Sabah uyandığımda heyecanla üniformalarımı giyip bir torba kan içtim ohh çok iyi gelmişti boğazımın tüm kuruluğunu almıştı.Daha sonra eşyalarımı alıp arabama bindim ve okula doğru yol aldım...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okula geldiğimde resmen herkesin üniformaları pelerinleri kırmızı renkti benimki ise siyah danışmaya gidip bunun nedenini sordum ve melez olduğum için böyle olduğunu söyledi ve bu arada benim babamda melezdi bende melezdim babam ve benden başka melez yoktu.Teşekkür edip sınıfımı sordum "9A" dedi ve sınıfımı aramaya başladım sanırım bizim sınıf en iyi sınıftı.Vampirlerin arasından geçerken çok değişik hissetmiştim nede olsa ilk defa bu kadar vampirin içinde bulunuyordum habirde sürekli bakıp bakıp duruyorlardı ve konuşmalarını duyuyordum.
Bu neden siyah giyiniyorki herkes kırmızı giyinirkenMelez o kokusundan anlamalıydın
Gerçekten çok keskin bir kokusu var
Konuşmaları dikkate almayıp yoluma devam ettim ve birini çevirip"merhaba ben katie 9A sınıfının nerede olduğunu biliyormusun?"dedim ve gülümsedim.Bana baktı ve
"Bende john sen çok değişik kokuyorsun sanki biraz kurt ve vampir karışımı gibi sen-" cümlesini yarıda kesip"melezim peki şimdi soruların bittiyse yardımcı olabilecek misin?"soruları beni bunalttı ve kibar bir şekilde söylemeye çalışmıştım sonuçta kim ilk günden kavga etmek ister ki?
Gülümsedi ve "bende aynı sınıftayım hadi beni takip et"
Dedikten sonra onu takip etmeye başladım vampir hızımızı kullanarak sınıfın önüne geldik."teşekkür ederim ee-e jo-hn"
"Bişey değil,istersen okulu gezdirebilirim sana yani işte neyin nerede olduğunu göstermek için?"dedi ve bana baktı bende "tamam"dedim ve yürümeye başladık."Burası proföserlerin bulunduğu kat en aşağıki katta kantin"tam john konuşurken bir kapı gördüm ve merak ettim hemen öne atılarak"bu kapı nereye gidiyor dedim ve önüne geldim john birden tam yanıma geliyorduki aklına birşey gelmiş gibi birden durdu ve "katie uzaklaş ordan"dedi ve nolduğunu anlamadım ama birden kurtboğan kokusu geldi ve bayıldım sonrası karanlık...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Uyandığımda bir odadaydım ve kurtboğanın etkisi hala biraz vardı tam kalkıyordum ki profesör steven girdi ve bana bir poşet kan verdi poşeti hemen kapıp dişlerim geçirip hemen bitirdim şimdi çok daha iyi hissediyordum.
"Neden buradayım ben?"dedim ve etrafımda göz gezdirdim."şuanda kurtların tarafındasın kurtboğanın etkisi geçtiğine göre artık vampirlerin tarafına geçebilirsin" dedi ve odadan çıkıp gitti.Bende kapıyı açıp dışarıda göz gezdirdim ve çıkıp hızlı adımlarla kendimi bahçeye attım gerçekten onlardan nedense biraz korkmuştum.Onlardan güçlüydüm ama biraz korkunç duruyorlardı bahçede hızlı adımlarla ilerlerken birtanesi önüme geçip "sen ne arıyosun burda" dedi ve gülmeye başladı"buraya vampirler giremez bilmiyormusun?"dedi ve pis pis sırıttı kaslı ve yakışıklıydı."ben melezim bunu bilerek konuşsan iyi olur" dedim ve sırıttım.Sinirlenmişe benziyordu ki yüzü asılmıştı ve ciddi bir ifade almıştı."ben austin bu ismi sakın unutma tekrar görüşücez"dedi ve bende"umarım"dedim ve yürümeye başladım.
Inşallah beğenmişsinizdir.
Ilk hikayem biraz heyecanlıyım...
Multimedya:Austin