5. Bölüm-Kostüm Partisi

2.1K 130 22
                                    

    Baharcım bu bölüm senin için canım multi senden...😂😘

***************

"KIZLARRR KALKIN LAN BUGÜN PARTİ VARRRR!!!!!" diyerek evde mal mal geziniyodum. Dün akşam kızlar bizim evde kaldığı için annemler gitmişti. Bu yüzden rahattım. "La bi sus Gece!" diye çemkiren bir Dolunay ile kendime geldim.
"Lan kalkın bugün parti var."
"Bize ne lan."
"Ama orda erkeklerde olucak."

Dediğimde zaaflarını bildiğim için hemen kalktılar ve mekan bakmaya gittik.

İstediğimiz mekanı bulunca hemen kiraladık ve tüm okula mesaj attım.

Partimiz Siyah Bar'da yapılıcak. Kostümleri ve gelmeyi unutmayın.

Diye sonlara doğru saçmaladığım bi mesaj attım
-saç malanmaz taranır
-sen niye benim iç sesimsin yaa
-ne bilem ben
-biliydim büyle olacağını
-madem biliyon ne soruyon
-ya süzme salak bu yaa
-olum bi git uyuycam ben
-sen uyu ben sevqilimi arıcam
-banana
-muz
-...

İç sesimle olan bu saçna konuşmadan sonra sevqilimi aramya karar verdim.

Aranıyor.... Sevqilim💜
-Alo aşkım nasılsın?
-iyiyim bitanem geliyo musun partiye?
-evet canım.
-peki sevqilim.
-bay bay canım.
-bay bay.

Aaaa çocuğa nasılsın diye sormadım ya ben.
-mal
-sjsjsj
-bide gülüyo
-nabıyım sıçıyım mı
-sıç
-peki
-...

Bu iç ses de her boka giriyo. Bok demişken ben şu bok kafalıların yanına gidiyim.

Erim'den~~~~

"Lan olum sizin oynıycağınız oyuna sıçıyım ben yaa." dedim karşımda duran Emir' Doğukan ve Meriç'e. "Ya olum bi şişe çevirmece yüzünden hayatım kayıyo. Tamam belki kıza gerçekten aşığım ama bu ona bi oyun için çıkma teklifi ettiğim gerçeğini değiştirmiyo."

Off ben nabıcam yaa kıza en yakın zaman da herşeyi söylemem lazım. Zaten Emre'yle bi oyun oynuyosan dikkat ediceksin. Şimdi ben o lıza bunu nasıl dicem? Kız bir daha benim yüzüme bile bakmaz. Şimdi şıçtın işte Erim.

Gece'den~~~~

Kıyafetlerimiz önceden hazır olduğu için sadece makyaj yaptık ve geldik. (Kızların kıyafet ve makyajları multide)

Off saat 10 oldu ve herkes geldi ama Erimler hala yok. Heh işte geldiler.
"Aşkım nerdesiniz siz herkes geldi"
"Geldik canım"
"Sen iyi misin sanki benden bişey saklıyo gibisin"
"Yoo hayatım hadi içeri geçelim"
"Peki canım"

İçerisi tıklık tıklım insan doluydu. Biz hemen önceden ayırdığımız on kişilik masaya geçtik aslında dokuz kişiydik ama dokuz kişilik olmadığı için on kişilik tutmuştuk masayı.

Sonra masaya adını bilmediğim bi çocuk geldi ve Erim aşkımla uzun uzun bakıştılar ama bu iyi bi bakışma değildi çocuğun bakışları 'senin hayatını karartıcam' bakışıyken Erim daha çok 'la bi siktir git kızlar var yanımda kırdırma ağzını burnunu sıçarım ağzına' tarzındaydı.
-çocuğun bi bakışından bunu mu anladın
-ben onun bakışlarını seviyorum
-daha dün çıkmaya başladınız
-gerçekten o bana neden o kadar hızlı çıkma teklifi etti ki
-bilmem
-kafamda deli sorular

Ben böyle iç sesimle konuşmamdan çocuğun "Meraba bayanlar ben Emre" demesiyle ayrıldım. "Adını söylediğine höre gidebilirsin" dedi Erim. Emre piç vari bir gülümsemeyle "Senin bi oyun için duygularıyla oynadığın kızı tanımadan gitmeyi pek düşünmüyorum." dedi. Ben bu da ne demek oluyo diye düşünürken ağzım bunu dike getirdi -o da söyledi-
"Bu da ne demek oluyo şimdi." "Gece seninle özel konuşabilir miyiz?"
"Benim arkadaşlarımdan hiçbir özelim yok."
"Tamam o zaman anlatıyorum."
"Anlat dinliyorum."
"Biz bu şerefs- Emre'yle şişe çevirmece oynuyoduk bende cesaret dedim bu pi- Emre rehberinden rasgele birini seçicem ve ona çıkma teklifi ediceksin dedi bende zaten anneme filan denk gelir sonra söylerim diye düşündüm ama sana denk gelince kabul etmezsin ve bende sana söylerim dedim ama olmadı sen evet diyince ne yapacağımı bilemedim."
"Bitti mi?"
"Evet."
"İyi"
"Ama Gece ben..."

Hadi Len OrdanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin