Hollywood Ailesi Genisliyor

749 18 7
                                    

Matt…

Henüz  16 yaşında olmasına rağmen mükemmel sese sahip ve yakışıklı bir çocuktu. Amerika’da ailesiyle birlikte yaşayan bir gençti. Büyüdüğünde şarkıcı veya aktör olma hayali vardı Matt’in. İşte eline bir fırsat geçmişti. Oyunculuk içindi bu fırsat. Matt’in oturduğu şehir olan hayallerin şehri New York Matt’in de hayalini gerçekleştirebilcek miydi?  Disney Channel’de 7-8 ay gibi bir sürede başlayacak bir dizi için yapılıyordu seçmeler. Matt ailesiyle konuştu ve ailesinden desteğini aldı. Herkes katılamıyordu , bazı kriterler vardı ve internetten yapılan başvurular sonucunda Matt seçmelere katılmaya hak kazanmıştı .Seçmeler yarındı  ve gece Matt düşünüp durdu. Bir sağa, bir sola döndü. “Acaba… acaba başarabilir miyim? Ya olursa? Ya başarırsam? “ cümlelerini kurduktan sonra ileriye doğru hayal kurmaya başlamıştı.Ve hayal kurarken uykuya dalmıştı Matt. Ve sabah olduğunda eğer deyim yerindeyse Matt’in kalbinde disco vardı adeta. Heyecandan kan fazla hızlı pompalanıyor,dakikada bir terini siliyordu Matt.

Ve en sonunda yola çıktı.Seçmelerin yapılacağı adrese yol almıştı. Yaklaştıkca Matt’in kalbindeki discoda ritim artıyordu .Seçme alanına gelindi ve orada yaklaşık 200- kişi vardı. Matt bekleme odasına girdi ve insanları süzdü. Seçmeler için herkese numaralar verilmişti ve bizimkinin numarası 173 idi. Saatler ilerledikle MATT geriliyordu ve sonundaaaa

-          DİNG DONG 173    -

Matt içeri girdi , içeride beş adet juri olduğunu biliyordu fakat jurilerin kimler olduğunu görünce şok olmuştu! Beş jurinin tümü ünlüydü. Jurilerden biri “ Merhaba, hmm… İlk sorun ; NEDEN AKTÖR OLMAK İSTİYORSUN?” dedi ve Matt’in cevabı “Sizler çok büyük insanlarsınız, kişiliğiniz yani. Biliyorum ki insanlar televizyonda özel ve farklı görünüyor. Bende o farklılığı ve özelliği yaşamak istiyorum” oldu. Matt yeteneklerini juri üyelerine sergiledikten sonra bulunduğu yerden çıkmıştı, yüzünde kendinden emin bir ifade vardı . Hemen bu sevinci ailesiyle paylaşmak için eve gitti. Tabii ki annesi de çok sevinmişti. Yorgunluktan olsa gerek gözleri kapanmaya başladı . Ve her annenin yaptığı gibi , yatağa yatırılmıştı Matt.

Yarın ikinci tura geçecek 30 kişi belirlenecekti. Matt bu 30 kişinin arasında olabilecek miydi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hollywood Ailesi GenisliyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin