Meni si se ti počeo sviđati nekad oko 1. Augusta i ja sam pokušala da zaboravim na to jer nisam mislila da je nešto posebno. Ali očito sam se prevarila. Ja sam Amili rekla dan prije nego tebi jer mislila sam da se emocije igraju samo samnom. I kada sam Amili rekla to ona nije odgovorila kako sam očekivala, bilo joj je drago. Ja sam joj rekla da malo ispita područje što se tiče moje šanse. Njoj je bilo to super i slala mi je stalno chat da vidim šta se dešava i kad si joj rekao da se nismo svađali da bi ti odmah samnom bio. Osjecaj je neopisiv. Ali ja sam cijelo vrijeme znala da ti voliš Lajlu i da ne planiraš sa njom prekinuti u nekoj blizoj budućnosti. Sljedeći dan sam Amili rekla da ću tebi sve priznati ako prekineš sa Lajlom do 14. Februara pa dvije sedmice poslje prekida a ako ne rekla bi ti 14. Februara. Kasnje mi je Amila rekla da je razmisljala da ona ti kaže sve. Onda tu noć ja sam bila sve vrste nervoznog. Bilo mi je drago sto ćeš znati istinu ali bila sam tužna sto znam da je sve nemoguće jer si sa Lajlom. I na kraju ja sam bila jako tužna. Čak me Ivor pokušao oraspoloziti. Nije bas uspio ali onda smo se dogovorili da ne pričamo o tom. Na početku činilo se jako dobro ali onda ne jer ti si pričao o sportu ja o plesu i haljinama. Nismo imali tema. Ja sam cijeli vikend nikakva jer ne znam šta trebam osjecati. I sada dolazi neugodno. Amila želi najbolje meni a to si očito ti ali si sa Lajlom. Ona želi da vi prekinete pa i ja to želim. U isto vrijeme zelim da prekineš sa njom, da ne prekineš sa njom jer si sretan sa njom. Ja želim da si ti sretan. Iako ta sreća nije samnom već sa Lajlom...
P.S. Ne želim da prekineš sa njom tek tako