Ceylin~~~~~
Bugün düğün alışverişi yapıcaktık.Kıyafet,ev arıcaz,eşya alacaktık,kuaförle anlaşıcaktık.Düğün salonunu babam ayarlamış bi de davetiye ve nikah şekeri bakıcaz.Annem bizle gelmedi o benim eksiklerimi tamamlıcakmış Yasin yanımızda olursa o ödermiş o gitti.İşi vardı dersin dedi.Yanımıza kaynanam ve Yasin gelmişti bi tek.Ben Çiğdem'i de bekliyordum.Meraklı görümcemi.Ama hanımefendi kıyafet alışverişine çıkmış.O kızla bi samimi olamadım gitti.Belki iyi kız bir şey diyemicem ama beni boğuyor.Yani aslında ne yaptığı belirsiz.Ben şimdi onu değil Onur 'u düşünmeliydim.Annem ayrılmam yönünde Yasin den ama yapamam ki.Alıştım.Hem evim ayrı olacak demi görmem olur biter.Böyle düşünürken bir yandan ev bakıyorduk.Bir tane bulduk ama mutfağı çok küçüktü ve rutubetli bir yanı vardı.Başka ev aramaya başladık.Bir an fark ettim ki Yasin benle konuşmadı ,uğraşmadı neden ki kıyamet mi kopacak ne??
–Yasin neden konışmuyorsun bir şey mi oldu canım?
–Sana şu evi haledeyim söylerim ama aramızda kalsın.
_Peki,sen bilirsin.
Devam ettik bulamadık sonunda emlakçıya sorduk.O bizi götürdü.Biri kötü bakımsızdı diğeri pahalı.Diğer evlerde hem anneme hem kaynanama uzaktı vakit olmadığından pahalı olanı tuttuk yani kiraladık.Satın alacak gücümüz yok sonuçta.Çok da pahalı değil de olsun diğer evlere göre pahalı.Evi hallettik.Annem beni kuyumcuya çekti bir kaç takı daha alacakmış.Bir yüzük,isimlik,beşi bir yerde aldık çıktık.Valla bana taktıkları altınları satsam o evi alırdım galiba. :-) Aslında,neden yapmım ki yaparım.Biraz dinlenmek üzere bir parka oturduk.Annem başka banka biz başka banka geçtik.
–Evet Yasin seni dinliyorum.
–Peki anlatıcam ama aramızda kalıcak.Kafa salladım devam etti.Dün siz gittikten sonra uyuduk.Ama Onur un odasından sesler geldi.Bende napıyor diye baktım.Bir yandan ağlıyor bir yandan da ben bunları hak ettim mi tek suçum seni sevdim ama şimdi bir ömür burnumun ucunda olucan ama benim olmucaksın dedi.Sonra benim tıkırtımı duyunca sustu.Uyuma numarası yaptı.Ben napsam bilmiyorum sence napım güzelim hı?Ne yani Onur benim için ağlamış mıydı?Ben bir ömür Onuru üzerek mi geçiricem hayır ya.Ayrılsam mı?
–Yani en iyisi yanında olduğunu belli et.
–Benim kardeşimi üzen kız bi elime geçse öldürrüm.
Öyle deme be o kız benim ve sen bunu birgün benden öğreneceksin.
–Hadi çocuklar daha çok iş var,dedi annem ve kalktık.Sıra eşyadaydı.Tanış varmış oraya gittik.Annemi de çağırdım oraya o da bi tane koltuk takımı alıcak ve buzdolabı,bulaşık makinesini alıcak.Yani Antep geleneklerine göre böyle vazifesi.Ha bi de mutfak masası.Misafir odam pudra pempesi inci döşeli koltuk takımı,orta sehpam kalp şeklinde ve altından kalp şelinde servisler çıkıyor.Büfe almadım zaten pek alınma taraftarı değilim.Oturma odam gök mavi çicekli koltuk takımı ve kelebek şeklinde ünite .Çamaşır makinemi de mavi aldım çünkü banyom mavi ağırlıklıydı ve mskinem banyoda olacaktı.Buzdolabı ve bulaşık makinem de kırmızı oldu nedeni belli mutfağım kırmızı siyahtan ibaretti.Yatak odamın elbise dolabı ve komidinler beyaz ve griydi.Anneminkiler ve kaynamkiler ayrı hesaplandı.Ödediler.
–Yasin susmasan keşke çok sıkıcı oluyor.
–Denerim aşkım sen yeter ki üzülme benim içim kan ağlasa da seni mutlu etmek için gülerim.
Gel de ayrıl bu çocuktan.
–Yasin seni çok seviyorum dedim ve kimse çakmadan öptüm.Bütün enerjisini topladı bilsem daha önce öperdim. :-)
Kendimi halıcı da buldum.Halı bakmaya başladık. Koltuklarıma uyan renklerde halı seçtim.Mutfağa beyaz alacaktım ama annem izin vermedi.Çabuk kirlenirmiş.O yüzden onu da kırmızı pofuduk üstünde aşçı resmi olandan seçtim.Diğer yerlerin yani banyo tuvalete ise fayansa göre seçtim.Dışarda yine Yasinle paranın ödenmesini bekledik.
–Canım hepsini ben seçiyorum yardımcı olsan ya.
–Ama ben anlamam ayruca o evde benden çok sen durucan bana uzanacak koltuk yiyecek yemek yapan biri bir de lavabı ve banyo olsa yeter.
–Ömür törpüsün valla.
O sırda anneler çıktı.Benim annem gitti daha eşyaları almamış.Alacaklatmızı sipariş etmiştik annem sadece alıyordu.Ordan perdeciye geçmiştik ama saat dört buçuk olmuştu. Perdeleri de yine hepsini stor ve odakların renklerine göre seçtim.Ordan Yasin bizi restorana götürdü.Valla çok acıkmıştım saat on birden beri geziyordum.Orda yedikten sonra artık sıkılmıştım fark ettim ki gün boyunca Yasin benle uğraşmamıştı tam kendini buldu dedim ama yok .Ordan gelinlikçiye geçtik.(geliniliği ve damatlığı düğünde anlatıcam her şeyiyle)artık eve geçtim.Nasıl uyudum bilmiyorum....
–––_;;_:;%:
Selam okuyucularım finallerim vardı anca yazabildim.Kusura bakmayın.Bu bölüm durgun geçti ama diğer bölüm süper olacak.Ülkemizde yaşanan terör olaylarından dolayı üzgünüm.Allah askerlerimizi şehit edenlere gün yüzü göstermesin topunun belasını versin.
07.01.2016
23:47
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİT
Aktuelle LiteraturAşkı bulmak mıydı zor olan yoksa o aşkı yaşamak mı ? Sadece birine mi nefes alan bir varlığa mı aşık olurdu insan yoksa kendisi için kiymeti olan bir varlığa aşık olamaz miydi? Peki aşk sadece sözler miydi yoksa sadece gözler miydi ya da yürekte...