20

408 47 12
                                    

EMILY POV

Nashiga oli kinos väga tore. Peale kino viskas ta mu koju ja ma läksin magama. Oma tuppa minnes nägin, et Cam magab mu voodis. Temaga ma küll täna minigt pistmist teha ri taha. Ta haiseb veel ka alkoholi järgi. Ma suundusin tema tuppa kuna ma diivanile ka magama ei kavatse minna. Ma heitsin ta voodisse pikali ja ma suikusin rahulikku unne.

Paar tundi hiljem

Ma ärkasin keset ööd üles kuna ma kuulsin enda toast karjumist. Ma tõusin kiiresti voodist püsti ja suundusin enda tuppa. Tuppa vaatas mulle kurbust tekitav vaatepilt. Cameron siples, nuttis läbi une ja ei hinganud rahulikult.
"Cameron, Cam ärka üles!" hüüdsin ma. Ta ei liigutanud ennast. Ma hakkasin teda vaiskelt togima kuna ta silamd lahti tegi ja lykkas mu jalaga voodist alla. Ma tõusin kiiresti püsti ja istusin voodi peale tagasi. Ta nuttis hüsteeriliselt. Ma pole kunagi Cameroni sellisena näinud. Mul hakkas teda vaadates väga kahju.
"Tule siia Cam, kõik saab korda!" ütlesin ma proovides teda rahustada. Ma panin oma käed ümber tema ja võtsin ta suurde kallistusse. Ta hakkas vaikselt maha rahunema.
"Proovi magama jääda, kõik on hästi." sosistasin ma talle kõrva. Ta hakkas uinuma ja ma ootasin millal ta magab, et ma saan minema minna. Ma hakkasin voodist üles tõusma, et vaikselt minema minna kuni käsi peatas mu.
"Em palun jäâ siia, ma ei suuda hetkel üksinda olla" lausus Cam. Ma nägin ta punetavakd silmi ja ma ri suutnud minema minna. Ma heidsin ta kõrvale pikali ja ma tundsin kuidas ta käed läksid ümber mu piha. Ma olin veel natukene aega üleval, et teha kindlaks, et Cam sai magama jääda. Peale seda läksin ka mina sügavasse unne.

CAMERONI POV

Hommikul ärgates, ma olin natukene ehmunud, et Em mu kaisus oli, aga ega mul selle vastu midagi ei olnud. Mu pea lõhkus valutada ja ma suundusin alla. Ma võtsin all peavalu tableti ja otsistasin Nashile kirjutada, vabandada selle eet, mis ma eile tegin. Ma ausalt ei tea, kus ma oma mõtetega olin.

To: Nash
Bro, ma tahstsin eilse pärast vabandada, ma ei tea mis mulle sisse läks. Loodan et suudad andeks anda ja võiks täna midagi teha.

Ma otsustasin teha omale hommikusööki. Ma olin nii näljane, aga kurat need peavalu tabletid võiksid kiiremini mõjuma hakata kuna mul on tunne, et mu pea plahvatab. Kui ma oma praemuna valmis sain, suundusin ma teleka poole. Ema oli jätnud elutoa lauale kirja, et ta peab kuskile minema ja ei tule nii pea veel tagasi. Ma vaatasin telekat kuni mu seljataha ilmus mingi kuju.
"Kuule, kas sul on kõik korras?" küsis Emily. Ta nägi nii armas välja, tal oli padjanägu näos.
"Miks mul ei peaks olema, kõik on kõige paremas korras.". laususin ma.
"Kas sa ei mâleta siis mis eile oli?" kysis ta.
"Mitte midagi ei olnud eile, lase inimesel rahulikult hommikust süüa." ytlesin ma. Ma pean ennast parandama, kui ma kunagi tahaks, et mul temaga midagi välja tuleks, ss ma pean oma kâitumist parandama.

