8.

46 14 0
                                    

Chris

《Όχι, όχι, όχι...》την άκουσα να λέει μέσα στον υπνο της και πετάχτηκε.

《Νέλλη》είπα και τη σκουντηξα.

Έκανε μια κίνηση ακόμα πιο αριστερά.

《Νέλλη》επέμεινα πιο δυνατά και κουνήθηκε περισσότερο.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι, πήγα από τη μεριά της και έσκυψα.

Ό,τι πουστιά και να έχει κάνει μια με τον Άρη, μια με την Dav, δεύτερη με τον Άρη και τώρα που βρήκε καινούριο Chris που την έκανε να είναι τόσο... ΤΟΣΟ όταν γύρισε, δεν μπορώ να μη νοιάζομαι.

《Όχι, άσε με》ψέλλισε, τρώγοντας τα λόγια της και με το ζόρι κατάλαβα, ενώ δάκρυα έβγαιναν από τα μάτια της

Της χάοδεψα το πρόσωπο.

《Νέλλη》ψιθύρισα ακριβως στο αυτί της.

《Άσε με》σχεδόν φώναξε και γύρισε από την άλλη.

Έβγαλε κλαψουρίσματα. Έκλαιγε στον ύπνο της.

Ανέβηκα στο κρεβάτι, κάθισα δίπλα της και ξάπλωσα, στηριζόμενος στον αγκώνα του δεξιού χεριού μου.

《Νέλλη, ξύπνα, σε παρακαλώ》επανέλαβα ανεβάζοντας τα volume.

Τίποτα πάλι.

Αγαλματάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα.

《ΟΧΙ》αναφώνησε ξαφνικά και άρχισε να χτυπιέται σαν ψάρι έξω από το νερό.
《Βοήθεια》συνέχισε ξαψυχισμένα.

《Νελλη》είπα ξανά δυνατά και άρχισα να την ταρακούνησα με δύναμη πολλές φορές, ενώ συνέχιζε να κλαίει.
《ΝΕΛΛΗ》

Άνοιξε απότομα τα μάτια της, πετάχτηκε πάνω και μόλις με είδε έπεσε στην αγκαλιά μου.

Λυγμοί βγήκαν από μέσα της, αλλά αποτραβήχτηκε, πριν καν προλάβω να την αγγίξω κι εγώ.

《Συγγνώμη》ψέλλισε.
《Μπορώ να μείνω λίγο μόνη; Το έχω ανάγκη για να ηρεμήσω》μου ζήτησε.

《Θες να μου μιλήσεις, Νέλλη;》προσπάθησα να σταθώ δίπλα της.

Ο,τι κι αν έγινε, δεν ήμουν τόσο μαλακάς.

《Όχι. Γιατί αν σου πω θα με πιάσουν τα κλάματα και δε θέλω να με δεις να κλαίω πάλι. Την τελευταία φορά στο αεροπλάνο, όταν γυρνούσαμε από τη Νορβηγία, ένιωθα πως με λυπόσουν. Και δε μου αρέσει να με λυπούνται.》δικαιολογήθηκε.

Only With HimWhere stories live. Discover now