as fi ales un tata ca tine. Ma destainui eu.
  Poate ca poti. Raspunde Șeriful.
   Cum adica? Il intreb nedumerita.
   Mereu mi.am dorit o fata ca si tine. De acum imi poti spune TATĂ!
   Serios?! Intreb uimita.
   Da!imi confirma el.
    Multumesc, TATA! si il i.au in brate!
   De acum te poti baza pe mine oricand! O sa fiu tatal pe care nu l.ai avut niciodata iti promit! Spune el zambind.
     Iti multumesc pentru tot! Pentru ca ai aparut in viata mea, pentru ca ai incredere in mine, pentru ca susti relatia mea cu Urs, pentru ca imi esti TATA! spun printre lacrimi.
  Hei, nu am vrut sa te fac sa plangi. Spune razand.
   Dupa incep sa rad. Il mai i.au o data in brate dupa care vrem sa ne uitam la un film. Dupa multe obtiuni alegem filmul Why him? (E comedie) Radem copios la el. Dupa vreo 2 ore ajung si ceilalti incarcati cu sacose grele. Cand i.am vazut eu impreuna cu tata am mers sa ii ajutam. Intr.un final terminam de despachetat si mergem toti sa ne schimbam pentru a ajunge la concert. Dupa o ora eram pe scenta gata de distrsctie. Concertul a durat 2 ore. Am ajuns acasa rupti de oboseala si ne.am trantit direct in patul fiecaruia toti adormind instant.




Hola! Mersi ca m.ati convins sa continui cartea! Next o sa pun cand am timp. Sper sa reusesc sapt asta sa postez macar 3 capitole! Va pup❤

Vis împlinit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum