Když jsme vešli do jídelny, Mike zabočil doprava, pak doleva, doleva a znovu doleva... Už jsem se v tom ztrácela, když vešel do nějakých velkých mahagonových vyřezávaných dveří.
"Thurgau, to je ta nová Sasha," řekl Mike na čtyřicátníka u dřevěného stolu.
"Dobře, podle toho, co jsem před chvílí viděl, nejspíš je případ W-452," řekl hlubokým hlasem ten Thurgau.
Mike se zhluboka nadechl. "Já si to myslel. Ale zeptáme se jí projistotu na pár otázek, ne?"
"Určitě ano. Tak, ty jsi tedy Sasha? Jak vidím, chytl se nápad s maskou. Nedivím se ti. A teď něco pověz o sobě. Jak se jmenuješ přezdívkou? " zeptal se Thurgau.
"No, je mi 15 let a přezdívkou jsem Unicorn, " odpovím slušně.
Thurgaovi zacukají koutky, ale povede se mu udržet vážnou tvář, "mám ráda červenou a oranžovou barvu, umím jezdit na koni a nikdy mi není zima nebo vedro. Mám jenom mamku, jelikož táta umřel v mých pěti letech," vypovím vše o sobě.
Mike se otočí na Thurgaa a ten mu odpoví pohledem. Odkašlu si a oni se otočí ke mně.
"Ano, je to případ W-452," odpoví Thurgau.
"Ale.... to - to není možné! Tenhle případ se tady neukázal staletí..." říká udiveně Mike.
Je super mít kamaráda, který vás takhle uklidní! Díky Miku! Pomyslím si.
Pak se zase podívali oba dva na mě.
"Hele, Sasho," začne Mike "tvůj dům už opravili tak tě tam zavedu a vysvětlím ti, co jsi zač."*****
"Počkat, počkat, počkat. Takže já jsem vzácný ohnivý element, který dokáže podpalovat na co sáhne? Wow, to jsem si vždycky přála, " udělám na Mika sarkastický výraz.
"Hele, naučíš se to ovládat, ale teď abych tě provedl. Jo, mamce už volal Thurgau, tak se nemusíš bát," dodal.
Vzala jsem si mikinu, kterou mi tam půjčili a vyšla jsem z chatky s Mikem v zástupu. A ani jsem ji nepodpálila, za což bych měla dostat nobelovku.Tak tu je další kapitola :D
Omlouvám se za pravopisné chyby :)VeryDemingod
ČTEŠ
Fire Element
FantasyRada (vlastní zkušenost Sashy Hollandové): NIKDY o svých 15 narozeninách nespěchejte domů ze školy a modlete se, aby se NIKDY neobjevil jeden kluk a neodvedl vás do Tábora Elementů (kde je taky jeden kluk s krásnýma modrýma očima, ale to sem nepatř...