Terasta denizin manzarasını izliyordum gecenin sessizliği hoşuma gidiyordu.Aya bakarken gözlerim dalmıştı ki birden babam geldi ve korkmama sebep oldu babam "selam nasılsın prensesim ne yapıyorsun burada?"dedi ve denizden gözlerimi ayırmaksızın konuşmaya devam ettim."hiç öyle oturuyorum ve denizi seyrediyorum"dedim ve yüzümü babama çevirip devam ettim"sen ne yapıyorsun annem nerde?".
Babam"annen mutfakta kendisi için yemek hazırlıyor,şey seninle konuşmak istediğim bir konu var"dedi."evet babacım dinliyorum,acaba yine ne isteyeceksin?".Babam"seni bir vampir okuluna yazdırdım ve artık okullar açıldığında oraya gideceksin, hemen sen sormadan nedeninide söyleyeyim senin kurtlardab korunabilmen için yani senin iyiliğin için prensesim"dedi.Şuanda gerçekten şok olmuştum okulumdan arkadaşlarımdan annemden babamdan ilk defa ayrılıcaktım ben.Şuan babama çok kızmıştım.
"Baba şaka mı yapıyosun ben daha önce hiç oradaki kadar vampirin arasına karışmadım".Babam"prensesim senin iyiliğin için,zamanla alışırsın bu senin için daha iyi olacak."dedikten sonra hızlı adımlarla odama çıktım.Odama çıkarken babam yarın oraya gitmem gerketiğini ve oradan kendime bir ev tutmam gerektiğini söyledi.Odama geldim ve camımı açıp yıldızları bir süre izleyip sinirim geçtikten sonrada dolabımdan iki bavul çıkarıp eşyalarımı yerleştirmeye başladım ve ayrıyetten bir tane daha çıkarıp ayakkabılarımı koydum giysi bavulumu kapatmadan öncede babam annem ve benim olduğum bir fotoğrafı koyup kapattım.Bavullarımı hazırladıktan sonrada aşağı mutfağa inip kendime bir espresso yaptım annem"nasısın canım baban seninle yeni okulun hakkında konuştu umarım?"dedu ve ben daha çok sinirlenip kısa kesip"konuştu"dedim ve odama doğru yol aldım.nedense zaten hep bana sormadan karar verip sonrada iyiliğin için oluyordu. Babamın dedikleri aklıma geldikçe sinirleniyordum"iyiliğin için"bu kelime artık sinirlerimi bozuyordu espresso'mu yıldızların karşısında içtikten sonra kendimi yatağa atıp yarın yapacaklarımı düşündüm acaba hayatımda herzaman aksiyon olduğu gibi yarın da olacakmıydı? Yarın yapacağım şeylerin planlarını kuruyordum ki annem kapıyı tıklatıp içeri girdi "canım müsait misin?"
Dedi ve girdi annem"bize hala kızgın mısın?" dedi ve bu sorusu gözlerimi devirmeme sebep oldu tabiki de sinirliydim sinirimin hemen geçmediğini bilerek hala bu soruyu soruyordu
Annem"Ah hadi ama tatlım iyiliğin iç--"diyemeden sözünü kestim."Anne lütfen şu sinir bozucu kelimeyi artık söylemenizi istemiyorum ayrıca hala size kızgınım sinirimin hemen geçmediğini sende biliyorsun,sabaha tekrar konuşuruz hem ozamana sinirim geçmiş olur izninle şimdi biraz dinleneceğim." dedim ve ardından annem hiçbirşey söylemedene odadan çıktı.Aslında biraz fazla sinirlenmiştim resmen ağzına lafları doluşturmuştum annemin.Düşünceleri bir kenara bırakı yatağıma uzanıp kendimi uyumaya zorladım yarın beni yeni bir okul,yeni arkadaşlar,yeni bir ev,kısacası yeni bir hayat bekliyordu...
Merhaba bu wattpade yazdığım ilk hikayem umarım beğenmişsinizdir.