KARAKTER TANITIMI

158 2 0
                                    

ZEYNEP  KESKİN

Henüz 4 aylıkken yetimhaneye bırakılmış bir genç kız,18 yaşına gelmiş fakat yaşından büyük ağır kaderiyle tanışan bir kız,tek yakın arkadaşı olan onunla aynı kaderi paylaşan yetimhane arkadaşı elifle ve abileri olarak gördüğü serdar ve eren haricinde kimseyle nerdeyse konuşmayan bu küçük kız öğrendiklerinden sonra ne yapacak? İşte orası merak konusu herneyse,kızımız obur olduğunu söyelmiyeceğim,kızımız öfleyip pöfleyen ve göz deviren insanlardan nefret eder hatta bu kişi kardeşi bile olsa ki kardeşi olmadığı için çok rahat yani kısacası döver,yemek ayırd etmez ki zaten böyle bir şansıda yok çünkü yetimhanede çeşit çeşit yemek vermiyorlar her neyse fazla uzatmayalım, dış görünüşe önem veren bir kız, kitabımızı okudukça karakterleri daha iyi tanıyacğınıza eminim.....

UMUT EKİN

Bu arkadaşımızda emirle birlikte yetimhanede büyüyen bir arkadaşımız,
Umutun babası yanlışlıkla annesini öldürdüğü için hapse girerken umutta daha 6 yaşındayken yetimhaneyle tanıştı,umut emirle oda arkadaşıydı ilk başlarda emirle anlaşamayan umut sonralardan anlaşmaya başladı,sürekli annesini isteyen umut dolaba girip ağladığı zamanlar onu dolaptan çıkartabilen emirdi,umut derdini emir haricinde 22 yaşına geldiği halde kimseye anlatamaz,umutta şımarık insanlardan hiç hoşlanmaz ve hep olgun olduğunu düşünür,heleki şımarık arkadaşımız helede bir kız ise hiç katlanamaz ve illahâki göz devirir, bu arkadaşımızın tek bir ilişkisi var oda işleri,umut mücevher tasarımları yapar hatta kendine ait bir şirketi var bunu da fazla uzatmadan geçiyorum....

RABİA GÜNEŞ

Gel gelelim bu hırçın kızımıza, rabia erkeklerden hiç hoşlanmayan bir kız,erkeklerin hepsini bir Puşt şerefsiz vs. Gibi gören bir kız,erkekleri çok ayırd ediyor yani kişisine göre davranıyor,arkadaşımız ailesinin durumundan dolayı daha küçük yaşta ayaklarının üstünde durmaya başlamış,babası rabiayı 40 yaşındaki bir adama vericekken şimdi öz babası olarak gördüğü hakan keskin kızı bu kötü kaderden kurtarmış,eğer bir erkeğin gözleri sürekli sağda solda geziyorsa o erkek onun için onun dünyasında bitmiş demektir,bu yüzden erkek beğenmeyen bu kızımız 21 yaşına kadar hayatına hiç bir erkeği sokmadı....

SERDAR ASLAN

Serdarımız küçük aslanımız,bu aslancıkta ailesiyle pek anlaşamadığı için 18 yaşındayken evden kaçmış,erenle birlikte 4 senedir ev arkadaşlığı yapıyor,şimdi ise 22 yaşındaki aslancığımız okuyamadığı için bir restoranda garsonluk yaparak idare ediyor,her gün erenle birlikte çalışan arkadaşımızda o daldan bu dala atlar,hatta bir günde bile iki kızla idâre eden bu çapkın arkadaşımızda çok özgürlükçü,onu sikan kızlardan pek hoşlanmaz ve hemen tekmeyi basar ama bu sevdiği kızı kıskanmayacağını göstermez,aslancık sevdiğini bir itten bile kıskanır yani sevdiğine nefes aldırmaz.....

ŞEYDA CESUR

Soyadı gibi cesur olan bu kızımızında gözü kara dır,sevgilisi emiri nur ve rabiadan bile kıskanır,yani anlayacağınız tüm arkadaşlarımız kıskanç tipler,emir şeydaya bir şaka yaparsa şakanın âlâsını alır çünkü şeyda şakaları pek kaldıramayan bir tip,pek sesi çıkmaz fakat bir ekşın varsa şeyda orda demektir,maceraya hasta bir kız,22 yasında olduğu hâlde pek olgun sayılmaz,emirle sürââtli ilerleyen bir ilişkileri var,kendine çok düşkün bir kızdır.....

EMİR DİNÇ

Emir'de şeyda gibi soyadına benzer yani dinç bir çocuk,hiç yıkılmaz ve oda 22 yaşına kadar yıkılmadı ve yıkılmayacağına inanır,onu da bir tek kaderi yıktı,ah bu çocukların kaderleri onları da ayakta tutan tek şey kendi anneleri babaları yerine koydukları hakan keskin ve gül keskin vardır ,onlar da olmazsa vay bu çocukların hallerine,emirde bağımlı bir çocuktu fakat hakan keskin onu bu kötü kaderden çıkardı,tedavisini karşıladı,emir tam bir şeyda ve et hastasıdır,sofraya et konduğunda emiri tutun tutabiliyorsanız ,şeydaya düşkünlüğü ise dillere destan,çok romantik bir çocuktur,ona en azından haftada bir gül alır bu durumdan memnun olan şeyda ise gelinde emir delisi olmasın....

SAKLAMBAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin