Bölüm 6:Benimle Neden Konuşmuyorsun?

24 3 3
                                    

Onu görünce sanki taşlar yerine oturuyordu ama onca olan şeyin onunla ne alakası olduğunu hala çözememiştim.

Annem:"bizi içeriye davet etmeyecek misin yavrum"diyince çocuk içeriye kaçtı ve ailesinden birine farklı işaretler yaparak kapıda birilerinin olduğunu anlatmaya çalıştı.

Çocuğu odasına doğru hızla giderken görmüştüm ve kapıda 45 yaşlarında ama hâlâ genç görünen bir kadın belirdi.
Sanırım annesiydi.

Bizi içeriye davet ederken beklettikleri için özür dilemeyide imha etmedi.

Ev farklı bir tarzda düzülü duvarlarda farklı işaretli tablolar vardı.

Biraz ürkmedim değil...

"Salona buyurun" dedi kadın geçtik oturduk.

Tanışmaya başladık ama hâlâ o odadaydı bu kadar ego ona bir beden nasıl büyük gelmiyordu misafir gelmişti ve beyefendi odasında belki de bilgisayar oyunlarından birini oynuyordu kim bilir.

Annem konmuşuyla baya kaynaşmış gibi görünüyordu birlikte mutfağa doğru gittiler sanırım yemek için bir şeyler hazırlayacaklardı.

Onlar mutfaktayken üst kata çıkıp ona bakmak istedim.
Merak ediyordum ve onla konuşmak istiyordum tam o anda telefonun çaldı arayan melisti.
-Alo
-Neredesın?
-Şuan meşgulüm melis ben seni sonra arasam.
-Ama sana bir şey söylemeliyim
-Melis kapatıyorum yarın okulda söylersin bb.
-.........

Hazır fırsatını bulmuşken yukarı çıkıp onla konuşmalıydım.

Merdivenleri hızla çıkarken bir yandanda beni fark eden varmı diye arkama bakmayı imha etmedim.

Odası neredeydi acaba koridorları geziyordum ve kapısı aralık bir oda buldum bakmak istedim ve oradaydı...

Tamam şimdi tam sırasıydı.Penceresinin önüne oturmuş dışarısını izliyordu.

Kapıya hafifçe vurup"girebilir miyim" dedim ama duymamıştı galiba.

Tekrar kapıya üç kere ama bu sefer duyulacak bir şekilde vurdum.

Beni takmıyor muydu?

İçeriye girdim beni görmemişti arkası dönük dışarıyı izliyordu.

Omzuna dokunup "benimle neden konuşmuyorsun"...

Dedim.

Bana doğru korkulu bir bakış attı ve...



Yorumlarınızı bekliyorum oy vermeyi unutmayın.💕




Yolun Sonu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin