Benimle ilgili bir kaç bilgi daha ben 17 yaşındayım ve dediğim gibi babamın işi için buraya taşındık. Yani anlayacağınız klasik ilk okul günü sedromu. Şuan okula girmek istemiyorum ama bir yandan da içini çok merak ediyorum. Acaba bana ait bir dolabım olacak mı? Ah! Tabi ki olacak belki bir gemi falan bile kullanadırırlar bize. Burası çok güzel bir yer.
'Hadi Su gir artık şu okula!'
Ah annem.. Çok güzel, alımlı kısacası sexi bir kadın. Ben nasıl onun kızı olduğumu hala çözemedim.Yani babam da kaslı maslı acayip karizma bir adam.Hayır yani Türk babalarının Türk kası olur, bu baklavalar da neyin nesi?
'Hadi kızım! Neyin var senin? Korkuyormusun yoksa?'
Ah anne bilmiyorsun ki şu an içime doğru sıçıyorum.Korkudan ödüm patlıyor. Ben anneme hayır anlamında kafamı sağa-sola salladım ve okula doğru yürümeye başladım. Ben yürüdükçe okul benden uzaklaşıyor. Ah bunu çok sevdim. fakat artık okul kapısının önündeyim. İçeri girdim.
'HEEYY TİPİNİZİ SİKTİKLERİMİN NE BAKIYORSUNUZ?!!'
diye bağırmak istedim.
Tanrım! Yeni kız olmak istemiyorum ben!
'Ahh!' diye inledim. Daha gelir gelmez biri çelme taktı bile. Beni nasıl devirdi anlamadım? Ben ona 'Senin ben ağzına sıçayım!' bakışları attıktan sonra bana bakıp
'Hey sen yeni kızsın başka yeni gelen yok mu? Yoksa onları yolda yedin mi? Ha!'
Ortada bir kahkaha bombası patladı. Ben yerin dibine girdim üzerimi kapattım. Tamam şişmanım da e sen de piçsin ben bişey diyormuyum?!
Ben kalktım hiç birşey olmamış gibi yoluma devam ettim. Sınıfımı bulmalıyım. Evet işte tam karşımda, kalbim yerinden çıktı önümden sekerek uzaklaştı. Ben nefes alamıyordum, bir cesaretle sınıfa girdim. Niye herkes bana bakıyor? Tam karşım da o çocuk. Lan bu bana çelme takan piç değil mi? Gözlerimi kocaman açtım ve ona pis pis baktım. Ne yani koca sınıfta bir tek onun yanı mı boştu? Gerçekten kötü bir gün! Mecburen yanına oturdum.
'Hey naber şişman!' ben de ona Türkçe bir şekilde
'ŞİŞMAN DEĞİLİM BEN, POFUDUĞUM!' bana salak salak baktı. Bende kötü bir bakış attım ve önüme döndüm.O sırada bir çocuk girdi içeri. Ne çocuğu yürüyen taş, kaya, meteor b-bu acayip yakışıklı bişey. Benim ağzım sulandı. Dostum bu çocuğun saçlar da ayrı şekil kıvır kıvır BA-YIL-DIM! Acaba bana bakar mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞMAN DEĞİLİM BEN POFUDUĞUM
Fanfiction''Ooouuuvv Siktir'' Dostum bu okul tam hayalimdeki gibi.. Buna okul demeye bin şahit ister.Uzay üssü lan bu. İlk sözlerim bunlar oldu yeni okulumla tanışırken. Selam ben Su, ismim gibi berrak bir güzelliğe sahip değilim.Yüzüm lekelerle sex yapıyor r...