גילוי האש

65 5 7
                                    

(החלטתי לחזור טיפה אחורה בזמן מסיפורינו ולסקור את התגלית הנפלאה והמסוכנת ביותר של האנושות.....מנקודת המבט המיוחדת שלי כמובן. תהנו)

זה היה בבוקר סגרירי. שני אנשי מערות שעירים מכף רגל ועד ראש ישבו במערה, עושים ככל שביכולתם לנסות להתחמם. בחוץ מתחילה סערת רוחות וברקים. איש אחד מתסכל אל האופק, אל השמיים הבוהקים ומנסה לחשוב- למה? למה השמיים בוהקים באור מחשמל? מה יקרה למקום שבו יפגע האור העוצמתי הזה? בעוד האיש יושב וחושב, וחושב וחושב, לאיש השני נמאס כבר מהמחשבות של הראשון והוא יצא החוצה, קפץ מהאבן, לעץ, מענן לענן, ובעוד הברק מפציע בשחקים, תפס אותו בשתי ידיים וסירב להרפות. הוא התחשמל בעוצמה עד שכל אחת מקצוות שערותייו הרבות נשרפו עד העצם. כשהצליח להתגבר מעט על הכוח העוצמתי, השליך את הברק אל עדר הממותות מתחתיו, שלא קיבלו את המחווה בעין יפה. הממותות המופתעות התקווצו למראה האור המופלא העוצמתי, עד שהיו קטנים כפילים. הברק החליק במורד החיט של אחד הפילים והועף במהירות ישר לתוך פיו של האדם הנמצא אי שם בעננים, אשר בעצם ההפתעה בלע מעט רוק, ואת הברק ביחד איתו. כשחשב שהוא עומד להתפוצץ, התפרץ מגרונו זרנוק של להבה אדומה בוהקת ישר אל ערמת העצים שפינה חברו בבוקר כדי שלא יחסמו את הכניסה למערה. העצים התחילו להשמיע קולות פיצפוץ קלים, ולהבת האש הראשונה נגלתה לעולם.

מוסר השכל- אם אתם רוצים לתקוע גרפס, שימו לב שלא בלעתם ברק לפני כן, אחרת דברים רעים יקרו לאנושות כולה.....

(כן אני חסרת מקוריות לא נגעתי בסיפור הזה המון זמן אבל אני מקווה לחזור לכתוב, גם את הדבר העלוב והחמוד הזה וגם דברים טיפה יותר רציניים. אם יש למישהו רעיון לנושא לפרק הבא או משהו שתרצו שאני אגיד לכם איך הוא התחיל, אשמח שתציעו לי כי אני חסרת מקוריות בעליל)

🎉 You've finished reading קיצור תולדות האנושות (מפי חד קרן) 🎉
קיצור תולדות האנושות (מפי חד קרן)Where stories live. Discover now