Fifteen | I can't talk.

294 30 6
                                    



Chanyeol yoğun öpücüğü, ufak kelebek öpücüklerle sonlandırırken Baekhyun donup kalmıştı.

Chanyeol biraz uzaklaşıp hala burunları birbirine değerken Baekhyun'un tepkisini ölçmek üzere gözlerine baktı.

Baekhyun ani bir hareketle geri çekilip tekrar yaklaşarak başını Chanyeol'un boynuna gömdü.

Baekhyun kollarını Chanyeol'un beline dolarken bir yandan da hıçkırıklarını bırakarak ağlamaya başladı.

Chanyeol şaşkınlıkla donup kalırken

"S-seni incitecek bir şey mi yaptım? B-baek özür dilerim."

Kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı kısa olan.

-----

Real__pcy:

Baek?

Hesabını geri açmışsın?

Şükürler olsun.

Baekhyunee :

Oh, hyung.

Evet, geri açtım.

Real__pcy:

Bak Baekhyun,

seni zorlamak istemiyorum ancak,

neden yanımda konuşmuyorsun?

Neden o videodaki güzel sesini duymama izin vermiyorsun ?

Baekhyun kafasını arkaya atıp gülümsedi. Ona istese de konuşamadığını söylemek istemiyordu. Ancak bu şekilde ne kadar devam ettirebilirdi ki ?

Baekhyunee:

Hyung. Sana bir şey söylemek istiyorum.

Gerginlikle ekrana baktı. Yutkundu. Yaklaşık beş altı kez yazıp sildi. Kendi acınası haline gülmek istedi Baek.

Baekhyunee:

Ben

Şey

Aslında bakarsan

Ben

Şey

Real__pcy:

Sen ne?

Baekhyunee:

Ben konuşamıyorum.

Yani, konuşma yetimi kaybettim.

Bir süredir, konuşamıyorum.

İzlediğin video, şarkı söylediğim, eskiydi.

Sanat okuluna girmeye hazırlanıyordum ve oraya göndermek için çektiğim bir videoydu. Kyungsoo hyung bana haber vermeden videoyu YouTube'a yükledi. Daha sonra senin bulunduğun şirket. Sonrasında SM'den bir mail aldım. Yeni kurulacak olan erkek grubu ile ilgili bir şeyler söylüyordu ve beni stajyer olarak almak istediklerini söylüyorlardı. Kabul ettim. Orada seni gördüm, zaten sen EXO ile çıkış yapalı çok oluyordu. Birkaç kez seninle konuşmaya çalıştım ama genelde bana ayak işlerini yaptırarak başından atıyordun, haha, şu an düşününce oldukça komik geliyor aslında. Yanına gidip hevesli şekilde yarısı kadar olduğu çocukla konuşmaya çalışan kısa çocuk eline ofise bırakır mısın denilen kola bardağı ile geri dönüyor. Güzel günlerdi. Sonra benimde beklemediğim anda kaza gerçekleşti ve uyandığımda ağzımı açmama rağmen kelimeler çıkmıyordu. SM bir süre iyileşmemi bekledi ancak herhangi bir gelişme olmayınca doğal olarak atıldım. Onları suçlayamam, yani konuşamayan birisi nasıl idol olabilir ki? Sonuçta şarkı söyleyebilmem gerekiyor.

Her neyse, çok uzattım.

Bundan sonra benimle konuşmak istemezsen anlarım hyung.

Cidden korkunç, yani seni takip eden sapık gibi bir şey olarak göründüm dimi haha.



Real__pcy:

Tanrım, Baek.

Ben, çok özür dilerim.

Ne zaman buluşabiliriz.

Seninle hemen görüşmek istiyorum.



Baekhyunee:

Görüşmesek daha iyi olmaz mı ?



Real_pcy:

Hayır Baekhyun.


Bundan sonra her zaman seninle olacağım.

İstesen dahi benden kurtulamazsın

Yarın, saat dörtte. O kafede.



Baekhyunee:

Hyung.



Real__pcy:

Artık hyung demesen sinir bozucu olmaya başladı da?

Baekhyunee:

Ama

Real__pcy:

Chanyeol de.

Seni seviyorum Baek.

Görüşürüz.

İyi uyu.

(çevrimdışı)

Baekhyun yanaklarının kızardığını hissetti.



HeY MaDıRfAqıRsS BeLaLı ÇiLeQeŞşş YaZaRıNıZz QeLdi ssdklnfjnsjnkjdnjk

Let Me Hear Your Voice : Chanbaek TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin