Jer svaki put kada ga vidim zaljubim se ponovo

1.3K 37 0
                                    

-Izvolite vasa jela.I evo racun.-Rekao nam je konobar kada nam je donio veceru.-Moram da vas pitam.. jeste li vi u vezi ili nesto slicnoo?-Na mom i Tayler-ovom licu pojavio se osmijeh.-Da.Vjereni smo.-Ponosno je rekao Tay.-Samo da znate da zajedno izgledate i vise nego savrseno.-Uputio nam je ogroman osmijeh.-Hvala Vam-Klimnuo je glavom i otisao.-Darcy,moram da ti priznam nesto.-poceo je Tay.-I ne brini.Nije nista strasno.-Laknulo mi je.-Ovajj.. Darcy , da tebe nisam upoznao, siguran sam da se nikada ne bih ozenio. I siguran sam da nikada nikoga necu voljeti onoliko koliko volim tebe.-gledala sam ga pravo u oci.- I jedva cekam da te ozenim, da mogu svima konacno da kazem da si moja. Samo i jedino moja.-Imao je najljepsi osmijeh na licu.Nije prestao da me gleda svo vrijeme dok je govorio i po tome sam znala da sve sto je rekao stvarno i misli.-Volim te.-rekla sam mu i to ga je natjeralo da se nasmije jos ljepse.I zvanicno njegov osmiijeh je najlepsi osmijeh koji sam ikada vidjela.Svaki put kad se on nasmije ja se zaljubim.I ko god da je rekao da se covijek zaljubi samo jednom u zivotu,slagao je.Jer svaki put kad vidim Tayler-a ja se zaljubim opet, sve vise i vise.-Zasto si tako zamisljena darc?- -Nista.Samo te volim.Previse.-rekla sam mu.

Nakon sto smo zavrsili sa jelom, Tay je platio i dao onom konobaru napojnicu.Vjerovatno samo zato sto je rekao da zajedno izgledamo savrseno.Kada smo izasli iz restorana uhvatio me za ruku, ja sam glavu naslonila na njegovo rame i tako smo ostali sve do kola. Ruku mi nije pustao ni u kolima.Jedino ako je morao da promjeni brzinu.Svaki njegov postupak cini da se sve vise zaljubim u njega.I pitam se da li ce to ikada prestati?Da li ce ikada doci dan kada cu shvatiti da sam u njega zaljubljena tacno onoliko koliko je to moguce? Da li sa tim stvarima postoji vrhunac?Mislim da ne postoji. Tesko mi je da zamislim da ce jednog dana ova ljubav prestai da raste.

Bila sam toliko zamisljena da nisam primjetila da stojimo ispred vrata i da me Tayler idalje drzi za ruku. Poljubio me je prije nego sto smo usli.Krenuli smo u nasu sobu da se presvucemo jer nisam zeljela da upropastim ovako dobru haljinu. -Darcy, sta je problem sa tobom i momcima?- pitao me dok mi je pomagao da odkopcam haljinu.-Nista.Mislim Niall,Louis,Liam i Zaun su super.Cak i zabavni.Ali Harry me nervira.Mislim nekako je umisljen ii previse misli na sebe.-priznala sam mu dok sam oblacila kafene helanke.-Znam na sta mislis.Darc i ja sam to mislio u pocetku, ali sad smo stvarno najbolji drugovi.Sa njim se slazem bolje nego sa nekim ljudima koje znam cijeli zivot.Samo treba da mu pruzis sansu.a ii..ovaj ako ti to ne smetaa.. Volio bih da mi on bude kum na nasem vjencanju.-Zastooooooo?-Ako je to ono sto zelis.- -Vjeruj mi Darcy on je stvarno dobar momak. A za ova tri mjeseca stvarno smo se zblizili. Kad smo vec kod toga, ko je tebi kuma?-pocela sam da rovim po koferu u potrazi za majicom -Niko.-izdahnula sam. - Dobro znas da su sve moje drugarice zaljubljene u tebe i veliki je rizik sto ih i zovemo na vjencanje. A da ne pominjem o tome da mi budu kume. Sigurna sam da postoji samo jedna osoba dosojna da mi bude kuma. Ali nisam je vidjela jos od cetvrtog srednje.-konacno sam nasla prljavo bijelu-skoro kafenu majicu sa tri cetvrt rukavima,i obukla je. -Stani! Dobro si me podsjetila. Liam ima djevojku koja lici na onu sto si mi pokazala na slici. I zove se Danielle. To ne moze da bude slucajnost!- - Ma sigurno je slucajnost. NIje moguce da se sad pojavi posle toliko godina...- stala sam pored ogledala i pocela da micem sminku.-A mozda i nije slucajnost . Idem da se vidim sa Liam-om. Reci cu mu da pita Ddanielle da se vidite sjutra. Pa sta i ako ne bude ta Danielle ? Upoznaces jednu novu prijateljicu.-Poljubio me u celo i otisao do Liam-a. Kada sam skinula sminku otisla sam do kuhinje u kojoj su vec bili Niall i Zayn i pili caj. - Gdje su vam ostali ? - pitala sam ih dok sam sebi sipala sok. - Liam i Louis su u dnevnoj a Harry je vec dugo u sobi. - -Pa je li mu lose ili nesto tako ?- pitala sam mada me nije mnogo interesovalo. Ali ako ga Tayler zeli za kuma, najmanje sto mogu da uradim jeste da mu donesem caj kad je bolestan. - OK. Idem ja onda da provjerim. - Pokucala sam na vrata Harry-eve sobe, ali niko se nije odazivao. Odlucila sam da ipak udjem i tu odluku odmah zazalla. Harry je bio na krevetu, ali ne sam. Ispod njega bila je djevojka a ja sam izasla prije nego sto sam ista drugo uspjela da vidim . Jesu oni bili dobro pokriveni ali ipak ovo je bilo nesto sto niakako nisam zeljela da vidim. Brzo sam se vratila u kuhinju. - I je li mu dobro ?- pitao me Zayn. - Izgleda dobro - izbezumljeno sam rekla i otisla u dnevnu sobu.Tu su bili Louis,Liam i Tayler .- Danielle odgovara sjutra u 1:00 kod parka. Da li si ti okej sa tim? - pitao me Liam . - Jesam. Znaci u jedan kod parka .- ponovila sam cisto da potvrdim. Tayler je rasirio ruke trazeci da sjednem njemu u krilo, sto sam ja vrlo rado i uradila. - Tayler-e ja u zivotu nisam vidjeo neko dvoje ljudi da se vise voli nego ti i Darcy - priznao nam je Louis . -A ja u zivotu nisam volio nikoga kao sto volim nju. - rekao je Tay i poljubio me u nos. Krenula sam da kazem da ni ja nikoga nisam voljela kao Tayler-a ali tada su u sobu usli Harry i njegova djevojka. Ako mu je uopste djevojka. -Caoo ljudiii- rekla je sa nekim laznim osmijehom . -Cao Kendall - rekli su joj svi osim mene. -Kendall ovo je moja vjerenia Darcy Winston . - predstavio me Tayler . - Oh cao Darcy. Ja sam Kendall Jenner . Vjerovatno me znas kao polu sestru Kim Kadashian . - rekla je a onaj lazni kez je idalje bio na njenom previse nasminkanom licu. - Zao mi je, ali ne zam ko je Kim. U svakom slucaju drago mi je sto sam te upoznala. -Lagala sam. Naravno da znam ko je Kim Kardashian. Postoji li osoba koja ne zna za nju? Znam i ko je Kendall ali svakako necu da joj priznam. - Razmisljala sam nesto, mogle bi smo sjutra u shoping ! Mogu ti cak i dati popust u Kim-inom butiku DASH-u . - bilo mi je zao koliko ocajno pokusava da mi se svidi pa sam odlucila da pristanem. - Dobro. ALi mogu ili prije 1 ili posle 4. - zamaloo da sam zaboravila na susret sa DAnielle. - 4 : 30 bi mi savrseno odgovaralo. Neka te Tayler-ic odbaci do trznog centra ako ne znas gdje je. - to je rekla , poljubila Harry-a u usta i otisla. Samo da prezivim sjutrasnji dan.. Malo posle sto je ona otisla u dnevnu su usli Niall i Zayn i momci su poceli da pricaju o nekim meni dosadnim temama . Zbog toga sam odlucila da odem u sobu, posaljem intervju koji sam uradila redakciji za koju radim i onda cu konacno leci u krevet.Obukla sam pidzamu, iskucala i tri puta provjerila tekst, a zatim ga poslala . Taman kad sam se spremala da legnem neko mi je usao u sobu. - Jesi li ono maloprije biila ti ? - pitao me Harry . -Koje maloprije? - Natjerala sam sebe da ga pogledam i na licu mu se pojavio onaj zavodnicki osmijek koji pocinje da me nervira. - Jesi li nas ti maloprije vidjela u sobii ? - obrazi su poceli da mi dobijaju crvenu boju. - Zayn i Niall su mi rekli da si vec dugo u sobi i usla sam da viim jesi li dobro. Stvarno nista nisam..- - E pa sad smo kvit- namignuo mi je i izasao iz sobe .

Nisam mogla da zaspem sve dok Tayler nije dosao. - Zaso ne spavas srce ?- pitao me. -Cekala sam tebe. Pomoglo bi mi kada bi mi pjevo na uho.-legao je pored mene. - Nema sanse ljubavi. Dobro znas da ja ne pjevam.- - Alii Tay..- - Necu Darcy. Spavaj sad.- zagrlio me i poljubio me u kosu.

Probudili su me suncevi zraci kojih je u nasoj sobi bilo previse. Bilo je pola jedanaest i brzo sam krenula da se tusiram. Nakon tusiranja obukla sam plavu haljinu dugih rukava.Haljina je do struka uska a odatle se malo siri.Po sebi ima neke tamno plave detalje. Obula sam svijetlo plave baletanke sa malom masnicom na vrhu. Izasla sam iz sobe pazeci da ne probudim Tayler-a.Krenula sam prema kuhinji i cula sam da u njoj neko pjeva Kiss Me od Ed-a Sheeran-a. Neko sa veoma dobrim glasom. Na moje ogromno iznenadjenje to je bio Harry. - Dobro jutro- rekla sam mu i uzela zdjelu da u nju naspem mlijeka.-ma da.Odlicno je.-promrmljao je dok sam se mucila da dohvatim cornflex.-Ko je cornflex stavio ovdje?Kako mislite da ga ja dohvatim.-Evo.- konacno mi je dohvatio cornflex i otisao prije nego sto sam stigla da mu se zahvalim.

Cekala sam Danielle na dogovorenom mjestu.Kroz glavu su mi prolazole razne misli.Sta ako to nije ta Danielle? -Darcy? Jesi li to stvarnooo ti?-Cula sam poznati zenski glas kako me doziva.-O moj Boze Danielle!To si stvarnoo tiiiii!- pritrcale smo jedna druoj i zagrlile se. - Posle tolikoo godinaa ? Ohh nadam se da ovo ne sanjam .. - rekla mi je u suzama . -Toliko si mi nedostajalaa.-krenule smo da setamo prema Starbucks-u. - Hvala Bogu na nasim momcimaa.- zakljucila je. - Tvom momku a mom vjerenkikuu - ispravila sam je. - VJERENA SII ? - Vristala je od srece. - Da. I vjencanje j u avgudtu. - -Oh vec. Cestitam Darc!- - I voljela bih da mi ti budes kuma. - Stavila je ruke preko usta. - JA? Oh ne mogu da vjerujeem ! Naravno da hocu! Hvala ti! Hvala ti! Hvala ti!- vristala je od srece. - Hvala tebi.-

Danielle i ja smo svo vrijeme provele u Starbucks-u i pile kafu.Toliko mi je bilo zanimljivo sa njom da nisam ni primjetila da je vec 4 : 30 . - Danii ja moram sad da idem. Ali sad kad smo razmjenile brojeve, cujemo se.- - I vidimo se brzo.Moras da biras vjencanicu ne zaboravii.-rekla mi je uz osmijeh i onda otisla.Ja sam uzela telefon i ukucala Tayler-ov broj. - Ejj, ljubavi , mozes li doci po mene ? Ispred Starbucks-a sam i uzasno kasnim da se vidim sa Kendall . -

Nisam smjela da se zaljubim u tebeWhere stories live. Discover now