J -HOPE @-@ 1

2.6K 108 60
                                    

Bu gün çok mutlusun. Çünkü kar yağıyor. Sen yaz yerine kışı seviyorsun. çünkü kış beraberinde getirdiği rüzgar ve soğuk içini ferahlatıyor. Yüzüne çarptığı soğuk rüzgar içindeki yangını bir nebze olsun dindiriyor.

Dışarı çıkıyorsun. kar tane tane dökülüyor gök yüzünden. Eline bir tane düşüyor. Bakıyorsun eriyor ve bir tane daha. Devam ediyor eline düşmeye. Elinin üşüdüğünü fark ediyorsun. Çünkü eldiven takmayı sevmessin. Kar taneleri eline düşmesini seversin.

Sonra elini cebine sokuyorsun. İlerliyorsun parka doğru. Neredeyse kimse yok. Çok seversin ağaçtaki karın resim çizişini.

Bir banka oturuyorsun. Etrafı seyre dalıyorsun. Sonra bir tarafta birikmiş kar görüyorsun ve atıyorsun kendini sırt üstü kara. Kollarını ve ayaklarını ileri geri hareket ettiriyorsun . Biraz bekliyorsun  karın üstünde. Pamuktan bile daha yumuşak diyorsun  içinden. Sen böyle düşünürken biri geliyor yanına. O da yatıyor karın üstüne. Fark ediyorsun bir nefesi.

"Ne kadar güzel değil mi ?"

Diye bir soru yöneltiyor. Sen de tebessümle cevap veriyorsun.

"Evet çok güzel. Bizim gibi acıları yok. Belki ondandır güzellikleri. Hep tertemiz kalmışlardır"

O da kafasını sallıyor. Yanında kendini kara atan adam  senin çocukluk aşkındı. Onu hala çok seviyordun. Ama söyleyememiştin. Aranız bozulur ya da cevabından korkmuştun. her zaman yaptığın şeyi yaptın. kaçtın. Ayağa kalkıyor ve sen de kalkıyorsun.

"Ama onlar kirlenmekten asla korkmazlar. Kirleneceklerini bilseler bile. Hiç bir zaman kaçmazlar."

Son sözünü gözünün içine bakarak söylüyor. Anlıyorsun dediklerini. Sonra devam ediyor sözüne.

"Kaçmadıkları için mutlular ve seviliyorlar. "

Dedi ve senin gözünden bir damla yaş firar etti. Firariler çoğalmaya başlamıştı. Artık sağnak sağnak geliyordu.

"özür dilerim, ben, böyle olsun istemezdim. Asla."

Elini yanağına koydu. Sen daha şiddetli ağlamaya başlıyorsun. Baş parmağıyla göz yaşlarını siliyor.

"Ama onlar kar taneleri. Bizden çok farklı . Mesela benim seni her şeyden çok sevdiğimi bilmiyorlar."

Deyip sana sarılıyor. Sen de ona sarılıyor, kokusunu doya doya içine çekiyorsun.

***

Artık her şey yeni başlıyordu sizin için. Kar gibi beyaz bir sayfa açıyordunuz hayata...

Selam nasıl sizce?^^ Fikirlerinizi belirtin lütfen... ❤❤❤❤

BTS İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin