• Jednoho dne Princezna Celestie napsala dopis pro Twilight Sparkle že přijede do Ponyvillu její mladší sestřenice Green slush a aby ji přivítaly. Jak přijela Green Slush do ponyvillu tak na ní čekaly Twilight Sparkle, Rainbow Dash, Rarity, Apple Jack, Flutthershy a Pinki Pie. Při příjezdu Green Slush se holky seznámili a Apple Jack ubytoval Green Slush u sebe doma ve Sladkojablečných lánech. Ze začátku byla Green Slush zamlčená a málo kdy promluvila protože se jich bála. Časem se víc a víc Green Slush se kamarádila s holkami. Green Slush utekla do zapovězeného lesa protože si myslela že se jí budou smát že nemá zaménko. Tak Twilight Sparkle a Rainbow Dash se Spikem se vydaly hledat Green Slush, viděly stopy tak šly za stopami a zjistily že vedou do zapovězeného lesa, cestou potkaly Zecoru, Rainbow Dash a Twilight Sparkle se ptaly Zecory jestli neviděly tmavě šedého poníka s hnědozelenýma vlasy. Zecora jim ukázala že předníma je velký strom za kterým sedí a brečí tak Twilight Sparkle a Rainbow Dash se Spikem šli za Green Slush a zeptaly se proč utekla a Green Slush odpověděla že se bála že se jí budou smát že nemá znaménko tak proto utekla. Tak Twilight sparkle Green Slush uklidnila a šli zpátky do Ponyvillu. Cestou je napadlí Dřevlci a Spike Dostal škytavku a Green Slush dostala nápad jak je zastavit. Spikovy při každým škytnutím vyletěl z úst plamen tak Green Slush vzala dlouhý list a obvázala to kolem klacku a zapálila to o Spikuv plamen a hodila ten hořící klacek před Dřevlky a tím udělala tím velký plamen a kvůli tomu utekly. Díky tomu Green Slush dostala znaménko které vypadalo jako plamen a byla velice nadšena že má své znaménko. Vrátili se do Ponyvillu zpět za holkami a ptali se proč utekla. A Green Slush odpověděla že se bála že se jí budou smát že nemá znaménko. Ale Rarity řekla že znaménko má a Green Slush odpověděla že předtím znaménko neměla a vtom jí zastavila Flutthershy že jak to znaménko dostala a Green Slush řekla že Spike vyděšením začal škytat tak jí napadlo že vezme dlouhý list a obváže ho kolem klacku a vtom jí zase zastavila Apple Jack na další otázku jak to zapálila a Green Slush odpověděla že jak Spike začal škytat ta z úst mu vždycky vyletěl plamen tak o ten plamen zapálila ten klacek a udělala tím velkou ohnivou barikádu a tím odehnala Dřevlky a Twilight Sparkle uhasila tu barikádu kouzlem a tím díky dostala své znaménko. A holky jí řekly že by se jí nesmály a našly by cestu jak své znaménko dostat. Druhého dne Pinki Pie udělala velkou přivítací oslavu pro I'm Slush a byly tam všichni poníci z Ponyvillu, Twilight Sparkle s kamarádkami dala pro Green Slush dárek na uvítanou, tak Green Slush ten dárek rozbalila a byla tam společná fotka s Green Slush a s jejími novýma kamarádkami a od Rarity dostala tmavě šedou mikinu s kapucí. Večer se Twilight Sparkle a kamarádky domluvili že se zeptají Green Slush jestli by nechtěla být v její partě a Green Slush kývla že jo a kamarádky byly radostí bez sebe že je v jejich partě.
ČTEŠ
nový člen do Mane Six
AdventureJednoho dne Princezna Celestie poslala svojí sestřenici Green Slush do Ponyville aby si tam našla nějaké kamarády