- Jimin?- akadtam ki mikor megláttam felgma arcát.
- Mondjad te szerencsétlen.
- Mi a faszt keresel te ebben a házba?
- Itt is van- nézett fel a lépcsőre ahonnan Sam ugrott le és egyből a faszfej ajkaira tapadt. Sajnos Jimin se volt rest viszonozni, de nem volt gusztusom ezt nézni így szetrángatva őket a nővérembek estem.
- Mi az istenért csókolgatsz egy ekkora barmot?- kezdtem kicsit ideges lenni.
- Drága hugicám ha nem jöttél volna rá bemutatom a barátomat. Jimint- mondta szerelmes hangon, amitől legszívesebben kidobtam volna a taccsot.
- Jó vicc volt. Na Jimin neked Tipli- mutattam az ajtóra.
- Nem hozzád jöttem szóval ne pattogj- tolt egy egyszerű mozdulattak alrébb és felment Sammel az emeletre folytatni a nyálcserét.
- Anyuuuu- rohantam anyámhoz, aki a konyhában sürgött forgott.
- Mondjad kicsim.
- Anyu nem hagyhatod, hogy Sam egy ekkora nőcsábász barommal legyen aki a nadrágjában hordja az eszét. Aki ráadásul olyan erőszakos, hogy képes megütni egy lányt. Miatta volt egy hétig feldagadva az arcom- toporzékoltam a konyhába.
- Yun jobb lenne ha vissza fognád a hangod mert meghallja. Nem szabhatom meg Sam kivel jár, de már beszéltem Jiminnel és egy nagyon tisztelet tudó, udvarias fiú. Nem tudom te miről beszélsz- hülledezett anyám.
- Tisztelet tudó? Az a barom? Ez jó vicc. Anya Jimin csak kihasználja Samet.
- Yun ezt hagyd abba.
- De any..
- YUN! A SZOBÁDBA MOST!- szólt anyám eréjesebben én pedig duzzogva felmentem. Kuncogó hangokat hallottam. Az a két hülye jól el van. Becsaptam az ajtóm és eldőltem az ágyamon. Miért nem hallgat rám senki? Sóhajtva vettem elő a telóm és írtam Yoonginak
( Yo= Yoongi ; Yu= Yun )
Yu: Hallod én meg fogok halni 😵
Yo: Miért? 😕 Mi van veled Aranyom? A hiányom ennyire fáj? XD 😏
Yu: az is, de ez rosszabb. Te tudod ki Jimin új "Csaja"??
Yo: Igen...
Yu: TE KÉPES VOLTÁL NEM SZÓLNI, HOGY A HAVEROD DUGJA A NŐVÉREM?? 😡
Yo: Aranyom nyugodj le... Igen tudtam de azért nem szóltam mert tudtam hogy így reagálnál.
Yu: persze, hogy így reagálok. Egy pöcsfejet nem akarok sógornak 😤
Yo: nem pöcsfej. Ha megismered majd más lesz a véleményed.
Yu: persze persze. Hagyjuk ezt a témát.
Yo: Nyugi Aranyom 😘
Yu: küldessz képet? 😅
Yo:
Yu: 😍😍😍 ki az a cukorfalat?
Yo: Még mindig a barátod xD
Yu: én a kislányra gondoltam
Yo: az keresztlányom
Yu: nagyon édi 😍😍
Yo: Szeretlek Aranyom nagyon❤
Yu: Én is nagyon Yoongi
Yo: Mennem kell. Majd beszélünk. Szia
Yu: Szia 😢😘😘Ezt már nem kapta meg mert lelépett. Világfájdalmas fejjel néztem körbe a szobámba hogy mit is csinálhatnék. De nem kellett sokáig gondolkoznom mert Sam jött be a szobámba.
- Kaja- mondta érzelemmentes hangon és kiment. Na, még haragudjon ő rám. Szenvedve lementem és leültem az asztalhoz. Kiszedtem egy kicsit de azt is csak tologattam az ételt. Még az étvágyamat is elveszi.
- Nos, arra gondoltunk apátokkal- nézett nővéremre és rám anya -, hogy elmehetnénk egy hétre a tengerparti nyaralóba és örülnénk, ha te, Jimin velünk jönnél.
- Persze. Örömmel- mosolygott Jimin.
- Anya Yoongi jöhet?- kérdeztem reménykedve.
- Ha nem lesz semmi dolga igen- bólintott rá anyám, de Jimin gúnyosan rám mosolygott.
- Elmondod mi olyan vicces?
- Nekem semmi- rázta a fejét majd ismét enni kezdett.
- Köszöntem- forgattam a szemem és felálltam az asztaltól. Elmentem zihanyozni. Már törülközőben álltam a tükör előtt mikor az a barom arc benyitott.
- Jah, bocsi nem láttam, hogy itt vagy- hagyott teljesen figyelmen kívül és bejött mellém a tükörhöz. Azt az apró tényt kihagytam, hogy ő póló nélkül volt vízes hajjal és a nővérem hajszárítója volt a kezében.
- Nem zavat hogy itt vagyok?- mostam a fogamat
- Nem- törölte meg a haját majd elkezdte szárítani.
Idegesen mostam tovább a fogam majd bedugtam a saját hajszárítóm és hajvasalóm a hajam megcsinalására.
Nem tudom miért de egy adag meleg levegőt fűrt az arcomba majd újra a haját basztatta. Furcsán néztem rá, de vissza kapta és újra vissza adta. Ezt folytattuk egy ideig. Pontosabban addig míg az áram el nem ment és teljes sötétség nem lett a fürdőbe. Sietősen leraktam a "fegyverem" es reszketni kezdtem. Utáltam mikor elmegy az áram. Lassan hátráltam, de egy mellkasnak ütköztem majd erős karok között éreztem magam.
- Ne félj. Itt vagyok- suttogta a fülembe és erősen tartott...Új rész!!! Kicsit most belehúzol az írásban és már ég az ujjam az írásra szóval mostanában sok rész lesz ^^ sietek a következővel 😀😍😘