ADAM GİDİYO KULAKLIĞI BULUYO, MÜZİĞİ BULUYO; SEN GİDİYON OKULU BULUYON MATEMATİĞİ BULUYON AYIP AYIP. Bak yine atarlandım. Beni atarlandırmayınız. Ben yine bunları düşünürkene "KADINIM " ( ANNĞEAĞĞ ) Öyle sesleniyorum anneme. Çok değişik fantezilerim olduğunu kabul ediyorum. Ben buyum allasen kimse için değişemem. Bu konuya nereden geldik biz? Deliricem. Aman Allah'ım içimi sıkıntı kaplıyor. İçimdeki düşünceler baydı baydı. Her neyse. Beni bayan, sıkıcı, sıkıntı veren düşüncelerimden kurtuluyorum ve anneme odaklanıyorum. Yine kapıyı çalmadan girdi odaya. Bu kadınım beni deli ediyor ama seviyorum iyi kadın.
-ANNĞEAĞĞ senin kapı çalma gibi bir adetin yok mu? Kapısız yerden mi geldin sen Allasen.
- Ekim beni deli etme çocuğum terlik geliyor.
( Klasik "TERLİK" yine burada da karşınıza çıkıyor gençler.)
- Hayırdır annecim? Hangi rüzgar attı seni buraya?
- Seninle anne - kız konuşmamız gerekiyor.
( NE! İnanmıyorum. Olamaz. Rüya oalbilir mi bu? ahh neden olmasın ki değil mi? Yani değildir? Kendime tokat atsam belki gerçek dünyaya dönebilirim. Atıyorum ve annem bana " NAPİYO LA BU? " dercesine bakıyor. Tırsıyorum. Kim olsa tırsar. O derece. Kadında bir gözler var şeytan şeytan.)
- Biliyorum. Biliyorum. Benimle konuşmak istemediğini anlıyorum ama artık sen bir genç kızsın ve bazı konuşarı konuşmamız gerekiyor.
- Ciddi misin sen? ( Ciddi görünüyor bu. )
( Ne olur ciddi olmasın ne olur. Allah'a dua ediyorum, o derece. Annemle bu konuları konuşmamamın sebebi annemin geri kafalı olması. Beni anlamıyor kadınım. Bende konuşmak istemiyorum napıyım olm? )
- Sence?
- Sen ciddisin! ( İnanmıyorum! Ciddi! )
- Ekim bak canım artık 14 yaşındasın. Bu sene liseye başlıyorsun. Yeni arkadaşlar yeni hayat seni bekliyor. Erkek arkadaşların olucak. Sonra ayrılıcaksınız. Ama sen bu 4 sene bunları düşünme olur mu çocuğum? Bak senin iyiliğin için. Ünüversiteye git oku işini bir sağlama al sonra düşünürsün.
( Size demedim mi kadınım geri kafalı diye? )
- Annecim benim öyle düşündüğüm falan yok. Zamanı geldiğinde konuşuruz. ( diyip kesip atıyorum. )
Ohh.. Gitti! İnanin hiç gitmeyecek sandım. Kulaklığımı takıyorum kulağıma ve açıyorum Duman'ı. " OKSİJENİ BİLMEM DE DUMAN ŞART " Duman herşeyim.
MERHABA GENÇLER. SUDEĞĞ BEN :D BU İLK HİKAYEM. YAZIM HATALARI OALBİLİR. BU YÜZDEN SİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM. BENİ AFFEDİN OLUR MU :) ? ŞU YAZDIĞIM KISACIK BÖLÜM BİR NEVİ TANITIM GİBİ. VOTE VE YORUM YAPARSANIZ DUYGULARINIZI VE DÜŞÜNCELERİNİ BELİRTİP YORUMLARA YANSITIRSANIZ BENİ NE KADAR MUTLU EDİCEĞİNİZİ ANLATAMAM :D
BAŞROLÜMÜZDE EKİM'MİMİZ VAR. MAVİ GÖZLÜ VE KALÇALARINA KADAR İNEN UZUN ÇOK AÇIK KAHVEMSİ SAÇLARI VAR. KENDİNİ GÜZEL BULMAYAN BİR KİŞİLİKLE ROL ALIYOR. SİZCE EKİM İSMİNİ NASIL BULDUNUZ? :D BENİM ÇOK HOŞUMA GİTTİ. ÇOK UZATMAYACAĞIM. :D