Înainte de toate, va rog sa ne respectam între noi și sa respectați regulamentul și va rog NU uitați de plata!
ANUNȚ IMPORTANT LA SFÂRȘIT ‼️‼️‼️‼️
Încă nu sunt foarte foarte profesionista dar am putina experiența.
Dacă văd ca in timp ce îmi trimiteți mie comanda, mai trimiteți altcuiva, comanda va fii respinsă! Dacă nu îți place ceea ce am făcut poți sa comanzi de la altcineva după ce am terminat comanda. Așa ar fii normal fiindcă as face degeaba coperta.Coperta trebuie ținuta minimum 5 zile, pentru a nu face munca degeaba.
Cod: #FIVEDAYS ( codul este recent, pana acum nu am decis sa folosesc un cod, deci de pe data de 17.06.2017 comenzile care nu au cod sunt respinse)
Formular
Coperta sofisticata
1. Titlu
2. Autor
3. Subtitlu(*)
4. Citat (*)
5. Personaje (*)
6. Coperta luminoasa sau întunecoasă
7. Genul cărții
8. O mică descriere/ cam cum ați dori sa arate coperta
Modele :Coperta simpla
1.Titlu
2.Autor
3.Subtitlu*
4.Citat*
5.Genul cărții
6.Poza ( ce ați vrea sa fie pe coperta )
Modele :Cele cu * sunt optionale iar cele fără sunt obligatorii și nu uitat sa specificați ce coperta doriți, sofisticata sau simpla.
Plata
Plata nu e știe cine ce, doar trebuie sa scrieți in descrierea cărții ca, coperta a fost făcută de mine.
Observatie
1. Dacă aveți un png/poza cu persanajul pe care mi la-ți spus și doriți sa folosesc acea poza/png da-ți-mi link in privat.
2. Dacă ești mai pretențios/ă da-ți-mi cât de multe detalii (fundal, png, scris, etc.) ca sa fac coperta cât mai bine.ÎNCEPÂND DE PE DATA DE 13.07.2017 NU MAI PRIMESC COMENZI, DECÂT AZI, FIIND 12.07, AM NEVOIE DE O PAUZA FIIND ȘI VACANTA DE VARA ȘI TREBUIE SA MA MAI CONCENTREZ PE CARTE MEA "Profesorul". EU EDITEZ PE TELEFON ȘI DUPĂ CE VOI TERMINA CU PAUZA ASTA VOI PRIMI COMENZI PE CARE LE VOI FACE IN PHOTOSHOP. PAUZA ASTA NU ÎNSEAMNĂ CA MA OPRESC DIN FĂCUT COMENZI, PENTRU CA MAI AM COMENZI NEFĂCUTE, ȘI LE VOI TEMINA PE TOATE.
-Fracyone-
CITEȘTI
Covers - CLOSE
RandomO carte de coperți cam nașpa, poate ultimele sunt drăguțe, dar după 2 ani de inactivitate actualizez descrierea nașpa a acestei carti intr una reala. In acești doi ani v ați dat seama ca nu mai fac coperți, nu? ~ '19 -Fracyone- [ carte finalizată ]