Gıcıklık kavramı, hmmm aslında çok kullanılmayan bir kavram. Ne kadar önemli olduğunu çok az kişi biliyor. Şimdii gıcıklığı anlatma zamanı (bu partın hayallerini kura kura bekledim ben. Çoook güzel gıcıklık)
Gıcıklık yapmanın birkaç nedeni vardır. Sinirinden, sevginden, dostluğundan, ezmekten. Bunlar en temel 4 nedendir. Şimdi tek te onları ele alalım.
Sinir olduğundan gıcık olanlar:
Sinir olduğundan gıcıklık yapanlar genelde ona ait birşeye zarar vermek için yaparlar. Ona zarar vererek kendileri mutlu olacaklar. Bunu çok önem verdiği bir eşyasını (günlük, telefo vb...) kaçırarak veya onun nefret ettiği şeyleri (hitab, hareket vb...) yaparak rahatsız eder. Sırlarını etrafa yayarak onun çevresine de zarar verir.
Dostluğundan gıcık etmek:
Kardeşim dediğiniz kişiler genelde yapar. Onlar da sinir olduğunuz şekilde size hitab ederler ama dostça olduğunu jest ve mimiklerinden anlarsınız. O sizi gerçekten iyi tanıyordur.
Ezmek için gıcıklık yapanlar:
Bu kisiler tek kelime ile EGOİSTTİRLER!!! Şiddetle uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Kendileri tam bir ego yığını ve kendilerini kralice sanan (ya da kral ama genelde kraliçe sanarlarr) kişilerdir. Gerekirse azının ortasına 1 tane indirin. Hatta cidden indirin ben de sizde rahatlarsınız.
Sevdiği için gıcıklık yapanlar:
Sıra geldi benim parta. Sevdiği için gıcıklık yapanar, ona yakın olabilmek için yaparlar bunu. Onu sinir etmek hoşlarına gider çünkü o anki davranışları insana çok şirin gelir. En azından bence öyle. (Tabi benimki kafayı sıraya gömüp uyuma taktiğine geçti ve evet birini seviyorum, kendisi sevgilim olur şşşt) Kesinlikle ona yakın olmak istiyorsanız bu tekniği deneybilirsiniz.
Şimdi gelelim gıcıklığın neden önemli olduğuna. Genelde ama bakın genelde insanlar gıcıklık yaparlarken gerçek düşüncelerini kullanırlar. Onlara karşı birşeyi belli etmek için yaparlar. Bu da insanların (ağğğğ, piskolojim şu cümleyi yazmak için fazla iyi nalet olsun) davranışlarının düşünceleriyle bağdaştırabileceğimiz anlamına gelir (ben ne saçmalıyorum şuanda, açıklayabilecek olan) bu yüzden insanların davranışlarına dikkat etmemiz gereklidir.
(Bu bölüm aşırı saçmalık içermektedir. Okuduysanız allah rahmet eylesin, benim beyn bile 404 found eror veriyor şuanda...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge
RandomMerhaba üşengeç insanlar! Ben deniz Dolunay Gece ama siz bana Gölge diyebilirsiniz diyer bir çok insan gibi. Burada kendi düşüncelerimi paylaşacağım ve küfür içerecektir. Rahatsız olanlar okumasın. Hayatın gerçekleri ile ilgili düşüncelerimi. *bu...