Φτάσαμε στο σπίτι του και εκεί μας περίμενε ο πατέρας του με την μητέρα του . Για κάποιο λόγο ένοιωσα ντροπή . Ξέρω τον πατέρα του από τότε που ήμουν παιδάκι και το γεγονός ότι μου αρέσει ο γιός του με έκανε να αισθάνομαι κάπως άβολα . Μπορεί να ακούγεται χαζό αλλά έτσι νιώθω .
Τελικά μου επέτρεψαναπό το σταθερό την μητέρα μου να την ενημερώσω . Μετά απο τρεία χτυπήματα επιτέλους το σήκωσε .
- Παρακαλώ;
-Έλα μαμά δεν θα πιστέψεις τι έγινε .
-Πες μου παιδί μου γιατί αρχίζω και τρομάζω
- ......................
- Θα μείνεις στο σπίτι του Φίλιππού; Την άκουσα να φωνάζει από την άλλη πλευρά του τηλεφώνου.
-Δεν έχω κάτι άλλο να κάνω
Ξαφνικά έπεσε σιωπή....Τι μπορεί να έγινε;
-Μαμά είσαι εκεί ;
- Έλα κοριτσάκι μου στέλνω τον Αλέξανδρο να σε πάρει και θα σε πάει σπίτι ,του έδωσα το κλειδι .
- Μαμά δεν χρειάζεται αλήθεια είμαι καλά και...
-Δεν ακούω κουβέντα θα κάνεις αυτό που σου είπα .
-Δεν πάω πουθενά με αυτόν .
Πάλι σιωπή .
-Μην το κουνησεις απο εκεί σε πέντε λεπτά φτάνω..Ακουσα την φωνή του Αλέξανδρου .
- Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάω οπουδήποτε μαζί σου .
- Άκουσε καλά γατάκι αν θες να πετύχει το σχέδιο σου θα με ακούς το κατάλαβες ;
- Μωρε αντε μου στον ...... Είπα και το έκλεισα .
Δεν μπορεί αυτό το εξωγηινο γουρούνι να μου πεί τι θα κάνω.Δεν είμαι εγω σαν τις γκομενιτσες του που οτι τους πει τρέχουν αμέσως να το κοάνουν σαν σκυλάκια .
Αν τους πει να πειδηξουν τον γκρεμο θα το κάνουν χωρις δευτερη σκέψη αν και ειμαι σίγουρη πως θα προτημούσαν να πηδίξουν κάτι άλλο.
Το κουδούνι άρχισε να χτυπά επίμονα και σε λίγο άρχισαν και τα χτυπίματα στην πόρτα . Έγω όμως όπως είχε πεί δεν κουνηθηκα απο την θέση μου . Να μην λεει και ότι δεν εκτελώ τις οδηγείες του .
-Άνοιξε γαμώ το κέρατο μου άνοιξε
-Το κύριο ντεν είναι εδώ , εγκώ φιλιπινέζο υπιρέτη περικαλω περαστε αργκοτερα .
-Άρτεμης άνοιξε μην σπάσω την πόρτα .
Δυστιχός το σπίτι δεν είναι δικό μου και δεν ήμουν σίγουρη αν αστιευόταν όταν είπε ότι θα σπάσει την πόρτα οπότε αναγκάστηκα να του ανοίξω .
Με το που άνοιξα με έποιασε από τα χέρια και με κοίταξε στα μάτια .
-Όταν σου λέω να κάνεις κάτι θα το κάνεις έγινα κατανοητός .
΄-Δυστηχώς δεν μιλάω την γλώσσα των ζώον
-Με εμένα δεν θα αστιεύεσαι κοριτσάκι γιατί δεν θέλεις να δεις την κακή πλευρά μου.
-Αχ κατουρήθηκα από τον φόβο μου τώρα προσεχε ρε μάγκα μην σπάσεις κανένα νύχι .
Τώτε ήρθε από την κουζίνα ο Φίλιππος που είχε πάει να μου φτιάξει τσάι ο γλυκός μου .
- Θα σε παρακαλούσα να την αφήσεις ύσηχη μην ξεχνάς πως βρίσκεσαι στο απίτι μου .
- Έσενα ρε μαλάκα πάλι ποιος σου μίλησε ; Είπε ο Άλεξανδρος και τον αγριοκοίταξε
-Μην τολμήσεις να του ξαναμιλήσεις έτσι το κατάλαβες
- Τι έγινε Αρτεμής σου θύξαμε τον γκόμενο ;
-Ε εσύ είσαι πολύ πολύ μαλάκας αγοράκι μου .
Με πείρε από το χέρι και με έσειρε έξω από το σπίτι . Με σήκωσε στους όμους του και με τοποθέτησε στο μηχανάκι του . Άρχισα να χτυποιέμε αλλά δεν φάνηκε να πτοήτε .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Be My Bad Boy
RomanceΕίχε βάλει τα χέρια του δεξιά και αριστερά μου στημόχνοντας με στον τοίχο . Στα χείλη του είχε εμφανιστεί το σηνιθησμένο αλαζονικό χαμόγελο . - Φοβάσαι γατάκι ; ρώτησε και πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό μου . - Φφφφφφυσικά και όχι . Το τραβλησμα μ...