AHOJTE !!!
Po prvé by som Vám, mojim skvelým čitateľkám, chcela zapriať všetko dobré do Nového roku, aby sa Vám stále páčil môj príbeh, a aby sa Vám darilo písať ten svoj :D Verím, že Vaša cieľavedomosť je natoľko silná, aby ste aj tento rok zvládli rovnako dobre, ba ešte lepšie, ako rok 2016 ! Určite na Vás čakajú ešte mnohé zážitky, ktoré prežijete s tými najbližšími :* A určite zažijete veľa vzrušenia a dobrodružstva s Vyvolenou a My damager ! :D A tu sa dostávam k druhému bodu, a tým je, že by som sa Vám veľmi chcela ospravedlniť za dlhodobé nevydanie časti ani jednej z kníh, pretože som bola cez prázdniny priveľmi lenivá :/ Ja viem, že je to možno nezodpovedné, ale stalo sa... Proste som sa nedokázala dohnať k tomu, aby som niečo napísala. A (tí čo píšu knihy), vedia, že ak niečo napíšu z donútenia a nechce sa im, tá časť je zlá ! A preto som to radšej nepísala, pretože by sa to nepáčilo ani mne... A to by som si nemohla dovoliť, sklamať Vás, pretože to si nezaslúžite, rovnako, ako si nezaslúžite čakať na novú kapitolu 2 týždne ! :( Som nahnevaná sama na seba, a nebudem Vám klamať. Nechcelo sa mi, to jej jediný dôvod. A mala som veľa voľného času, lenže ja som ho radšej strávila sedením, pozeraním vianočných rozprávok a jedením koláčov ... (:D) A to som si myslela, že budem stále písať a písať. A sami vidíte, ako to dopadlo. Takže týmto sa Vám ospravedlňujem, a ak to nestačí, pokojne mi to vyčítajte :) Pochopím to... Ako ďalšie dúfam, že sa až tak príliš nehneváte, a hádam ste Vianoce prežili tak, ako ste si to predstavovali :D A tiež, že ste dostali to, čo ste chceli :* (kto by chcel, môže sa mi v komentári pochváliť, čo dostal pod stromček) Zvedavosť patrí tiež k mojim vlastnostiam, takisto, ako lenivosť :/ :D Po štvrté by som Vám chcela oznámiť, že na komentáre Vám oddnes budem odpovedať tak, že ak napíšem novú časť, a vy napíšete koment, neodpoviem hneď, ale až vtedy, ak vydám ďalšiu časť, pretože mám nový mobil, a neviem, aké mám heslo od Wattpadu, a ani od e-mailu, ktorý mám na Wattpade, takže sa na svoj účet tu neviem dostať inak ako cez notebook. Je to dosť zlé, ale aspoň viete, že na Vaše komentáre určite odpoviem. :) Nie tak skoro, ale odpoviem ! Dobre, teraz sa už konečne môžem dostať k tomu podstatnému. Súťaž. Určite sa pýtate, kto vyhral ??? No musím Vás sklamať. (možno opäť) Ked som zadávala podmienky k súťaži, jedna z nich bola, že sa Vás musí zapojiť najmenej 10 ! Ak by Vás bolo 8, dobre, nepoviem. Ale bola to len polovica z toho, čo som žiadala. :( Som z toho smutná, a asi aj niektoré z Vás, ktoré sa snažili, a to si veľmi cením, ale mám tu jeden kompromis. Každá z tých, čo mi napísali ohľadom súťaže, a zapojili sa do nej, čiže napísali do komentárov koniec, aký si predstavujú ony, sa ma môžu spýtať na čokoľvek, čo sa im žiada. Každá z nich mi môže položiť 2 otázky, ale do správy, pretože tie, čo sa nezapojili, a potom by si prečítali odpovede na otázky, ktoré mi dali "výherkyne", si to nezaslúžia vedieť. Hádam to všetci pochopíte. :) Nebudem sem písať mená čitateliek, ktoré mi môžu položiť otázky, pretože ony vedia, ktoré to sú. -tie čo napísali koniec do komentárov- A budem si kontrolovať Vaše mená, aby sa náhodou nestalo, že sa ma niečo spýta niekto, kto nič nenapísal. :/ To by nebolo fér. Pre nikoho. Asi ste trochu sklamané, ale to som bola aj ja, keď som zistila, že nebudem môcť vybrať jednu z Vás, lebo Vás bolo primálo. Nie je to ale Vaša vina ! (myslím tých, čo sa zúčastnili) Ale taktiež nič nevyčítam tým, ktorí sa nezapojili. Bud sa niekomu nechcelo vymýšľať, ako mne sa nechcelo cez prázdniny písať nové časti, alebo ste len nemali nápady. No čo už, nevadí. Cením si však snahu tých, čo sa zúčastnili, a musím povedať, že Vaše konce ma prekvapili ! Boli naozaj dobré, z niektorých som si dokonca zobrala inšpiráciu :D :* Veľmi milo ste ma potešili a boli ste úžasné !!! A aj ste ! :* Strašne sa mi na Vás páči, s akým výbuchom citov vždy napíšete komentár ! :) Je to proste skvelé ! :D Viac už nemám čo dodať, iba že nová kapitola vyjde ZAJTRA !!! To Vám sľubujem :* Čo sa týka knihy My damager, tiež na tom budem pracovať, asi v stredu, takže vo štvrtok by mohla vyjsť časť :) Uvidím, aké ťažké dni budem mať podľa učenia a tak. Držte mi palce s písaním, a ešte raz Vám prajem len to najlepšie do roku 2017 !!!
P.S.: Hádam ste zvládli prvý deň v škole bez ujmy na zdraví a psychike ! :D
Ďakujem, Vaša Darkblood_099 :*
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vyvolená
RomanceHope je 17-ročné dievča, ktorého život sa od základov zmení po príchode drzého a tajomného chlapca. Čo je za tým? Kto vlastne je ? Ľúbi ju a stačí to nato, aby zvládli všetky prekážky, ktoré im prídu do cesty ? To všetko sa dočítaš v knihe ❤✔ P.S.:...