Minden hazugság volt?

141 4 0
                                    

Mikor Márkkal a legboldogabbak voltunk együtt akkor Andrea néni(osztályfőnök) közölte velünk,hogy jön két új lány az osztályunkba. Igazából ez senkit nem érdekelt túlzottan. Eljött a hétvége. Márkkal voltunk moziban. A ,,FROZEN" című filmet láttuk. Hazafele menet arról

beszélgettünk,hogy milyenek lehetnek a lányok akik jönnek az osztályunkba. De elértünk hozzám,és a beszélgetésnek vége szakadt. Másnap első óra osztályfőnöki volt. Ezen az órán Andrea néni bemutatta nekünk a két új lányt. Az egyiket úgy hívják,hogy Violetta,a másikat pedig úgy,hogy Olívia. A lányok nagyon jó barátnők voltak. Igazából nem is foglalkoztak úgy senkivel,ezért mi sem foglalkoztunk velük. Ma reggel,mielőtt ez a dolog megtörtént volna,Márk elhívott fagyizni. Tehát úgy volt,hogy megyünk fagyizni. Aztán délután Márk azt mondta,hogy nem mehetünk ma fagyizni,mert Violetta megkérte,hogy kísérje haza őt,mert még új neki ez a környék. Én bele egyeztem,erre Márk azt mondta,hogy menjünk el holnap fagyizni,mire én,hogy jó. Aztán odamentem Lilihez és Lilikéhez. Elmondtam nekik,hogy mi történt. Aztán Lilike azt mondta,hogy nem azért kíséri haza Márk Violettát,mert új neki a környék,hanem mert Violetta elmondta Márknak,hogy tetszik neki. Erre Márk azt mondta,hogy neki is tetszik Violetta. Ezt Lilike azért tudta,mert az egészet hallotta. Én nem akartam elhinni! Nem néztem volna ki Márkból ezt! Aztán Lili javasolta,hogy suli után kövessük Márkot és Violettát. Mi Lilikével benne voltunk. Suli után nagyon siettünk,hogy elérjük Márkot és Violettát. Követtük őket végig. Aztán kiderült,hogy Lilikének igaza volt. Én nagyon szomorú voltam!

Lehet,hogy mindaz ami köztünk történt Márkkal HAZUGSÁG VOLT?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Minden hazugság volt?Where stories live. Discover now