Ráno očesala som sa namaľovala prichystala kabelu a zazvonila Gabriela . Išla som za ňou zamkla som a šla prenasledoval má stres hanblivosť a smútok . Počkať nie sú sami ešte nejaký Chalani . Došli za Gabrielou a chytili ju ona ,, vy blbci už prestaňte už to nie je vtipné ." Oni ,, nepreháňaj ale ale pozrime sa noví kus mäsa ." Hovorili na mňa .Gabrielou,, Miki prestaň jej sa ani nedotknete dobre vieš čo hovoril učiteľ ." Ja som len ticho počúvala a šla ." Miki,, srať na učiteľa že doktor ." On ,, áno miki áno máš pravdu ale vieš že nás učitel zbije ak ju pretiahneš ." Ja ,, tu sa nič nebude presťahovať nechce mať nič s vami 3 spoločné !" A zríchlila som krok a išla sama . A čo sa nedeje stretnem Olíviu rozbehneme sa obe a obímeme a ideme spolu Olívia ,, ja som sa tešila že ťa zase uvidím aj ja tu chodím ja sa teším ževraj sú tu mega chalani ." Peštugne ma . Ja sa len usmejem a vojdeme do školy rovnou čiarou do riaditeľke pre kľúč a tak ďalej .Keď som išla ku skrinkám tak som išla okolo mega chalana ruku vo vreckách a mrkne na mňa . Alica príbehmi ku mne a povie ,, vieš kdo to je to je Thomson ." Ja ,, čo to je on je krajší než na plagáte ." (To je mega pekný chalan ktorý má bohatích rodičov a je v každom časopise kvôli matke lebo je módna návrhárka a bla bla bla .) Mali sme už rozvrh nalepený v skrinke a knihy tiež knihy išli sme do triedy a všetci vybehli na nás ako keby sme boli nejaké speváčky alebo ja neviem úplne nový život rozprávala som sa zo všetkými až na Thomson na Maxa Thomson on bol z vlastnou skupinkou ale zdalo sa mi že sa na mňa pozerá ale to sa mi asi len zdá .
Čítajte sorry za chyby ⚽⚾⛳🎳🎱🎾🏉🏈📖📖📖
ESTÁS LEYENDO
Rose
RomanceJe to o dievčati ktoré sa odsťahovali kvôli svojej športovej škole a nájde tam veľa nového čítajte 📖📖📖