************( Over Again ile okuyun biterse hep başa alın! ) *************
Over Again - 30. Bölüm : Benim şarkım
Harry beni kendine çekip kamerların karşısına geçti. Çok garip hissetmiştim. Çünkü ilk defa kameraların karşısındaydım. Bütün konuşmayı Harry'e bıraktım. Çünkü çok heyecanlanmıştım. Şimdi bu küçük kameradan tüm dünyadakiler görebilecekti! Vay be! Bu harikaydı. Hep televizyondaki insanların şanslı ve ünlü olduğunu düşünürdüm. O zaman şimdi bende ünlü olacaktım. Ne de olsa Mitchie Styles'tım değil mi? Harry belime girip konuşmaya başladı. Çok rahattı. Benim tek yaptığım gülümsemekti.
Harry: Doğru sizi bu güzel bayanla tanıştırmadım. Gördüğünüz bu bayan benim kardeşim. Mitchie Styles.
Bunu duyan muhabirler daha çok soru sormaya başladılar. Hepsi beni çekebilmek için birbirlerini eziyorlardı.
Muhabir: Peki bunca zaman neredeydi?
Bu soruyu benim cevaplamam gerekiyordu. Cevabını gayet iyi uydurmuştum.
Mitchie: Amerikaydım. Okulum bitince ailemin yanına döndüm.
Harry ile bakışıp göz kırptık. Etrafımızı hayranlar çevirdi. Vay be Directionerlar muhabirleride ezmişti. Bir kız Harry ile fotoğraf çektirmek istedi. Benle mi? Neden? Onu heyecanla kabul edip fotoğraf çektirdik. Bu gerçekten çok garip bir histi. Sonunda içeri girmeyi başardık. Harry kulağıma doğru fısıldadı.
Harry: Bunu alışmalısın Mitchie. Kimin kardeşisin?
Gülümseyerek salona baktım. Tanrıya şükürki içeri muhabir filan almıyorlardı. Bir sahne ve önünde yüzlerce masa vardı. Her bir masa yuvarlak ve etraflarında 6-7 tane de sandalyeler vardı. Her biri süslenmiş, giydirilmişti. Biz sahneye en yakın masanın yanına gittik. Ortaya Harry oturdu. Bende yanına oturdum. Yanıma tam Niall oturacakken Louis ondan önce davrandı. Louis'in yanına Zayn, Harry'nin yanına da Liam oturdu. Liam ve Zayn'nin arasınada Niall geçti. Niall tam karşımda değildi ama görüş alanımdaydı. Ona bakmamaya çalıştım. Enazından ona bakmak yerine sahneye bakabilirdim. Sahneye bir adam çıkıp sıkıcı bir şekilde konuşmaya başladı. Tek anladığım şey bu davetin bir yardım kuruluşu için düzenlendiği. Çocukların çok yardımsever olduklarını bildiğim için buna şaşırmadım.
Adamın konuşması bittikten sonra yemekler geldi. Sıkılmak karnımı acıktırmıştı ve yemeği hemen bitirdim. Niall ile aynı anda bitirmiştik. Ah hala onu düşünüyorum! Ardından çocuklar sahneye çıkıp bir iki tane şarkılarını söylediler. Ardından sahneye iri adam çıkıp bir anons yaptı. Yan salonda resim sergisi mi varmış ne herkesi oraya çağırıyordu. Ben yerimden kıpırdamadım. Çocuklar hala sahnedeydi. Arkama baktığımda salondaki herkes diğer salona geçiyordu. Çocuklar tekrar sahnenin ortasına geçip bir şarkı daha söyleyeceklerini söylediler. Arkama tekrar baktım ve koca salonda bir ben vardım. Onları şarkı söylerken izlemeye bayılıyordum ve özellikle bana özel ise. Niall, Harry'nin kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra diğerlerine de söylediler. Ben onların ne dediklerini anlamaya çalışırken şarkıya giriş yaptılar. B- bu.. bu şarkı olamazdı. Ama bu benim şarkımdı. Bu şarkıyı her duyduğumda gözlerim doluyordu. Neden bilimoyrum ama bu şarkıya karşı zaafım vardı. Ardından Liam sözlere girdi.
Over Again
Said I'd never leave her,
Ondan asla ayrılmayacağımı söylemiştim
'Cause her hands fit like my t-shirt.
Çünkü elleri bana tişörtüm kadar güzel uyuyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Over Again [ Niall Horan & Liam Payne Fanfic ]
Fanfiction► KİTAP 1 ◄ ♛ 1DSA Watty'14 En İyi Multiple Hikayesi ♛Niall Horan and Liam Payne Fan Fiction ღ Multiple Hikayesi ♛ ❝ ''Sana artık inanmıyor ve güvenmiyorum! Sen bir yalancısın Horan! Lanet olsun ki seni hala seviyorum!'' -Mitchie ''Şunu asla unutm...