Second Book Is Here!

70 9 3
                                    

Hello again! :)

Konečne sme sa dočkali a druhé pokračovanie je na mojom profile. Volá sa Waste The Night a budem neskutočne rada, ak sa doň pustíte a budete i naďalej podporovať vzťah Caluma a Olivie. :)

•●•WASTE THE NIGHT•●•

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



•●•WASTE THE NIGHT•●•

Calum si vzdychne. „Bože, prečo to musí byť také ťažké a komplikované?" spýta sa frustrovane a ja si doslova viem predstaviť, ako si prechádza rukou cez husté tmavé vlasy a nahnevane si ich poťahuje.

Neviem. Neviem, prečo to tak je. Neviem, prečo nevieme robiť nič iné, len sa milovať a ubližovať si, ale je to horkosladké a bolí to. Tak veľmi to bolí.

A naša láska je ako oheň. Keď sme spolu, oblizujú nás malé plamienky, ktoré nás udržujú v teple a bezpečí pred všetkým ostatným, ale keď sme od seba, sme zhoríme. Zhoríme až do tla a až kým obaja z nás neležíme na zemi v bolestivých kŕčoch a naša láska nie je použitá ako zbraň priamo proti nám.

●•●•● 

Príbeh ako každý iný. Chlapec stretne dievča, dievča stretne chlapca a ani sa nenazdajú ako, a zrazu medzi nimi prepukne láska. Láska taká silná, že by vedela i hory prenášať. A čo sa stane potom? Predsa budú žiť spolu až do konca svojich životov a už ich nič nerozdelí. Krásna rozprávka.

Škoda, že existuje i realita.

Ľudia si lámu srdcia, rania sa, zabúdajú na ospravedlnenia, obviňujú sa a majú niekedy príliš veľa problémov na svojich pleciach. A pritom niekedy možno stačí iba niekto ďalší, kto by vám vedel s tým všetkým pomôcť - no to by ste najprv k sebe museli pustiť.

Calum a Olivia boli kedysi párom, ktorý otáčal pohľady všetkých médií a fanúšikov. No teraz je všetko inak. Sú to dvaja odlišní ľudia so zlomenými srdciami a zatrpknutými pohľadmi na lásku, pretože v realite je zlých koncov rovnako veľa ako tých dobrých.

Zlomené srdcia, nedôvera, temnota v duši a zmätok v mysli...s tým všetkým sa Calum a Olivia musia popasovať, ak chcú byť spolu. No netreba zabúdať ani na to, že šťastné konce nie sú pre všetkých...

the great interview // calum hoodWhere stories live. Discover now