34 глава - Защо мисля за него

119 9 3
                                    

Вече бях във вкъщи превързах ръката си и седнах на дивана ,бях взела учебниците си и бях започнала да уча ...
Известие от фейсбук се появи на телефона ми ...имах покана от някого ... отворих я ...някой си Джейкъп Нелсън ... замислих се кои е той... след 5 минути чудене се сетих за онзи Джейкъп от преди 1 час ...
Отворих съобщенията ...реших да му пиша ,за да разбера да ли е той ...
Чата:
Аз: Здравей ...
След 5 минути чакане получих отговор ...
Той : Здравей ..надявам се си ме познала кой съм ...
Аз : Не бях сигурна до преди 5 минути да ли си ти ..но вече да ..
Той : хах ..как е ръката ти ?
Аз: Екстра ..
Той: Сигурна ли си ?
Аз : Да ..
Той : Ще ми дадеш ли номера си ,за да може някой ден да се реванширам ..?
Аз : фейса ми не ти ли е достатъчен ?хах
Той: Добре няма да те притесмявам ...когато решиш ти тогава ...
Аз : мхм

След 2 часа ...

Правих нещо за вечеря и изведнъж пред погледът ми се появи Джейкъп ... защо мислех за него ??
Някой прекъсна мислите ми щом звънна телефона ми ....
Беше Джъстин ..
Вдигнах
-Ало
-Още ли учиш скъпа - попита ме Джей
-Да-отговорих не сигурно аз ... излъгах да но ме ми е до никакви дискотеки.
-Кога ще дойдеш-чуваше силната и опианяваща музика от слушалката ...
-Не знам ще се опитам да свърша по -бързо с ученето и ще намина -казах аз и зачаках отговора му ...
-Добре бъди бърза ..чакаме те
-Добре-казах и затворих телефона ...
Никъде не ми се ходеше но реших да ида за малко какво да ги правя ..

Тръгнах по стълбите нагоре ...щом се изкачих на втория етаж завих веднага в ляво и влязох в моята стая..
Запътих се към банята... съблякох дрехите си и ги поставих на закачалката ..врътнах кранчето на топлата вода и от душа потекоха врелите капки стичашти се по тялото ми ...
След 20 минути успокояващ дуж ..обвих кърпа околу тялото си ...излязох от банята и се запътих към гардероба ...
Извадих черното си бельо..една дантелена черна рокля без презрамни стигаща до над коляното ми ..приготвих и черните си боти ....
Облякох се и се запътих към огледалото ...започнах да къдря дългата си кафяво-руса коса кичур по кичур..за завършек сложих леко фон- дьо тен върху бялито си лице ..сложих и черни преливащи се сенки ..очен молив и спирала ..бях готова ...тръгнах да излизам като взех ключовете за Range Rover-а на Джъстин ...
Тъкмо отключвах колата ..но чух някой да вика името ми ..
Обърнах се и кой да видя ..Джейкъп..
-Ама ти да не ме следиш ?-попитах съркастично
-Не просто минавах от тук и реших да проверя как си ..
-Както виждаш добре съм .-Отговорих леко студено докато отварях вратата на колата ...
-Виждам ...е къде отиваш-ама тоз за какъв се взе пък сега ...
-Отивам на бар с ДЖЪСТИН ..-Подчертах Джъстин ,защото може би трябваше да ме остави на мира...а аз исках ли да го прави ...Ема какви са тези смотани въпроси, разбира се, че да ..
-Земята до Ема ..размахваше ръце пред лицето ми ...
-Аз ще тръгвам ...-без да изчакам отговора му се врътнах ..косата ми последва примера ми и се качих в колата ...Настъпах газта и потеглих ....

Вече бях пред бара ..щом паркирах колата , се запътих към входа ...
Нямаше нужда да звъня на Джъстин ..знаех къде са седнали ...

Щом влязох ..усетих вълните на шума и приятната музика в ухото си ...
Запътих се към сепарето на Джъстин ..еми да както си и знаех там са седнали ..

-Здравейте -казах и седнах до Джей ,като го целунах ..
-Здравей зубарчето ми ..
-Наречи ме още веднъж така и ще те фрасна Джъстинчо 👊👊😃
- Добре де спокойно 😂😂не се ядосвай да не се ядосам аз -каза и ме стисна за задника ..
-Джъстин стига , не сега ! -прошепнах го в ухото му като придърпах главата му към мен ..и той какво ?...реши да ме хване за изкълчената ръка ...
-Охх ..внимавай ...боли ме -казах като държах китката си ..
-Защо какво си направила?-каза с притеснен поглед ..
-Нищо един идиот ме бутна без да иска и паднах ...
- А иска ли аз да го бутна ...ей така без да искам нарочно 😡-каза той като стисна юмрук ...
- Не скъпи стига ... Няма да разваляме вечерта ...ще ми вземеш ли едно уиски с лед -казах аз и го целунах ..,.

Бележка : Да знам ...закъснях много ...прекалено много ...знам ,че качвам много рядко ,но нещо не ми идва музата често ...наистина се извинявам и се надявам все още да я следите ...много съм ви благодарна и пак съжалявам ще се опитам да качвам възможно по -често ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ню Йорк-ска Любов(with Justin Bieber)Onde histórias criam vida. Descubra agora