Başlangıç

113 7 1
                                    

Nefesim hıçkırıklarıma karışıyor, gözyaşlarım ise bu adaletsiz hayata isyan eder gibi süzülüyordu yanaklarımdan. Ellerim buz gibi zeminle birleşti ve başımı kaldıramayışımın utancıyla su birikintisindeki yansımama baktım.

Su birikintisi göz yaşlarımı kendi çemberine alırken, bense kınayıcı, alaycı bakışların esiri olmuştum. Tekrar başımı eğdim önüme. Bakamıyordum ki insanlara, en çokta canımdan çok sevdiğim babamın yüzüne bakamıyordum. Çünkü karnımda bir piç taşıyordum.

Saçlarımdan geriye doğru çekilmem ile gözlerim gökyüzündeki mavilikle birleşti. O kadar güzeldi ki keşke şuan orada olabilsem. Sonra acısını hissetmediğim sadece hayatın bana karşı oyununa isyan ettiğim sert bir tokat geldi yüzüme. Ellerim yanaklarıma giderken, annem, acımla acı bulan o kadın babamın önüne geçip kendini siper etti.

Annemin feryatları bütün mahallede yankılanırken, babamın o gür sesi, annemin acı dolu o sözlerini bastırıyordu "Yapma yalvarırım yapma..!!! Öldürecek misin kızı.. Yapma..!!! "

Babam annemi itekleyip "Çekil şuradan lan.!!! Çekil.!!! Ulan.!!! Hiç mi şerefimizi düşünmedin lan hiç mi düşünmedin..!!" sözleri yüreğimi hançer gibi delip geçiyordu fakat kurtulamıyordum. Bir şey deyip, bir şey yapmaya ne gücüm ne de yüreğim vardı.

Yolunu kaybetmiş küçük bir kız kadar ürkek bir şekilde kaçmaya çalıştım. Fakat biliyordum ki bu kaçışın, aslında eski mutlu hayatımdan bir kaçıştan başka bir şey değildi. Evet. Ben eski mutlu hayatımdan kaçıyordum. Annemden, çocukluğumun geçtiği huzur kokan mahallemden, açtığımda kuşların seslerini duyabildiğim, denizin kokusunun odamı doldurduğu penceremin bulunduğu odamdan, en önemlisi de küçükken 'benim güzel kızım' diye beni seven babamdan kaçıyordum.

Ve bunların tek günahsızı karnımdaki çocuk, tek günahkarı ise beni sevdiğini sandığım uğruna canımı verebilecek, aşık olduğum adamdı. Evet, benim hayatımı alan kişi göz yaşlarımın kurumamasına sebep olan sevdiğim adamdı. Sevdiğim adamdı.
***

Arkadaşlar bu hikaye yeni yazılmamıştır. Eski hesabım BayanBateman' a aittir. Daha önceden okumuşsanız eğer çalıntı falan değildir. Yeni hesabımdan bu hikayeui yazmaya devam edicem. Hepinize iyiokumalar

GünahsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin