ARKADAŞLAR ARASINDA

20 1 0
                                    

Karakterler:

Timuçin: 14 yasindayim ve liseye gidiyorum hobilerim paten sürmek ve futbol oynamak diğerlerinden farklı biriyim bi kızı seviyorum ama o beni seviyorum bilmiyorum annem amerikan babam ise yari türk en sevdiğim renk siyah.

Mira:14 yaşındayim ve liseye gidiyorum hobilerim tenis oynamak ve futbol oynamak ve iyide kaykay sürüyorum bi çocuğu seviyorum ama o beni seviyormu bilmiyorum ben kırımlıyım rusyanın eyaletidir yani savaş olmadan  önce öyleydi okulda herkes bana popüler der ama ben öyle değilim kendi halinde biriyim şarkılarla yaşıyorum en sevdiğim renk siyah.

Beste:14 yasindayim bende liseye gidiyorum hobilerim yüzmek ve basketbol oynamak kardeslerine sonsuz bagli biriyimdir annem İzmirli babamda öyle en sevdiğim renk mor.

Yıllardır aynı sitede oturan 3 arkadaş hepside babalarinin ortak kurduğu koleje gidiyorlar hepsi ayni yasta lise 1. sinif  timuçinin ailesi  3 arkadaşın ailesinin olduğu kadar varlıklı ve zengin annesi ve babası kendi şirketlerinde calisiyorlar  o kadar iyi bir aile ki timuçin kadar iyi bir evlatları var timuçin uzun boylu kumral bir çocuk kahverengi gözlü saçlarini herkes çok beğenir ve mira kadar popülerdir gelelim miranin ailesine annesi ve babasinin dünyaca bilinen bi markanin sahibi mira üstün zekali bi kız yasindan olgun ve herkesin dediği gibi popülerdir ama hicbi zaman kabullenmemistir bunu  kumral ve uzun saclidir saclari gecen yaz tatilinden beri acildi sarisina döndü gözleri cook güzel yeşildir uzun boylu ve çok iyi giyinen biridir son olarak ta beste ailesi çok düzgün insanlardir bir sirket sahibidir  beste orta boylu sari sacli kahverengi gözlü çok neşeli bi tiptir.

Bu gün miranin doğum günü ona hediye istediği saati aldim çok begenicek eminim herkes ona hediye aldim ailesi evlerinin bahçesinde her sene oldugu gibi parti vericekler tabiki mira daha sonra bizimle  parti bittikten sonra buluşup sade bir şekilde kutliycaktik ağaç evde her zamanki gibi sadece 3 müz.Parti başladı çok heycanliyim acaba timuçin ne aldi neyse yemekler yendi hediyeler acildi timuçin mira için bir slayt hazirlamis ve supriz dolu bi kutu içinde de bir bileklik ve yüzlerce çikolata vay canima bayildim neyseki biz yine ağaç evde buluştuk ve herzamanki gibi hayatimizda neler değişimi onu konuştuk özel günlerde ve kritik mevzularda hep buraya geliriz.

başka hikayeler için begenin:)))))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARKADAŞLAR ARASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin