Sen Yine Gidersin ##

47 6 0
                                    

  Bugün yine sessizim. Susmalarım yine bana, konuşamadıklarım sustuklarımda, sustuklarım içimde. Yalnızca ben biliyorum. Hayata küsen küsene, benden giden gidene. Rezilliğin biri bin para. Gidecekmiş. Gitmiş hatta. İnsanlar terk etmeye ne kadar da meraklı, hevesin böylesine susuyorum ben artık. İnsanlar gitmeye hevesli gelmeye değil. Sırf gitmek için, sırf birilerini terk etmek için gelenler var.
  Eğer sen gidebiliyorsan böyle vefasızca, bende sende kalmayacak kadar güçlüyüm bil. Bu saatten sonra ne seni döndürecek bir söz söylerim ne de buna nefesimi tüketirim. Bu saatten sonra yapsam yapsam sen giderken arkandan bir bardak su dökerim. Dökerim ki; gitte gelme diye.
  Gelme sen sevgili; sen yine gidersin.
  Gülme sen sevgili; sen yine gözyaşı ekersin.
Sevme sen sevgili; sen yine üzersin.
  Varlığın bana gözyaşı verdiyse, yokluğun benden bir şey almaz. Gelişin bana bir şey katmadıysa, gidişin de bir şey eksiltmez. Gidişinin ardından çok yağmurlar yağdı ama olsun ben yağmuru da severim. Zaten sevilmeyi hak eden bir şey varsa o da yağmur, güneş, gökyüzü, deniz ama sen değilsin ben bunu geçte olsa anladım.
  Diyorlar ki; seni bir defa terk eden, bir daha terk eder.
  Seni bir defa üzen, bir kez daha üzecektir.
  Seni bir defa kıran, defalarca kez kıracaktır, affetme. Ben seni çok kez affettim belki de hep bu yüzden terk edildim, kırıldım umutlarıma. Sen bu sefer gerçekten gelme sevgili, çünkü sen yine gidersin.
 
 
          Gelme sen sevgili! Sen yine gidersin.

Kalbini Öptüğüm Kadın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin