Merry Christmas-4

322 44 9
                                    

1st day of 2016 ကတည္းက update လုပ္ၿပီး ပစ္ထားမိတဲ့ fic ေလး
ေမွ်ာ္ေနၾကပါအံုးမလား မသိေပမယ့္. 😁
ေတာင္းဆိုတဲ့ သူေတြေၾကာင့္ update လာလုပ္ေပးတာ. 😁
… … … … … … … …

" Ok! မင္း ဗိုက္မဝေသးဘူးဆိုရင္ ငါထပ္ေကြၽးမယ္!! ဒါေပမယ့္ ငါ့ကို ZiZiလို႔ မေခၚပါဘူးလို႔ ကတိေပးရမယ္. 😏 ၿပီးေတာ့ hyung လို႔ပဲေခၚရမယ္! ဘယ္လိုလဲ! "

" ဟုတ္ပီ Zi.. အဲ hyung "

" အဲ့ဒါဆို ခဏေစာင့္... ငါ ေခါက္ဆြဲသြားထပ္ျပဳတ္ေပးမယ္... မင္း ေဘာင္းဘီေတာ့ ဝတ္ထားလိုက္ေတာ့ "

" nae "

Tao ေလးလဲ Sehunnie ေလးကို ေဘာင္းဘီ ဝတ္ခိုင္းထားခဲ့ၿပီး သူကေတာ့ ေနာက္ဆံုးလက္က်န္ ေခါက္ဆြဲထုတ္ေလးကို ျပဳတ္ေပးဖို႔ ထသြားေလရဲ႕!!

ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ၿပီး စားပြဲနားကို ျပန္လာေတာ့ Sehunnie ေလးက မ်က္ႏွာေလးဆူပုပ္ေနျပန္တယ္!!

" Hunnie ေလး! ဘာျဖစ္လို႔လဲ bae ရဲ႕ "

သူ႔ကိုယ္သူ ဘာေတြေခၚမိသလဲဆိုတာေတာင္ သတိရိွရဲ႕လားမေျပာတတ္!! ပါးစပ္ကေတာ့ ထြက္သြားေခ်ၿပီီ bae တဲ့~~

" hyung 😒 ဒါႀကီးက ႀကိမ္းေသ ဝတ္ထားမွ ရမွာလား?? ႐ႈပ္လို႔! ဒီတိုင္း ခြၽတ္ၿပီးေနလို႔မရဘူးလား "

" ဟင္!! ကိုယ္ေတာ္ ခင္မ်ား size ကိုလဲ ခင္မ်ားျပန္ၾကည့္အံုး 😏 ဘယ္အရြယ္မို႔လို႔ ေဘာင္းဘီ မဝတ္ခ်င္ဘူးျဖစ္ေနရတာလဲ "

မ်ကႏွွာ ဆူပြပြနဲ႔ ေဘာင္းဘီကို ေနရခက္လို႔ ျဖစ္ေနတဲ့ ေသာက္ကေလး 😅 ဘယ့္ႏွယ္ ေဘာင္းဘီ ခြၽတ္မယ္ တကဲကဲလုပ္ေနတယ္!
အသက္ကအတိအက် မသိရတာေတာင္ လူေကာင္းက ေသးတာမဟုတ္ဘူးကို 😥

Tao ေလးတစ္ေယာက္ေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းေလး တစ္ေထာ္ေထာ္လုပ္ျပရင္း ေဘာင္းဘီခြၽတ္ၿပီးေနဖို႔ ပူဆာေနတဲ့ အ႐ုပ္လူသားေလးကို မနည္းေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး ျပဳတ္လာတဲ့ ေခါက္ဆြဲေလးကို ေခ်ာ့ေကြၽးလိုက္ရတယ္ 😅

" ကဲ Hunnie ေရ... hyung က အလုပ္သြားရေတာ့မယ္!! မင္းက အစားႀကီးေတာ့ hyung ပိုက္ဆံေတြေတာ့ အမ်ားႀကီး ပို႐ွာရေတာ့မွာပဲ 😅 ကဲ အိမ္မွာ ေကာင္းေကာင္းေနခဲ့ေနာ္! ေဘာင္းဘီလဲ မခြၽတ္ထားရဘူးေနာ္ "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Merry ChristmasWhere stories live. Discover now