JACK G POV

Tänane päev on olnud masendav. Mina ja Madsion läksime lahku, sellepârast, et üks ta nii ninetatud sõpradest rääkis ilget jama minu kohta pluss seda ka veel, et ma olevat petnus teda yhel peol. Aga see kōik on vale ja ma ei tea, miks ta usub teda. Ma olen terve hommik nii endast väljas olnud. Johnson pole ka saanud mind maha rahustada. Ma olen oma nukid juba katki löönud, mu dilmad on tulipunased nutmisest. Ma ei suuda nutmist lõpetada. Ma pole täna midagi söönudx ega joonud. Ma olen lihtsalt lukustanud ennast enda tuppa.
Järsku kuulsin ma koputust uksel.
"Mine minema, ma ei taha sinuga rääkida" laususin ma.
"Gilinsky, see olen mina Emily, Johnson helsitas mulle ja rääkis terve loo ära, lase mind sisse palun." lausus teisel pool ust ilev Emily.
" Ma ei taha kedagi näha, palun mine minema." ytleisn ma pool karjudes. Uksetagune jäi vaikseks ning ma arvasin, et ta Em on minema läinud. Järgmisel hetkel oli Emily mu toas. Ta oli sisse muukinud ona klambriga. Ta pani ukse uuesti kinni ning keeras lukku. Ta kõndis minu juurde, istus maha ja võttis mind oma kallistuse haardesse.
"Nuta, kallista, räägi, tee mida tahad, aga sinu juurest ma ennem âra ei lähe kuni sa näed välja nagu inimene!" ütles Emily seda vaikselt mulle kõrva. Ma nutsin Emily käte vahel ning rääkisin talle terve loo ära väga detailselt. Minu ja Emi sõprussuhe on kasvanud väga tugevaks, ta on mulle justkui õde, parim sõber, kellele saab kõigest rääkida.
"Emily, kas saad jääda täna siia palun?" kūsisin ma. Emily noogutas selle peale. Ma andsin Emilyle oma kapist mingi pluusi, millega ta saaks magada. Ta läks vannituppa end pesema. Ta oli ära umbes 40 minutit kuni ta sisenes tuppa minu pluusiga ning tal olid käed täis toitu. Ta asetas toidu mu voodi peale ja läks ust sulgema. Me hakkasime Titanicut vaatama mu arvutist ning sööma. Ma võtsin ta enda kaissu ning me vaatasime filmi lõpuni. Lōpus Emily nuttis kuna selle filmi lõpp on väga traagiline. Emily jäi magama ja ma otsistasin minna vannituppa pesema. Ma chekkasin ka Johnsoni tuppa ja ta magas. Ma tundisn ennast nii halvast, et ma elasin end tema peale täna välja. Ma vabandan ta ees homme. Toas olles kõlas Emily telefonist piiksatusi. Ma vaatasin ta telefoni ja sõnumid olid Cameronilt. Ma võtsin ta telefoni enda kätte ja panin selle vaikse peale. Ma ei hakka teise privaatsust rikkuma. Ma suundusin voodisse ja vōtin Emily omale kaissu.

EMILY POV

Ma ärkasin hommikul Jacki kaisust. Ma suundusin vannituppa, pesin hambad ära, voltisin tema pluusi kokku ja läksin ta tuppa tagasi. Vōtsin laualt paberi ning kirjutasin, et läksin minema ja kui midagi vaja on, siis helistagu. Ma silmasin oma telefoni ja seal oli väga palju vastamata sõnumeid. Üle poole neist olid Camilt, paar ka Nashilt ning üks eriti silmapaistev nimi oli Madison.

From: Madison

Emily, ma keerasin kõik kihva, kui sa saad, tule plaun minu juurde!!!xxx

To: Madison
Hakkan tulema!xxx

Ma tellisin omale takso ja liikusin Madisoni poole. Mina ja Madison saame hästi läbi. Ta teab, et minu ja Jacki vaheline suhe on vâga tugev sõprussuhe nagu õe-venna vaheline. Ma jõudsib kohale, ma maksin taksoraha ära ja liikusin maja poole. Välisuks polnud lukus ja ma astusiin edasi. Ma panin yleriided koridori koos saabastega. Ma suundusin ta elutuppa ning see mis ma nägi oli väga kohutav.

Nonii, uus aasta uue hooga! Ma proovin olla aktiivsem, aga ei saa midagi lubada. Loodan, et nautisite seda osa ning likege ja kommenteerige :)))))

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 11, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Minu kiusaja (Cameron Dallas)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora