Open je ogen, 2017 New Year, New begin

250 16 29
                                    




Salaam Alaykoum waragmatou Allah iwa barakatou,

Heb jij het wel eens gedaan?
*Een relatie met een jongen of een meisje voor het huwelijk.              *Parfum/Make-up naar buiten dragen *Videoclips en muziek kijken en luisteren van niet moslims.               *Films kijken/naar de bioscoop, Schoolfeesten, Verjaardagen gegaan of Nieuwjaar vieren                     *MTV/Xite/Comedy                                     *Je zo aantrekkelijk mogelijk aankleden

Helaas waarschijnlijk wel, Ben je er mee gestopt en heb je toen berouw getoond of doe je een van deze bovenstaande dingen nog steeds?

Er zijn vele dingen die door vele moslims, vooral jongeren,gedaan worden die gewoon echt HARAM zijn maar nu de gewoonste zaak in de wereld lijken. En misschien doe je het
bewust of onbewust, maar dat veranderd niet het feit dat Allah s.w.t. ons deze dingen verboden heeft.

Misschien heb je zoiets van: EWAAAA SAFI... WE LEVEN IN 2017... HET HOORT ERBIJ. maar het hoort er helemaal niet bij!!! Shaitan staat te DANSEN wanneer jij weer perse moet zien hoe adam eruit ziet bij die progamma adam en eva op RTL of hoe Rosa van hoe overleef ik mezelf uitlegt hoe je moet zoenen of erger nog Porno Maar realiseer je niet hoe teleurgesteld Allah is wanneer jij met deze dingen bezig bent....

Realiseer je, je niet dat je vele en vele Hasanats kwijt raakt elke seconde dat met Haram bezig bent. En ben je verzekerd dat je genoeg goeds hebt gedaan om op de Dag des Oordeels je weegschaal aan de rechterkant zwaarder te houden? Heb je zeker meer goeds gedaan dan verkeerds?

En dan snel weg zappen wanneer een van je ouders de kamer binnenkomt, Wie hou je voor de gek. alleen jezelf. Want wat je met je ouders niet mag kijken zou je ook alleen niet moeten zien.

De hele dag rondlopen met een oordoppen in je oren vol met muziek van 'Ashab Al Jahanam'' Mensen van de Hel. Het is een teken van het dichterbij komen van de Dag des Oordeels.

Het tegenwoordige leven is niets dan een leeg vermaak en een
spel, maar het tehuis van het Hiernamaals, dat is het werkelijke Leven, als zij dit slechts konden begrijpen!

Surat al-ankaboet, ayat 61

De Dag dat een meisje dat geen hijaab heeft gedragen op zal worden opgehangen aan haar haren.

De Dag dat een jongen die alleen naar muziek luisterde en koran en nasheeds en lezingen aan de kant liet liggen, zal worden doorboort door zijn oren met een ijzeren staaf

De Dag dat het woord word gegeven aan je handen, je voeten, je mond, je oren en je ogen.                               

Welke woorden heb je het meest gebruikt?                                        TFOE, ******LIJER, ***WIJF, ZIJN MOEDER of Mashallah, Subhanallah......?

Waar ben je allemaal geweest?  was het Club Blu, Annabel, Shishalounge, SCHOOLFEESTEN of de moskee?

Waar heb in je leven het meest naar geluisterd? MIMOUN RAFROUA,FUNX, WILDE WESTEN, BROEDERLIEFDE, MHD, IBTISSAM TISKAT of Yusuf Islam, Maher zain, Sami Yusuf, De koran en je ouders?

Waar hebben je ogen allemaal met lust naar gekeken? Was het CHRIS BROWN, JUSTIN BIEBER, en BOEF en voor de jongens onder ons RIHANNA, BEYONCE en NICKI MINAJ of was het IQRA TV?

Vertel mij over de islamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu