13. Nemocnice

30 5 1
                                    

Když jsem otevřela oči tak jsem byla v nějakém tmavém kumbále. Seděla jsem na židli a byla jsem přivázaná, vedle mě na židli seděl Nash. Byla jsem zmatená.

Nash: Mio jsi v pořádku???
Já: Nashy jsem, ale kde to jsme???
Nash: Nevím hlavně že jsi v pohodě. Máš trochu modřinu pod okem.
Já: Já si pamatuji jen to jak mě někdo praštil.

Najednou někdo vešel do místnosti. Byla to Kate.

Já: Pane bože co tady zase děláš ty??? To ty jsi mi dala tu facku???
Kate: Ne jeden Nashův kamarád.
Nash: Co kdo???
Matthew:
Nash: Cože proč???
Matthew: No víš proč. Protože se mi Mia líbí a myslel jsem že si mě někdy alspoň všimne ale nic ani se na mě nekoukne.
Já: Ale já jsem nevěděla že se ti líbím. A to ty jsi mi vrazil tu facku???
Matthew: Jo ale Kate mě k tomu donutila.
Já: A proč nás tady držíte???
Kate: Chceme tě zabít.
Nash: Jak jako chceme tě zabít??? I mě chcete zabít, ne???
Kate: Ne jen Miu
Nash: Počkat to si ze mě děláš prdel. Šáhneš na ni a zabiju já tebe a ne ty jí.
Kate: Si myslíš.
( a dala mi nůž pod bradu )
Nash: Matt tak udělej něco. Říkal jsi že se ti líbí  a teď ji necháš klidně zabít.
Matthew: No já nevím
Nash: Brácho prosím.

Tak divně se na Nashe podíval. Přibližoval se ke Kate a rychle jí vyrazil z ruky nůž. Ale hrozně mě řízla do krku.

Já: Auuu do prdele.
Nash: Jsi v pohodě???
Já: Ne nejsem hrozně mě řízla.
Kate: No to snad ne. Nejdřív mi slíbíš že se mnou budeš spolupracovat a teď uděláš tohle.
Matthew: Jsi blázen a já jsem se nechal zmanipulovat. To je vše.

Přivázal ji ke sloupu a šel mě a Nashe rozvázat.

Nash: Díky

Já jsem mu taky poděkovala. Když jsme oba stáli tak mi začala z krku téct krev všude.

Nash: Už pojďte.

My jsme souhlasili.

Kate: To mě tady takhle necháte.
Já: Jo

A šli jsme ,najednou se mi začala motat hlava. A potom si jen pamatuju jak jsem spadla Nashovi do náruče.
_____________________________________________________________________________________
Probudila jsem se v nemocnici a seděl tam vedle mě Nash.

Nash: Konečně ses probudila. Jak ti je???
Já: Je mi divně. A my jsme v nemocnici???
Nash: Jo jsme.
Já: A kde je Matt???
Nash: Jel zpátky do New Yorku.

Po chvilce přišel doktor.

Doktor: Tak co Mio jak ti je???
Já: Divně,trochu mě bolí  krk.Co se mi stalo???
Doktor: Měla jsi hluboký říznutí na krku a trochu ti to narušilo hlasivky. Takže když se ti někdy trochu špatně bude mluvit tak to je normální. Ale jinak jsi v pořádku.
Já: A kdy mě pustíte domů???
Doktor: Podle mě už dneska ale musíš na sebe dávat pozor.
Já: Dobře rozumím.

Oblékla jsem se a šli jsme domů. Krk jsem měla zavázaný. Když jsme přišli domů přiběhla Nashova mamka a Skylynn a obejmuli mě.

Elizabeth: Vše jsme slyšeli. Jsi v pořádku???
Já: Ano jsem.
Elizabeth: Chceš udělat čaj nebo něco???
Já: Prosím jeden zelený čaj.

A šla jsem si lehnout byla jsem unavená ale nevím z čeho. Nash si lehnul ke mě.

Nash: Můžu ti sundat ten obvaz???
Já: Jo ale opatrně prosím.
Nash: Neboj se.

A pomalu mi ho sundal. Měla jsem tam obrovský škrabnutí.Docela to bolelo.

Skylynn: Ouuu to je ošklivý.
Já: Je to tak hrozný???
Nash: Ne Skylynn jen přehání.
Já: Proč to vlastně Matthew udělal.
Nash: Protože tě chtěl zbalit a ty sis ho ani nevšímala.
Já: Aha. Za to se mu omlouvám ale já jsem se koukala jenom na tebe.
Nash: To já na tebe taky.

A dal mi pusu začala jsem spolupracovat. Bylo to hezké po chvíli jsem se odtrhla a objala ho. Pak přišla Elizabeth a přinesla mi čaj. Byl dobrý, hned jsem se napila. A potom jsem usla. Probudila jsem se asi ve 4 hodiny ráno. Byla jsem spocená tak jsem šla na balkón. Jen tak jsem se koukala na okolí. A po 10 minutách jsem si šla lehnout. Usla jsem rychle.
Ráno mě probudil Nash.

Nash: Už jsou dvě hodiny. Vstávej.
Já: Už dvě hodiny cože.

A obejmula jsem ho. Vůbec se mi nechtěli vstávat. Ale měla jsem hlad takže jsem musela vstávat.

Nash: Nevadí že si dáš už oběd.
Já: Ne nevadí.
Nash: Tak to je dobře.

Sedla jsem si ke stolu. Elizabeth po chvilce přinesla jídlo. Měli jsme těstoviny s nějakou omáčkou. Ale zase to bylo dobrý. Takže jsem se pořádně najedla a šla jsem do pokoje a zase jsem skočila do postele.

Nash: Pane bože ty by jsi furt jen spala.
( a lehl si vedle mě )
Já: No jo no. A co dneska budeme dělat???
Nash: Nevím protože tam je asi 40C°. Takže se asi budeme jenom prostě válet. Buď na trampolíně nebo u bazénu a nebo někde jinde. Je to jedno.
Já: A nepůjdeme na chvilku do bazénu???
Ale nesmím si namočit ten krk.
Nash: Jo klidně.

Takže jsem se převlékla do plavek:

Když jsme měli oba plavky, pomalu jsme vlezli do bazénu. Bylo to osvěžující. Chvilku jsme tam jen tak stáli a potom jsme si házeli míčem.

Já: Nemá dneska přijet Hays???
Nash: Jo ale až na večer.
Já: Aha
Nash: A možná s ním přijede i Cameron. Nebo spíš určitě protože Hays nemá řidičák. Takže ho se Cameron doveze a zůstane tu s námi.
Já: Super
 
Bylo opravdu vedro takže jsme v bazénu byli asi ještě 2 hodiny. Pak jsme si šli lehnout na trampolínu. Chvilku jsme tam leželi a já se koukla na mobil a už bylo půl sedmé. Najednou někdo na mě skočil a sedl si na mě. Byl to Hays.

Hays: Ahoj. Ježiš co se ti stalo.
Já: Jedna kráva
Hays: Aha no jasně to jsem z toho pochopil když jsi řekla jedna kráva.
Nash: To neřeš.
Hays: Ok

A najednou na mě skočil i Cameron.
Já jsem je oba obejmula.
Cameron mi do ucha zašeptal:

Cameron: Už se mi stýskalo.
( a usmál se )
Já: Mě taky.

A oba jsme se začali smát.

Cameron: Tak co jak jste se tady měli???
Nash: No jakože asi dobře, já nevím.
Já: Tak divně.

A koukla jsem se na Nashe. Ten se jen trochu usmál. Všichni jsme si lehli na trampolínu. Už byla tma tak jsme se koukali na hvězdy a povídali si.

Hays: Nechcete zítra zajít někam do bazénu nebo nějak tak???
Nash: Jo klidně
Cameron: Ok
Já: Dobře
Cameron: Pozítří už jedeme do New Yorku. Takže si to musíme pořádně užít.

A po chvíli jsme všichni na tý trampolíně usli.

A po chvíli jsme všichni na tý trampolíně usli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.....

Dating in New YorkKde žijí příběhy. Začni objevovat