Anna Clark:
- Zayn?- kreipiausi į jį ir pabarškinau į jo kambario duris.
- Gali užeiti.- išgirdau jo balsą.
Netrukus pravėriau ir nužvelgiau jo kambarį. Dažniausiai jo kambarį matydavau pro langą, bet niekada nesu jame buvus.
Nei sekundei netrukus išvydau Zayn vien po rankšluosčiu ir tuo pat metu nuleidau akis žemyn.
- Kažkas buvo?- sukluso jis.
- Ne nieko, tiesiog nežinau ką veikti, nesu pratus būti ilgai svetimuose namuose be pažįstamu. Na išskyrus tu, užsidaręs kambaryje.- tariau ir sukaupiau drąsą pažvelgti į jį.
Jis prikando lūpą ir prisimerkė.
- Aš užsakiau picos, norėsi?- jo antakiai pakilo.
Aš nieko neatsakiau tiesiog palinkčiojau ir žvalgiausi po kambarį.
Vos sulaikiau juoką kai išvydau pilną sloviką prigrūsta prezervatyvu.
- Tu juos kolekcionuoji ar kaip?- suklusau ir atsisukau į jį.
Deja teko pasigailėti, nes jis stovėjo nuogas. Nežinau kodėl jis nusimetė rankšluosti ieškodamas drabužių, bet mano nuojauta buvo tokia, kad jis padarė specialiai.
Nežinojau kur dėtis. Jaučiau kaip randai kaista iš nejaukumo, o mano vidus tarsi pašėlęs sukasi.
- Žinai, kad seksas dažnai įtraukiamas į mano dienotvarkę.- tarė Zayn ir užsivilko apatinius.
- Man reikia trumpam išeiti.- supanikavus tariau ir palikau jo kambarį.
Greitai nusileidau laiptais žemyn ir greit nuėjau į virtuve. Pasiėmus stikline pripyliau į ją šalto vandens. Išgėrus visą stiklinę šalto vandens krūptelėjau kai išgirdau durų skambuti.
Nuėjau atidaryti durų. Jas pravėrus išvydau picų išvežiotojas.
- Bus dvylika dolerių.- tarė vaikinas.
- Tuoj.- greit sumurmėjau.
Iš savo striukės ištraukiau dvidešimt dolerių.
- Grąža pasilik.- nusišypsojau ir paėmiau iš jo pica.
Nešdama ją į virtuve pamačiau Zayn lipant laiptais. Padėjus ant stalo pica, atsisėdau ir atidariau dėže.
- Skaniai kvepia.- tarė Zayn atėjęs į virtuve.
Nieko nesakius pasiėmiau picos gabaliuką.
- Kodėl tokia tyli?- sukluso jis.
- Nežinau.- tyliai sumurmėjau.
- Ar tai dėl to jog matei mane nuo...
- Prašau galim apie tai nekalbėti.- pertraukiau jį ir prikandau lūpą.
- Gerai... Tai kada tavo tėvai grįžta?- tarė jis atsikando picos.
- Rytoj.- tariau.
Kai pagaliau suvalgėme pica aš atsidusau. Rankomis perbraukiau per plaukus. Pasijutai keistai kai Zayn stebėjo kiekviena judesį.
- Kas?- susiraukiau pažvelgus į jį.
- Ne nieko, tiesiog nesuprantu kodėl mano brolis tave metė.- nusijuokė jis.
- Jis ne metė manęs, mes padarėm pertrauką.- paaiškinau jam.
- Kur jau ne. Tu rėkiai ant jo ir savo draugės.- jis sučiaupė lūpas.
- Tu visko klauseisi?- suklusau ir rimtai į jį pažvelgiau.
- Gal ir išgirdau kelis žodžius.- jis pavartė akis.
- Šiknius.- sumurmėjau.
- Bet tu vis tiek tą šiknių ketinai pabučiuoti.- jis pakilnojo antakius.
- Tau ne taip pasirodė.- prikandau lūpą.
- Ne taip pasirodė? Kaip manai kas būtų buvę jei nebūčiau pasitraukęs?- jis sužiuro į mane.
- Nežinau turbūt būčiau pabučiavus.
Negaliu patikėti ką aš ką tik pasakiau. Mano veidas pradėjo rausti ir vis didėjo noras prasmegti žemėn.
- Nejaugi tu tikrai tai pasakei?- jis nusišypsojo.
- Ne tau pasigirdo.- pavarčiau akis.
- Ne, ne pasigirdo.- jis tarė.
- O varge... Ko nori? Nori, kad pasakyčiau jog noriu tave pabučiuoti? Gerai. Aš noriu tave pabučiuoti.- tariau vos nerėkdama.
- Ketvirta pamoka. Neatvirauk vaikinui, nes nežinai ką jis gali padaryti.- Zayn atsistojo.
- Ir ką tu gali padaryti jau tokio?- mano antakiai pakilo.
Jis suėmė mane už riešų ir pastatė ant kojų. Buvau gana arti jo, bet ne taip arti kaip praeita kartą. Jo rankos apsivijo mano liemenį ir jis prisispaudė mane prie savęs.
- Elkis atsargiai su norais, Anna.- jis sušnibždėjo.
Jo veidas priartėjo prie manojo. Jo neilga barzda trynėsi į mano veido odą, o jo lūpos beveik lietė manąsias. Užsimerkiau. Tarp mūsų vyrojo begalinė įtampa. Nespėjus jam manęs pabučiuoti aš truputi atsitraukiau.
- Dabar mano eilė atsitraukti.- sušnibždėjau ir plačiai nusišypsojau.
Visiškai atsitraukus nuo jo, įkvėpiau oro ir atsidusau. Galėjau jausti kaip šėlsta mano vidus, atrodė, kad jame buvo pilna skraidančiu drugelių. Niekados tokio jausmo nejaučiau būdama su Joe, nors jaučiu, kad myliu jį, to jausmo nejaučiau kurį jaučiu dabar.
Užlipus iki puses laiptų, pažvelgiau į stovinti Zayn.
- Labanaktis.- šyptelėjau ir nesulaukusi atsakymo neskubėdama užlipau aukštyn laiptais.
Nuėjus į savo dabartinį kambarį susiradau pižamą ir atsiprausus ją apsivilkau.
Nieko nelaukdama atsiguliau į lovą. Užsimerkiau ir vis negalėjau užmiršti to kas įvyko neseniai. Mano vidus dar buvo nenurimęs ir tai mane trikdė, netgi labai.
Nebuvo nė sekundės, kad negalvočiau apie tai kaip norėjau jį pabučiuoti ir tai tiesiog varo mane iš proto. Prieš kelias savaitės nekenčiau jo iki kaulų, o dabar negaliu sustoti galvoti apie tai kaip norėjau jį pabučiuoti.
Tai kas vyksta blogai. Tai ne aš, o gal atvirkščiai? Gal man patinka blogi vaikinai? Kaip ir buvo sakęs Zayn
*
Ou mai gad. Kas vyksta su Anna? Gal nuomonikiu paliksit?
Labai stengiuos ;D
Ir taip pat labai noriu pasveikint Zayn jo gimtadienio proga (neesmė jog jis to net nesužinos) Žodžiu, jau 24 metukai 😍 Daug sakyčiau, bet labai juo didžiuojuosi, kad jis sugebėjo pasiekti nemažai!
Myliu ir bučiuoju! 💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Purvinas Žaidimas
Fiksi Penggemar"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."