(Haluk tetiği çekip bastığı an da güneş ,Haluk'un elindeki silaha eliyle müdahale etti ama yine silahın patlamasına engel olamadı)
(Güneş ,Haluk'un boynuna sım sıkı sarılmış durumdaydı)
Güneş:sana bir şey olursa, ben yaşayamam..bu acıya dayanamam..
Haluk:bundan sonra senin için ben yokum..!öldüm..!
(Bu sırada kapı açıldı)
Güneş:sen hep varsın..! Hepte hayatımda olacaksın çünkü ben bu adama aşığım..
(Güneş ,Haluk'un elindeki silahı aldı)
(Rana odaya girdi)
Rana:haluk..ne yaptın..!
(Güneş ,haluka sarılmış durumdaydı başını yere doğru döndürünce yerde kan gördü)
Güneş:haluk..
(Güneş hemen haluka baktı neresinden vurulduğu anlamaya çalıştı)
Haluk:ama artık ben senin hayatında olmayacam..!
Rana:haluk..! Kolunda kan geliyor..
(Haluk ,güneşi kolları arasından itti)
Haluk:iyi abla sıyırdı okadar,korkulacak bir şey yok..
Rana:nasıl yok..!
Güneş:görmüyormusun kolun kanıyor..!
(Güneş ,haluka yaklaşmaya çalıştı)
Haluk:yaklaşma..!
Rana:ambulansı arıyorum..!
Haluk:hayır aramıyorsun.
Rana:haluk..tamam doktoru buraya çağırıyorum..
Haluk:tamam .abla bir dakikalığına güneşle beni yanlız bırak,çağırdığımda gelirsin..
Rana:ama..
Haluk:abla çağırdığımda gelirsin..
(Rana kapının ardına gider)
Haluk:şimdi beni iyi dinle..!
Güneş:dinliyorum..
Haluk:bugünden itibaren evliliğimiz bitti..!
Güneş:ne..!
Haluk:bitti..! Sen ve ben bundan sonra aynı çatı altında bile bulunmayacağız.. Eşyalarını topluyorsun çocuklarında topluyorsun sana aldığım eve götürüleceksiniz .artık orda yaşayacaksınız.kerem yanında kalacak,isteğim zaman benim yanıma gelecek.şimdilik kağıt üzerinde benim karım kalacaksın.
Güneş:hayır..!kabul etmiyorum..
Haluk:etmemen umrumda bile değil..! Artık sadece kağıt üzerinde benimle evlisin ama halen ben ne desem o..! Şimdi eşyalarını topla..! Abla içeriye gel.
(Rana içeriye gelir)
Haluk:abla söylediklerimi sende duydun mu?
Rana:duydum..
Haluk:iyi o zaman tekrarlamama gerek kalmadı. Abla gidecekleri ev için keremin dadısı ve iki yardımcı eve gönderiliyor.varsa ne evin eksiği sen ilgileniyorsun.
Güneş:ben bir yere gitmiyorum..!
Haluk:ben ne desem o..!
Güneş:sen iyileşmeden ben hiç bir yere gitmem tamam mı..!
Haluk:bitti anladınmı..ve ben senden uzak durarak çok iyi olacam.merak etme beni çünkü etmek için geç kaldın..şimdi dediğimi yap..!
Güneş:tamam o eve gitmemi istiyorsun? Gidecem..ama bunu bil hiç bir şey bitmedi,bitemez en azından ben buna izin vermiyorum..!sen vermediğin gibi şimdi ben güneş Mertoğlu olarak bende izin vermiyorum..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...