Capitolul 1. Inceputul

34 1 0
                                    


Zii, de zii umblam si cunoastem diferite chipuri, diferite personalitati. Fiecare chip al omului ascunde o poveste, care poate chiar el insasi este un inger. Sigur, fiecare din noi avem langa noi un inger.

Inainte sa incep povestea, va invit sa-l cunoastem pe personajul perincipal al cartii ,, Ingerul noptii''. Bineinteles ca inainte era doar un inger, dar ve-ti afla imediat de ce , nu este un inger simplu.

Nu va voi spune, daca este fata sau baiat ingerul, va las putin in suspans. Ingerul locuieste in Bucuresti, a terminat liceul ,, CNVB"- numele intreg ,, Colegiul National Victor Babes". De mic/a voia sa-si indeplineasca visul, acela fii un asistent/a. Voind sa-si indeplineasca visul, a dat la facultate, din numeroasa probleme el/ea nu a reusit sa intre la facultea dorita, cea de ,, Facultate de Moase si Asistente Medicale Carol davila", insa nu s-a dat batut/a, a dat la scoala ,, Postliceala Carol Davila" unde ii place foarte mult si o face cu mare placere.

In timpul liceului, ingerasul era timid, nu prea ii placea sa vorbeasca cu multe lume ( nu ca nu ar fi stiut ce sa vorbeasca), insa ii place sa fie misterios/a. In cei 4 ani de liceu, ingerasul nostru a invatat foarte multe, cum ar fii : sa nu aiba incredere in oameni, sa nu-si dezvalui personalitatea, sa fie corect, si da aici si-a intalnit bff ( numindu-se Daniel), dar in acest liceu s-a si indragostit.

Zi de zi ingerul invata, sa iubeasca, sa fie sincer/a, sa fie corect/a. Cu ajutorul unei persoane importate din liceu numita RK( doamna director),ea a reusit sa-si clarifice unele lucruri, daca chiar vrea sa fie asistent/a. Asa este in cei 4 ani de liceu micul nostru inger a tinut foarte mult la RK, chiar daca nu a recunoscut.

Ingerul, de mic a avut parte numai de obstacole, pe diferite planuri. Dar, a reusit sa le doboare cu ajutorul pirietenei sale Isa. Ingerul si cu Isabela se cunosc de 12 ani, impreuna au creeat o poveste de prietenie cum numai in basme pot exista. Reusind sa treaca peste orice, micul inger, sa reusit sa se si maturizeze putin ( nu mult, pentru ca ii place si acum sa fie copilaros/copilaroasa). 

Zic sa lasam deoparte poveste despre liceu, prietenia cu Isa, si sa va povestec cum era ingerul nostru, pe plan sentimental si fizic.

Ingerul nu era inalt, doar 1,55 , ochii caprui spre negru, par scurt  negru, putin plinut/a, da ingerul nu era si nici acum nu este fotomodel, dar avea un suflet cum rar mai intalnesti. Era copilaros/a, imatur/a putin, ii placea sa rada mereu, incerca sa-i faca pe toti sa rada, nu-i place sa vada tristeste in preajma lu/ei. Ii placea sa viseze cu ochii deschi, sa spere la o lume mai buna.Multi cunoscuti ii spuneau ca e ca un ,, ingeras", fiind si mic/a, adevarui ca arata ca un posibil inger. Zi de zii, alerga, facea glume, chiar daca toti ii spuneau ca oamenii nu sunt cum vor sa para. 

Cea mai importanta persoana a ingerului era bunica lui/ei, crescandu-l/o pe inger , aveau o legatura aparte. Mereu ii spunea ,, Ai grija .... nu te mai crede in lume, fii cu bagare de seama, pentru ca esti un suflet inocent." ( api radea la inger) Niciodata ingerul nu a vrut sa creada asa ceva, sincer nici pana in prezent ingerul nu o crede in totalitate.


**********************************************************************************************

Asa e, dragii mei , inca nu v-am spus daca ingerul este baiat sau fata. Doar pot sa va spun, ca un urmatorul capitol veti descoperii daca este fata sau nu. 

Ingerul noptiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum