Evet çok saçmalamasyon ki but günlük ayattaki geluşmeler mi
"Evet sayın seyirciler istanbulda aşırı kar sebebiyle" bla bla bla ne alaka maydanoz marul biber" patlıcan al musakka yapicam" der anneler. Ay hiç sevmem, kızartma makarna pilav hep kuru kuru şeyler neyler sazlar ben enstrüman çalmasını bilmem ... He zaten ben hepsini biliyom:) değil tabiki mabiki ilk sözcüğün birinci harfini"m" sesiyle değiştirilmesiyle oluşur. Türkçede ikileme grupları arasında yer alır.
Matematik karekök ( ) niye parantezin içi boş karekök simgesini koyacak idim klavyede bulamadım peki niçin karekök simgesini koyacaktım çünki şekli bilipte ona ne dendiğini bilmeyen arkadaşlar var saygılar selamlar hörmetler tabiki ben yokum orada ve ben bilmemek mümkün değil. Sakin heyecen yaptım ve ego tabi.-hocam aşırı ego yaparsak ve uzaya kadar çıkınca ne olur?
-sen ego yapma çocuğum !!!
-hım. egomuz ellerde özlemezmiyiz onu...
Allah ım neydi günahım, günahım neydi Allahım...
Evet biraz(sometimes) doğru olmadı yani ay ben ingilizce mi olmadı şimdi tamam şuştum kızdın mı e haklısın şu an okuyormusun hala ama sağol, olsun. Nankör mü oldum yok kız ve erkek yani ayrımcılık olmasın diye:))
Komik mi şimdi bunlar hayır tabiki bilyomusunuz nereden bileceksiniz üstün güçleriniz mi var her neyse ben hep sıkıldım aynı tür kitaplardan bi farklılık olsun dedim:))
Diyor gibisin sen farklılık yapma!!😳