Cand sa ies din camera apare Alli cu mainile in sold.
-Unde crezi ca pleci?La ora asta?
-Scuze mami. Dar sti sunt si eu mare ca sa ma pot duce unde vreau.
-Charly serios. Unde pleci?Numi spune ca...
-Ce?!?Adica plec la ...la un film . Ma chemat o prietena si ma rugat frumos sa vin cu ea.
-Bine... sa spunem ca te cred.
Am observat ca nu ma crede . Dar cum ias fi putut spune ca plec la o intalnire cu viitorul ei frate vitreg. Acum ma bucur ca a terminat cu rolul de "mama"
-Bine. Mersi. Si scuze ca nu ti-am spus . Acm ar trebui sa plec. Pa, vin mai tarziu.
-Paa.
-Paaa.
Ok, a fost bine. A trecut si cea mai grea parte. Observ o silueta , langa o masina wow. Atat de wow. Vad ca se indreapta in directia mea. Cine este??sa lovit la cap??Nu cred!!Este ...Andy??Arata....arata ravasitor. Ce bine arata. Gata Charly !!!Tie nu -ti place de el. In plus sunteti doar prieteni!!ma mustra constiinta.
-Salut, frumoaso.
-Salut. Ce bine areti
-Mersi. Poftim astea sunt pentru tine.
Si observ cum de la spate imi inmaneaza un buchet de trandafiri roz.
-Mersi.
-Iti plac?N-am stiut exact ce flori iti plac.
-Da ,trandafiri sunt floriile mele preferate. Mai ales cei rosi dar si acestia sunt foarte frumosi.
-Scuze. Data viitoare sigur o sa iti nimeresc gusturiile.
-Ce sigur esti. De unde sti ca va mai fi si o data viitoare?
-Pentru ca , nici una nu mi-a rezistat. Pana acum , nu. Si de asta sunt asa de sigur.
-Stii ca esti un bou!!!!???Adica crezi ca eu ma compar cu usuraticele alea!!Atunci hai sa-ti spun ca eu nu sunt ca ele. Si te-am crezut un tip de treaba dar se vede ca m-am indoit. Esti la fel ca ceilalti , un afemeiat!Si sa sti ca eu am acceptat sa vin cu tine dor datorita faltului ca suntem prieteni!Nimic mai mult!!
-Off, gura spurcata!!(spuse asta in soapta). Imi pare rau tot timpu vorbeste gura fara mine. N-am vrut sa iti spun ce am spus inainte. Iarta-ma. Nu as putea sa traiesc cu gandul ca tu esti suparata pe mine
-Sa spunem ca nu mai sunt asa nervoasa dar tot nu mi-a trecut de tot.
-Bine ma car te-ai mai calmat . Si imi pare rau.
-Bn.
-Apropo esti suler sexy in tinuta asta.
-Ahh, de retinut, fara tinute de acest gen in preajma ta. Perversule! ^-^
-Nu te rog. Iti stau foarte bine. Acum te rog lasa-ma sa te leg la ochi
-De ce?
-Ca sa nu vezi unde mergem . Este o surpriza.
-Bn. Dar ai grija la par
-Bine.
Si de indata , am fost legata la ochi. Cand ma ajuta sa cobor, din masina . Aud....masinile cum tureaza motorul pe sosea.
-Acum ma poti dezlega?
-Inca un pic, frumoaso
-Ce bine suna frumoaso
-Ma bucur ca-ti place. Si mie imi place cum suna.
Mai mergem un pic si ne oprim. In clipa aia ma dezleaga si vad... un restaurant . Urias!!Wow ce frumos arata sigur este de lux.
-Iti place?
-Da. Este foarte frumos
Cand intram , tinandu-ne de mana. Am observat ca a facut rezervatie. Asta inseamna ca chiar sa preocupat. O bila alba. Si suntem condusi la o masa nu chiar asa de retrasa de ochii curiosilor. Imi trage scaunul , eu ii multumesc din priviri si se aseaza si el . Am comandat ,ambii. Iar camd ma uit inspre usa de la intrare,vad....Nu creeed!! Este .. este Alli. Nervoasa se indreapta spre noi. Am puso.
Perspectiva lui Alli:
Na-m crezut-o pe Charly cand mi-a spus ca pleaca la un film. Asa ca , m-am imbracat cu o rochie albastra cu o pereche de tocuri negre. In graba , nu stiam unde pleaca asa ca trebuia sa ma imbrac asa. Camd am iesit cu grija ,ca sa nu ma vada . Am urmarit-o. Cand am vazut ca se indreapta spre ea ... Nu cred.... o sa-l omor... Andy!!!Lasa ca vad ei. Am vazut ca ii da un buchet de trandafiri roz cred. Ce frumosi sunt impreuna. Aww :). Cand am vazut ca pleaca cu masina. M-am panicat ... am sunat un taxi si i-am spus soferului sa -i urmareasca. Qm ramas uimita cand am vazut unde a adus-o. Era cel mai luxos restaurant din oras. Si, si cel mai piperat ca preturi. Deja mi-a ajuns , dupa ce am intrat inauntru , i-am vazut la o masa , vorbeau , radeau.Acum au incurcat-o. Ma duc val vartej la ei. O sa vada ei. Charly cand ma vede devine alba ca statuia la fata. Iar Andy cu o fata de aia"Ah, ce cauti aici?Vreau sa o agat pe fata asta!!!".
Perspectiva lui Charly:
- Salut , Ally.
-Salut, porumbeilor. Scuze ca am venit asa tarziu. Am cam intarziat . Ce frumoasa prietena ai Charly si ce film absolut mirific!!
-Alli.... eu... adica..
-Sti ce las-o balta . Da!!
-Ally ce cauti aici??
-Asta vreau si eu sa te intreb!!Mai nou esti prietena veche a lui Charly!!??
-Ce!!!??Despre ce prietena vorbesti??!!
-Andy.
-Deci , hai sa ma asez si eu. Charly cred ca ai ce povesti , nu??
-Da.. imi pare rau ca nu ti-am spus . Dar stiam ca nu vei reactiona bine daca afli ca ma voi intalni cu Andy. Si de aceea am inventat scuza aia. Promit de acum nu iti mai ascund nimic. Chiar na-m crezut ca ai sa ne urmaresti. De acum ma-m invatat minte.
-Ma bucur. Ca in sfarsit nu imi vei mai ascunde nimic. Adica... nu mas fi suparat daca imi spuneai. Dar cine sunt eu sa ma bag. Ati forma un cuplu superb. Andy , daca o ramesti iti rup gatul!!! Tine minte!!
-Nu pot sa cred ca ne-ai spionat. Ce sora o sa mai am. In plus niciodata nu as ranio pe Charly.
-Bine. Asa sa faci ca de nu ai sa vezi tu....
-Stiu...stiu
-Acum hai sa mancam.(spuse Ally). Este gustoasa.
-Da.
Dupa rasete, glume. Ne-am hotarat sa ne intoarcem acasa. A fost o seara superba. Andy avea sa ramana la noi. Este un baiat de treaba. Dar nu sunt sigur daca simt ceva pentru el. Adica tin la el ca la un frate mai mare , pe care nu l-am avut niciodata.
-Aa ,maine daca tot este vineri. Am sa ma duc in vizita la parinti.
-Bine. Are sa imi fie urat fara tine:(
-Pentru o zi.
-Bine, bine.
-Choar trebuie sa te duci?(spuse Andy)
-Da. Mau tot chemat.
-Bine.
Cand sa pornesc masina ca sa merg spre casa parintilor mei.....
CITEȘTI
Charlotte Diamonds
RomanceCoperta realizata de anneeette Charlotte este o fata de 23 ani. Isi doreste o familie, o cariera reusita si copii. Va cunoaste doi baietii. Pe unu il cheama Andy Linton : un baiat aratos, destept, dar afemeiat. Tipul de barbat care nu se lasa doar u...